( door ing Steve Brown)

AMSTERDAM-NOIR- Breaking News: ‘AIVD Informant-Hoerenjong Bruine Rat Bas van Hout’  belt direct na publicatie Steve Brown om hem te bedreigen (audio).

Kijken in de ziel van’Moordenaar-Journalisten’ Peter R.de Vries en Bas van Hout(Video).
Zo stelt de zich zelf noemde‘Burgerplicht van Hout’ dat de AIVD hem bijv. inzette om informatie in te winnen bij Terroristische groepen en de wapenhandel en de drugshandel in de ‘Jaknikkers – Volkskrant’.  De AIVD beroept zich op zijn zwijgrecht.Tuurlijk de Terroristen (voor ander weer Vrijheid strijders) in die tijd, zoals bijv. de PLO, GIAS, IRA zouden zeker in gesprek gaan met Van Hout die toen in ranzige ‘Leugen-artikeltjes ‘ bij Panorama (voor het fabriceren van artikeltjes en kleine kruimel declaratie fraudetjes is hij nog ontslagen door Panorama) en ‘Sensatie- Riool-Lynch-TV -programma’s’ bij o.a. Veronica, alwaar hij mensen in de val lokte en aan de Schandpaal( Voor de AIVD?) nagelde soms met hun huisadres in beeld er bij. Net als zijn collega informant De Vries ook menigmaal heeft gedaan.Zo woonde wij na onze eerste terugkomst uit de USA in een middenklasse rijtjes huis in Eindhoven. Onze kinderen waren nog allemaal jong en school gaand. Wij hadden het er allemaal naar onze zin. Onze kinderen deden actief mee aan de divers sport verenigingen  en wij leefde een onopvallend middenklasse huisje, boompje, beestjes- bestaan. Ik was o.a. in die tijd Presentator van het goed bekeken programma “Zware Jongens” van Veronica ( 15.000 gld) per aflevering . Er zouden er 15 worden gemaakt maar door de ‘Judas-AIVD-acties’ van De Vries & Van Hout werd dat terug gebracht tot 6. Toen was Van Hout een ‘Riool-Sensatie- programma’ aan het fabriceren over de rug van ‘Hooligans’. En ik had al gehoord dat hij daarvoor in Eindhoven kwam bij de PSP supporters. Dat resulteerde dat er twee laffe Hooligans bij ons aan de deur kwamen om verhaal te halen voor Van Hout.En één van mijn zonen van toen van rond de 4 jaar aansprak die bij de open deur stond. Die twee heb ik letterlijk met een bijl achterna gezeten totdat zij het politiebureau met auto en in vluchtte, maar dat was niet genoeg voor Van Hout .Zo stuurde hij een verjaardag kaartje aan mij dochter van 11 jaar in een roze enveloppe waarin een doodskop zat. Maar er is nog meer laffe ‘Judas-AIVD- vuiligheid’: Hij tipt het Eindhoven dagblad met ons adres en al dat wij in Eindhoven woonde met als gevolg dat die een walgelijk artikel publiceerde in de trant van Grootse Drugsdealer gebuikt huis in Eindhoven met adres voor wapen en drugs- opslag en Top criminele vergaderingen. Pure kwaadaardige laster.Dat ‘Lynch- Riool- artikel‘ op aangeven van ‘AIVD-Van Hout’ sloeg in als een bom bij onze nieuwe  kennissen en vrienden in Eindhoven en de scholen waar onze kinderen op zaten, de opzet van Van Hout. Kort daarop zijn we gedwongen verhuisd. Later in dezelfde laag bij de grossde trant zette zijn college de laffe  ‘informant- Junkie- Peter R. de Vries’ mij bij ‘SBS-Riool- Shownieuws’ mij weg als een crimineel die niet schroomt om kinderen te bedreigen. Dat werd diezelfde avond na een indringend telefoontje mijnerzijds direct gerectificeerd en zo kan ik nog pagina’s  door gaan. Dat ik hem niet heb doodgeslagen getuigt van een ongekende zelfdiscipline en geweten mijnerzijds. De ‘AIVD & Politie-Informant- Van Hout’ heeft ongeveer hetzelfde bedrag van tegen de miljoen euro ontvangen van de Staat of te wel Rutte & Co of te wel u als belastingbetaler als de ‘Kroongetuigen-Moordenaars- Peter la Serpa en Fred Ross’. Maar die twee Moordenaars Ross en La Serpa hebben een andere identiteit gekregen en leven ergens strikt geheim in het buitenland. Dus dat Van Hout echt gevaar loopt is ook een leugen, want dan zat ook hij in het buitenland met een andere identiteit en reist hij niet stad en land af zo trots als een ‘AIVD-Pauw ‘om zijn komende Leugen-boek te promoten en zich zelf schoon te liegen bij bevriende kranten( Volkskrant en Het Parool), Radio en TV

