(van onze Wie neukt en moord wie privé redactie)

AMSTERDAM-NOIR-De Nieuwe wekelijkse Amsterdam-Noir rubriek over “Dag Peter R. de Vries €100in, Dag uit: Kom er maar in, Peter”!
Deze week geeft Peter R. Vries in zijn Volkskrant rubriek zijn ‘Alles-Deskundige 100 euro mening’ over zijn Botox, valse tanden en frikandel. U zult het van ons niet gauw horen maar deze keer moeten zelfs wij toegeven dat De Vries deskundig bij uitstek is op het gebied van Botox en Frikandel uit de broek. ‘Politie-informant’ van de ‘Ruis-politie’ Peter R. staat al meer dan een kwart eeuw algemeen bekend als een notoire Hoerenloper wat hem volgens zijn voormalige Boss Willem Holleeder de Geuzennaam de“Grote Vulkaan met de kleine frikandel”op de Amsterdam Wallen heeft opgeleverd. Als de Volkskrant-“GOED MENSEN” dat maar niet horen, want dat overleven ze niet! 

Renetta van der MeerGeilneef Peter R.’ trots(Video): “Ik kan in alle bescheidenheid gerust stellen dat ik mijn leven meer Botox lippen heb gezoend en Silicone tieten in mijn handen heb gehad en mijn frikandel in (te jonge) Hoertjes heb gehangen dan alle Volkskrant ‘GOED MENSEN’ bij elkaar. Peter R. de Vries: “Sommige jaloerse mensen zoals Freek de Jong, Gerlof Lijstra, Steve Brown, Jacky Hagemann en de weduwe van Thomas van der Bijl noemen mij een narcistische ‘Justitie-Judas-ijdeltuit’ met bloed aan zijn handen, die zich anders voordoet dan ik ben en dat ik beter mijn bloedgeld kan besteden aan een psychiater dan aan mijn ‘Frikandel’, Botox,Nep Kronen gebit en sportschool. Nou, dat spreek ik tegen. Ik zie geen kwaad in de toenemende behoefte om mijn natuurlijk verval tegen te gaan. Zelf heb ik een ooglidcorrectie ondergaan en mijn penis frikandelletje laten vergroten, omdat ik dat mooier vond. Ik zit vijf keer per week in een sportschool ( en bij RTL Riool-Boulevard en op de Wallen mensen te Peter blauw oog
misbuiken), leef gezond (ten koste van ander mensen en Hoertjes) en drink niet te veel, maar steeds meer van de spanning dat ik vermoord ga worden en om de zoveel tijd een stomp op mijn(Video) Botox oog krijg. De afgelopen jaren heb ik voor zo’n 15 duizend euro aan mijn gebit lopen verspijkeren en tegen de 50 duizend aan hoertjes. Ik ben één van de weinig goede minnaars die het niet nodig heeft om in een “Kuttenvanger” als ‘Sugar Daddy’ te rijden, alhoewel ik dat wel doe om mijn frikandel in Gangsterliefjes te hangen”.

Peter R.de Vries Frikandelen sex-affaire met Botax & Silocone Gangstermoppie‘s Sonja H. en Renette van der M.

Voor deze ‘Frikandel-mening’ kreeg Peter R. de Vries 100 euro en die heeft hij zoals gebruikelijk direct weer besteedt op de Amsterdamse Wallen waar de Feministen van walgen en wij ook! Deze week zegde slechts 402 “GOED MENSEN” hun abonnee op vanwege Peter R. de Vries zijn mening. Extra spraakmakend en spannend was dat deze keer ook negen “GOED MENSEN”-Abonnees na het lezen van het narcistische Frikandel hersenloos gebral van Peter R. een acute hartstilstand hebben gekregen en niet meer konden worden gered als abonnee van de Volkskrant.

Eerder verscheen in deze wekelijkse rubriek: Volkskrant: ‘Hoerenloper Peter R. de Vries’ geeft zijn mening over Feminisme.(2)

Noot: Omdat deze week Peter R . de Vries achter de betaalpoort hangt kennelijk om te voorkomen dat bejaarde demente “GOED MENSEN” die abonnee willen worden van de Volkskrant niet af te schrikken kunt u zijn ‘artikel’ hierna lezen:

Peter R. de Vries vergelijkt botox met frikadellen eten.
Nieuwe rubriek van Dag in, Dag uit: Kom er maar in, Peter!DAG IN, DAG UIT
Waar gaan we het over hebben? Het Erasmus MC in Rotterdam begint een opleiding voor cosmetische dermatologie. Moet een academisch ziekenhuis artsen opleiden voor het uitvoeren van behandelingen die geen medisch doel dienen? Kom er maar in, Peter!’Ik heb daar geen enkel bezwaar tegen. Op het moment dat kennelijk duizenden, tienduizenden, misschien wel honderdduizenden mensen voor cosmetische handelingen kiezen en er onwenselijke neveneffecten aan zitten, kan het natuurlijk geen kwaad om artsen bij te scholen of op te leiden.’Ik vind het bovendien maar betrekkelijk of deze behandelingen geen medisch doel dienen. Wanneer iemand dankzij botox beter in zijn vel komt te zitten – letterlijk en figuurlijk – dan kan dat wel degelijk een medisch doel dienen.’Het slechte imago van de cosmetische industrie wordt veroorzaakt door de mensen die geen maat weten te houden. Het zijn de doorgeslagen types die altijd voor de camera worden getrokken. Ik ken genoeg voorbeelden van mensen die zo nu en dan botox doen en bij wie het niet opvalt.’Ik zie geen kwaad in de toenemende behoefte om natuurlijk verval tegen te gaan. Zelf heb ik een ooglidcorrectie ondergaan, omdat ik dat mooier vond. Ik zit vijf keer per week in een sportschool, leef gezond en drink niet te veel. De afgelopen jaren heb ik voor zo’n 15 duizend euro aan mijn gebit lopen verspijkeren.’Waar ik wel wat tegen heb, zijn mensen die te beroerd zijn om hun lichaam te onderhouden met een beetje trainen en gezond leven en dan naar de cosmetische chirurg gaan om vet te laten wegzuigen. En ondertussen gewoon roken en noem maar op. Dan denk ik: waar ben jij mee bezig?’Margriet Oostveen schreef maandag in de Volkskrant dat cosmetische ingrepen in deze tijd geen vrije keuze meer zijn voor vrouwen. Dat lijkt mij onzin. Er is toch al eeuwen zoiets als mode? We lopen toch ook niet allemaal meer met hippiehaar rond?’Als mijn partner botox wil, dan zeg ik: prima. Als je elke dag frikandellen wilt eten, dan is dat jouw zaak. Als je elke maand een spuitje botox wilt, moet je dat ook lekker zelf weten. Dat is het zelfbeschikkingsrecht.’Voor deze mening kreeg Peter R. de Vries 100 euro.