Johnny de Mol wil zelfde regeling als ‘Maffia Boss Porosjenko’ van ‘VVD Boy-Jesse Klaver’.

(van onze dr. Goebbels GroenLinks Propaganda redactie)

AMSTERDAM-NOIR- Grote-Verkiezing-LOL: Johnny de Mol aka “Waar is de Lul van Johnny“wil zelfde ‘Rutte-Verkrachting’s-regeling'(Video) als ‘Maffia Boss Porosjenko’ van “Schizofrene ‘VVD Boy Jesse Klaver'(Video).

johnny-de-mol-jesse-klaver

Steve Brown aangevallen door (Mocro)DBB- politie'(Video) en ‘GroenLinks-Provocateur’ op de Dam Oekraïne referendum.

6 reacties op “Johnny de Mol wil zelfde regeling als ‘Maffia Boss Porosjenko’ van ‘VVD Boy-Jesse Klaver’.

  1. Wat koninklijk 1815 wanneer hogendorp alle familie’s heeft gestolen en vermoord
    svp hou jullie lesbo thuis ze hebben niks te zoeken in guatemala en recht hebben
    jullie in nederland in jullie bed Ja ! Niks te zoeken in latijns-amerika abortus thuis !
    Geen enkel vrouw hier heef jullie boot nodig !

  2. Beste meneer brown ,
    Ik volg u al jaren en mijn blik op veel zaken is veranderd hierdoor.
    Dank u hiervoor .
    Op een van uw filmpjes hoorde ik u zeggen dat isis verbleekt bij wat ze bij de VOC hebben uitgehaald.
    Ik geloof u direct , ik ga daar ook direct van uit omdat u veel weet van alles.
    toen schoot me iets te binnen over wat een collega op me werk jaren geleden vertelde en liet zien op google.
    Het verhaal over het ronde huis in nunspeet. Het heeft me altijd bezig gehouden , en zeker dat dit nooit is opgelost. En nooit zal worden opgelost.
    Zeker omdat er leden van het koninklijk huis in betrokken waren.
    Als u dit verhaal niet kent , op google staat alles. Ook op you tube. Intrigerend maar ziek en pervers .
    Kunt u mij er iets over zeggen ?

Geef een reactie