John de Mol trekt stekker uit ‘Joker Peter R. de Vries’ en zijn ‘Natte plasser-Judas-SBS-Raadkamer’(Video)
We gaan door: Zo heeft Van Hout o.a. bij Veronica mij ook aan de schandpaal genageld waardoor Veronica mij toen 10.000,- schadevergoeding moest betalen. Voor het uitloven van de beloning van 500.00O,- voor een Moord op mij door Van Hout heeft Bettapress mij een schadevergoeding van 15,000- euro betaald. (lees o.a. “Steve Brown Drugsbaron Spijkerbroek” en “Killing Fields  of Amsterdam” ) Ik heb tegen dat feit uitlokking van Moord op mij door Van Hout nog keurig netjes aangifte bij Justitie en Politie gedaan, maar die ging gelijk de ‘AIVD-Doofpot’ in. U begrijpt dat je met een beloning op je hoofd je niet hoeft te solliciteren  voor een baan. Die (AIVD)-beloning van Van Hout is dus nog steeds van kracht, want Van Hout heeft zijn beloning voor mijn Moord nooit herroepen. Nadien is er dan ook een heuse Moordaanslag op mij gepleegd(Video) die ik ter nauwe nood heb overleefd en nog werd ‘AIVD-Van Hout’ niet gearresteerd. In zijn ‘Leugen-AIVD-boek’: “de Erven Bruinsma” zette hij mij o.a. weg als grote Heroïnedealer. Moest hij dat doen van de AIVD? Hoe het ook zij, ik heb toen een kortgeding tegen hem en zijn ‘(AIVD)-Leugen-Boek’ aangespannen met mijn advocaat Mr. P. van der Laar. De Rechter oordeelde dat zijn beschuldigen aan mijn adres dat ik heroïnedealer was (karaktermoord) onrechtmatig en smadelijk en lasterlijk zijn en zijn (‘AIVD)-boek’ moest binnen een week uit de handel worden gehaald. Ik had daar tegen ook nog Strafrechtelijk aangifte gedaan, maar ja u begrijpt natuurlijk wel dat de bepaalde corrupteJustitie & Politie en de AIVD niet hun informant(en) gaan vervolgen. Als de Rule of Law zou bestaan in Nederland moet de FIOD een grondig onderzoek gaan doen naar al die zwarte betalingen van de ‘AIVD & Politie & Justitie’ aan hun corrupte ‘Judas-journalisten- informanten’ a la Van Hout, De Vries,Vugts, etc. We gaan door:  AIVD-Van Hout stuurde een anonieme  brief naar de UVA alwaar ik toen succesvol rechten ( propedeuse gehaald in 1 jaar ) studeerde dat er een bomaanslag op mij  in de Hoor college banken zou worden gepleegd. De UvA was zo geschrokken dat ik het laatste semester niet meer mocht afmaken van het eerste jaar en van de UvA af moest, wat mijn studie niet ten goede is gekomen. Want de leerroute van de UvA sluit niet aan bij de VU. De Parool Misdaad journalist Bart Middelburg ( werk trouwens ook met en voor de politie(Video), (tja wie niet in die kringen ?)heeft die anomie brief nauwkeurig onderzocht en kwam tot de conclusie op grond van het extreem typische infantiele taal gebruik en bizarre zins opbouw dat het voor 100 procent Van Hout is geweest.

