( van onze PvdA Untergang redactie)

AMSTERDAM-NOIR-Olcay Gulsen: “Bi-sexuele Johnny de Mol heeft mij niet geneukt, ook niet gevingerd of verkracht”. 

Johnny de Mol&Koenders eisen erkenning van ‘Showbizz-land Utopia’ met ‘Riool-King John de Mol’ in de VN. Zit Koenders in de greep van ‘Maffiaboss John de Mol’? Hebben zij belastend (pedo)- materiaal van hem? Of is hij gewoon compleet Maf? De ‘Riool-Onbenul Johnny de Mol’ is komende week aanwezig met Koenders op het hoofdkantoor van de Verenigde Naties in New York in het kader van de Riool-TV show: “Waar is de LUL van De Mol”. Waarom? Voor Wie? De PvdA Minister ‘Eunuch Koenders’ van Buitenlandse Corupte Zaken neemt de riool-acteur mee voor een kijkje achter de schermen van de wereld politiek. Het is een schande voor Nederland. De hele VN lacht Koenders en NL uit! Koenders beschouwd Johnny op grond van zijn reisprogramma” Waar in de Lul van De Mol ” als een echte PvdA expert op het gebied van de Wereld Politiek.Zo gaat de onbenul De Mol mee met de kennelijk nog grotere onbenul Koenders die in de Veiligheidsraad gaat brallen over de NL ‘Rap en Moord vredesoperaties’(Video), woont hij een bijeenkomst bij over de ‘Ollie-Dollar-crisis’ in Syrië en is de ‘Riool-Showbizz presentator’ en ‘Nep en fop acteur’ aanwezig bij gesprekken over de ‘Islam-Baardmannen-terrorismebestrijding’. Johnny denk dat hij mee gaat als Minister van ‘Showbizz-Riool’ en dat Koenders zijn ‘Showbizz-presentator’ is en dat zij prijzen gaan uitdelen aan de Winnaars van zijn ‘VN-Vluchtenlingen- Leed-Show’. Aanvankelijk  zou ook nog de collega ‘SBS- Presentator Frank Masmeijer'(Video)  van Johnny meegaan, maar die is helaas voor Koenders gepakt in België voor cocaine smokkel en kreeg net als SBS medewerker Patric van der Eem(Video) geen visa voor de USA.

Johnny de Mol wil zelfde regeling als ‘Maffia Boss Porosjenko’ van ‘VVD- Boy-Jesse Klaver’(Video).

Johnny huilend:„Zolang ik me kan herinneren, trek ik me het lot van mensen aan en voel ik me geroepen om te helpen met mijn geweldige’ riool- programma’s'(Video)” „Daar waar het kan, wil ik graag iets bijdragen (aan mijn eigen portemonnee en ego) en het liefst direct de handen uit de mouwen steken, zoals met mijn ‘Riool- Leed- Show’ op Lesbos. Ik realiseer me ook dat samenwerking en afspraken tussen landen op de lange termijn nodig zijn net als bij Monopoly, wat ik vaak met wat snuifjes cocaïne en wat Hoeren speel. Daarom ben ik oprecht vereerd dat de PvdA minister me de kans geeft om met hem mee te kijken en te brallen bij de VN. Ik kijk uit naar een hele leerzame en waardevolle ervaring en ga er een mooi showtje van maken.”

Johnny de Mol ‘verkracht’ na zijn BN-gasten nu ook Schoolkinderen vanaf 11 jaar en schaamteloze bluffer Koender.
De kennelijk compleet de weg kwijt zijnde PvdA Minister Koenders laat weten: „ Ik ben geen Eunuch en snuif geen cocaïne en neem hem niet in mijn kont en pak geen kleine kinderen zoals de ex OM Boss en top VVD-er Demmink. De relatie tussen internationale samenwerking en lokale actie is in deze turbulente wereld heel belangrijk en dus komt Johnny nu te hulp. Daarom wil ik Johnny die ik als een Groot Staatsman van het niveau Roosevelt en Filosoven van het niveau Montesquieu en Voltaire beschouw en zich altijd heeft ingezet voor de zieken en armen net als ik en mijn VVD-Boss Rutte laten kennismaken met wat we hier doen, op de enige plek ter wereld waar 193 landen met elkaar praten. Tegelijkertijd geeft Johnny ons door zijn persoonlijke ervaring en ‘Riool- Showbizz’ inzet voor vluchtelingen Kijkcijfers een belangrijke reality check.” Johny is een zeer hoog opgeleide academische man die naar ik meen zelfs zijn zwemdiploma A in x 1 heeft gehaald en pocht dat hij al zijn vrouwelijke gasten in zijn reis programma heeft geneukt. Nou, wie weet wat Johny met mij doet, hihihihihihihhi.”De Mol zet zich sinds 2015 met zijn eigen ‘Witwas-stichting ‘in voor vluchtelingen ‘Riool-Kijkcijfers ‘die stranden in onmenselijke Kampen op het Griekse eiland Lesbos waar ze nog steeds in de Hel zitten (ook goed voor de Riool Kijkcijfers).

Maffia Boss John de Mol ‘verkracht’ zijn Schandknaap Matthijs van Nieuwkerk. En dat is geen Utopia(Video).