DWDD Matthijs van Nieuwkerk
‘Schandknaap Matthijs van Nieuwkerk’ laat zich  ‘Utopia-verkrachten’  door zijn ‘Maffiaboss John de Mol’,
De ‘Media-Maffia Nightmare’ voor de kijker, een Utopia voor Maffiabaas John de Mol?

( van onze Wie neukt wie privé redactie)

Amsterdam-Noir-Verlies voor ‘Talpa-Misdaadgroep’ van ‘Maffia-Boss John de Mol’ is geen Utopia.
De Wereld Graait Door laat zich weer misbruiken door John de Mol met 13 en halve minuten sluikreclame te geven op kosten van het Publieke Omroepgeld. Waarom?
De normale kosten van een dergelijke op Primetime reclame zou komen op 70 duizend euro. John de Mol is o, zo rijk maar kan kennelijk deze 70 duizend euro  ‘effen’ niet betalen.
Waarom moet de VARA domme mensen lokken naar het op een haar na failliet zijnde  ‘SBS-Witwas–vehikel’ van de Maffia Boss John de Mol’. Wat heeft dat nog met de VARA zijn socialistische doelstellingen te maken?

Het was gisteravond weer zo ver. 
De VARA Miljonair en ‘Schandknaap Matthijs van Nieuwkerk’ nam hem weer vol van achteren van de Media-Maffia. 
Deze keer liet hij zich samen met Liesbeth Staats als zijn  ‘Tafel-hoertje’ door ‘Maffia Boss John de Mol’ verkrachten van heb ik jou daar. De Wereld Graait Door was voor die ‘groeps-verkrachting’ omgetoverd tot een heuse SBS-Trailer van het komende zoveelste  walgelijke Pulp Tv-Programma Utopia.

De zogenaamde grachtengordel intellectueel Joost Zwagerman deed het constant van angst in zijn corrupte broek voor John de Mol. En vindt Utopia ook een prachtig programma waar hij ieder dag naar zou gaan kijken. Heeft het feit dat Joost recentelijk was betrapt op een klein grachtengordel snuffel–pik partijtje van 60 ruggen daar mee van doen?

Wordt Matthijs van Nieuwkerk gechanteerd of betaald door ‘Maffia Boss John de Mol’ en Peter R. de Vries.


Werd ‘Schandknaap Matthijs van Nieuwkerk’ bij aanvang van het ‘Graai maar raak’ seizoen direct keihard van achter genomen door de Media-huurmoordenaar van John de Mol en ‘AIVD-politie-informant Peter R de Vries’ nu stampte de ‘Maffia Boss John de Mol’ hem er keihard van achter bij hem er in.  Waarom laat Matthijs van Nieuwkerk dat toe? Geilt hij er soms op om publiekelijk te worden verkracht? Is het misschien een afwijking omdat hij op zijn eigen redactie bekent staat als “De Vieze Keith” van De Wereld Graai Door, die al dan niet stijf van de cocaïne constant tegen de te jonge stagiaires staat aan te rijen. En ook dat is geen Utopia.

Wat bezielt de VARA Miljonair Matthijs van Nieuwerkerk.
Utopiatv
Voor het geld hoeft Matthijs van Nieuwkerk het niet te doen. Hij is immers al veelvoudig miljonair. Wat was de aanleiding van deze ‘verkrachting’?
John de Mol moet zijn volgende walgelijke Pulp Tv product slijten. Dat zoveelste hersenverpulveraar Tv-Programma heet Utopia. En is afgekeken van de hype die programma’s als de “Walking Dead” momenteel zijn.
John de Mol gaf zijn Schandknaap Matthijs van Nieuwkerk nadat hij hysterisch de introductie had gedaan nog een compliment, dat hij het zelf niet beter had kunnen verkopen. Matthijs van Nieuwkerk antwoorde dat hij iedere dag Utopia zou gaan volgen Is dat gelogen? Nee, hoor dat heet sluikreclame van een Miljonair schandknaap die kennelijk `zwaar wordt gechanteerd door de ‘Misdaadgroep Peter R. de Vries’ en dat is geen Utopia in Banana-Fraude-Nederland”. Wij achten het onbegrijpelijk dat het Mediacommissariaat niet ingrijpt tegen dit grove misbruik van omroepgelden om sluikreclame te plegen door de ‘Maffia Boss John de Mol’ in vereniging al dan niet met de gedwongen VARA en de Miljonair Matthijs van Nieuwkerk. Waarom?

Opmerking: wij hebben dit artikel voorgelegd aan de Raad van  Toezicht leden te weten Vera Dalm, Ruud Koole (voorzitter), Trudy Prins, Theo Roes, Fouad Sidali (per 1-6-2011) en Gerrit den Uyl,  alsmede de Vereningsraad met het verzoek ons uit te leggen waarom de VARA gratis sluikreclame verstrekt aan de ‘Sensatie-Pulp-Media’-Maffia die haaks staat op de VARA doelstellingen. (verenigingsraad@vara.nl, persberichten@vara.nl , cvdm@cvdm.nl ).
Daarnaast hebben wij ons gewend met het verzoek ons te laten weten of zij comform wet en regelgeving terzake gaan optreden tegen deze sluikreclame.

Noot:

Terug naar de vergelijking met Bureau Sport. Een reclame van 30 seconden voor of na Bureau Sport kost deze week gemiddeld € 2521,63. Het gaat hier om de gemiddelde week van maandag tot en met donderdag. Vrijdag zendt Bureau Sport niet uit. Een week later rondom DWDD levert de gemiddelde reclame € 3151,- op.  Een aardig verschil tussen twee gemiddelde werkweken waarin evenveel mensen om half 8 naar de tv  te kunnen kijken