‘AIVD& Politie-informant ‘Hoerenjong Bruine Rat Bas van Hout’ krijgt bijna een miljoen zwijggeld van Rutte & Co(Video).

Het bejaarde ‘GOED MENSEN Vod- De Volkskrant’ met corrupte extreem goedgelovige dommoren Willem Feestra en Menno van Dongen & Xander van Uffelen( of zijn zij ook ‘AIVD en/of Politie een/of Justitie Informanten’) slikken alles voor zoete koek wat Van Hout en De Vries en Paul Vugts liegen in het artikel : “Misdaadjournalisten over nieuws Bas van Hout: ‘Kunnen we weer opnieuw beginnen met uitleggen dat we (niet) onafhankelijk zijn” wordt de laffe en corrupte  ‘Judas-Gerlof Leistra ook geciteerd over mij :” Een crimineel vertelde me een keer over een collega-journalist’, herinnert misdaadjournalist Gerlof Leistra van weekblad Elsevier zich. ‘Hij zei: het is nu genoeg geweest, die man gaat eraan.’ Leistra, die al tientallen jaren over misdaad (voor de AIVD?)schrijft, weet dat de crimineel het meent. Meteen belt hij de betreffende journalist  crimineel (Peter R. de Vries) en waarschuwt hem de laffe Judas.Die zogenaamde crimineel was ik. En wat hij in dat ‘Bral-artikeltje’  bralt is zowaar voor een keer  in grote lijnen waar. Hij had mij gevraagd voor wat oude verhalen voor zijn ‘Kul-boek’ de Bijlmer Bajes. Tijdens dat gesprek had ik hem met opzet verteld als een test of hij ook als een Judas hand en spandiensten verleende voor de rechtens vastgestelde ‘Maffiajournalist De Vries‘ dat als ik De Vries( en Van Hout) weer zou tegen komen ik hem wederom een ‘Slipperdiedoeda’ zou geven voor wat hij mijn vrouw en kinderen heeft aangedaan in samenwerking met de corrupte AIVD en Justitie en de Politie en
‘Hoerenjong Bruine Rast Bas van Hout’.  Nou, mijn test had gewerkt want ik had mijn hielen nog niet gelicht of de laffe en corrupte  journalist‘Judas- Leistra’ hing al aan de telefoon met De Vries om een wit voetje te halen bij de crimineel De Vries. En toen wist ik dat zeker wat ik al dacht dat de laffe en corrupte ‘Judas-Leistra’ een volwaardig lid is van ‘AIVD-Misdaadteam- Peter R. de Vries’ en dus ook hij  een crimineel  is.

Venezuelan ex-spy chief who defected to ‘CIA Puppet Guaido’ arrested in Spain. Hoe zit het met John de Mol & Masmeijer(Video).

Nou, die infantiele onzin dat Van Hout is ingezet bij Terroristen gelooft toch niemand, behalve dan natuurlijk zijn collega ‘Nep en Fop- journalisten’ die ook  zwart riant betaald voor de AIVD  en/of Justitie en/of Politie werken en/of voor De Vries en hun Media-Maffia Boss John de Mol. En dat zijn er heel veel. Zo veel zelf dat de AIVD een stop heeft ingevoerd op het rekruteren en aannemen van corrupte Judas-Journalisten. Maar goed er zit toch wel op grond van mijn ervaring met Van Hout een kern van waarheid in. Laten we begingen met de wapenhandel. Ooit heb ik zak vol met Shotguns bij hem thuis gestashed in Zandvoort en één die afgezaagd was bij hem thuis in de kelder getest. Daarnaast was hij zo vriendelijk om mij zijn pistool ( daar had hij een ‘(AIVD)-vergunning’ voor) te lenen voor de tijd dat ik Nederland was. Ik woonde toen in de USA, vraag dat maar aan de eveneens corrupte misdaadjournalist Marcel Haenen(Video) van de NRC die heeft dat pistool van Van Hout met zijn eigen ogen gezien, toen ik met hem een interview  had (en Lees: “Steve Brown Drugsbaron in Spijkerbroek  “)

Onderwereld en AIVD  Pr. Van Peter R de Vries en Bas van Hout c.s

Wat de drugshandel betreft ook daar is hij wel bij betrokken geweest. Zo heeft hij toen Junkie- Ron Ostrowski in een etage zat van Van Hout die hij aanhield in Amsterdam om ‘Bijstandfraude ‘te plegen met zijn voormalige partner(dat voorgaande feit is tijdens een rechtszaak van Van Hout tegen Uitgeverij  Elmar inzake het Broek Drugsbaron in Spijkerbroek voor recht( waarheid) verklaard met 60 duizend xtc pillen waar Van Hout ook in mee had geïnvesteerd. Daarnaast had Van Hout ook nog mee geïnvesteerd in de zogenaamde” B-Sting”(die naam had hij bedacht, een LSD-trip waarvoor de Jelle Kliniek in Amsterdam voor waarschuwde omdat deze trip uitzonderlijk sterk was). En om de verkoop te stimuleren had Van Hout een lyrisch sluikreclame promotie artikel aan gewijd in het Vod Panorama. Van Hout na het zelf te hebben geslikt : “De Beste Love drugs uit de USA zonder gevaar”.  Zou de AIVD dat ook hebben goed gekeurd ? Ze hebben het in ieder geval ook gelezen.

Schaamteloze bekentenissen van ‘Misdaadteam Peter R. de Vries’ m.b.t hun ‘Katvanger Martin Kok’(Video).

‘Nep en Fop-Prijsje’ No Surerender op hoofd van ‘Politiescribent John van den Heuvel’ volgens de ‘VVD-Showbizz-Justitie’(Video).

Afijn, ik kan wel nog een heel boek schrijven over de wan en misdaden van de ‘AIVD & Justitie & Politie Informanten – Peter R de Vries en Bas van Hout en  de politie s scribent John van den Heuvel en Paul Vugts’,  die zij straffeloos mochten en mogen plegen jegens mij en vele andere, maar laat ik dit artikel beëindigen met de door hun zeer gewaardeerd collega ‘misdaadjournalist’ de tweevoudig veroordeelde moordenaar ( ‘werkte’ hij ook voor de AIVD om in o.a.bordelen te infiltreren en zich te pletter te snuiven op hun kosten en mij liederlijk waanzinnig te  beledigen voor de laffe  informant & crimineel De Vries ? )Martin Kok die mij ook had verzocht hem te bellen om mij te bedreigen :

Tot Slot: Ik ga aankomende week overleg plegen met mijn advocaat om te zien of wij de AIVD en Van Hout en De Vries en mogelijk John de Mol aansprakelijk kunnen stellen voor de door hen veroorzaakte materieel en immateriële schade die zij als ‘AIVD & Politie & Justitie -informanten’ hebben veroorzaakt jegens mij en de mijne. Bovendien is de schadeloosstelling 860. 000,- euro van Van Hout onrechtvaardige verrijking in deze, gezien de misdaden die hij straffeloos mocht plegen van de AIVD & Justitie & Politie jegens mij en de mijne. Dus wie weet wordt er binnenkort door mij beslag gelegd op o.a. die 860.000,- euro van Van Hout en de bankrekeningen van De Vries en hun huizen, etc.

Over twee weken komen wij met een schokkend en onthullend ‘Groot-Crime-uur :”de corrupte -Misdaadjournalistiek van de AIVD & Justitie & Politie’ met Van Hout & De Vries”  bij De Stem van de Straat-Amsterdam-Noir/Salto TV. Nou, we weten nu la één ding zeker en dat is dat de laffe en corrupte extreem domme Volkskrant journalisten Willem Feestra  en Menno van Dongen & Xander van Uffelen niet gaan kijken, want die zouden de schaamte niet overleven en direct stoppen als ‘(Nep en Fop)-journalisten en net als Van Hout een schadevergoeding eisen van de AIVD!