(van onze VVD en PvdA bestuur-Gangster redactie)

AMSTERDAM-NOIR- Mij en Gordon uitmaken voor ‘Valse VVD-Nichten’ en Land of arbeiders Mark Rutte En goorverrader  gaat te ver.
We zijn geen Land of arbeiders verraders zoals ex PvdA premier Wim Kok en ex’Bankier-Gangster Nout Wellink’ of ‘Mr. EURO Dijsselbloem’ en ook geen Valse nichten en mijn ‘Gordon-boy’ snuift geen cocaïne in het Torentje of op de A’dam Gay Canal Parade”. Bovendien sta ik er voor om Nederland BV-NL weer terug te brengen in de Gouden Eeuw van de VOC en welke Land of arbeiders verrader zou dat willen? Dat bralde de Valse VVD nicht premier Rutte in reactie op de gebeurtenissen in Steenbergen eerder deze week vanuit zijn ‘Anaal-Banaal-Torentje’ te den Haag. Hij weigerde commentaar te geven of de Ratten in pak Land of arbeiders verraders zijn. 

Rutte Killing Fields VOC Oké!:The massacre of Badung Puputan Denpasar Bali-Premier Rutte VOC Ok! 

1000 extra woningen voor ‘Olie-Dollar-vluchtelingen’ in Amsterdam zo maar uit het niets.
De premier VVD Godfather wil tegen RTL Nieuws eigenlijk niet te veel woorden vuil maken aan de gebeurtenissen van een wanhopige werkloze man die zijn huis wordt uitgezet door de VVD Vast Goed Maffia in  Steenbergen voor wellicht de Vluchtelingen. Rutte:” Er worden dagelijks 50 of meer gezinnen hun huis uitgezet FBI posteren ik zou een Land of arbeiders verrader zijn als ik en mijn Gordon-boy druk over zouden maken”. Ik ga niet iedere raddraaier wanhopige werkloze of onopgeleide toekomstloze jongeren in Nederland die een vergadering ‘dr. Goebbels-mededeling’ bijenkomst verstoort een plezier doen om daarop te reageren”, bralde hij op het congres van de VVD-misdaadgroep in Den Haag. Volgens Rutte gaat het om “individuele incidenten van werkloze of verwaarloosde bejaarden” en hebben de meeste Nederlanders  die dagelijks naar die pulp media troep Ik hou van Holland’ en ‘Gordon zeult met arme bejaarde‘ van Maffia Boss John de Mol staren begrip voor de opvang van ‘Olie-Dollar-vluchtelingen’, zolang zij maar in Volksbuurten worden gedumpt en onze VVD Bedeleden van de Vastgoed Maffia hun zakken vult aan de Vluchtelingen.

Snake in Suit Plasterk’:”blijf met je arbeiders tengels af van mijnBurgemeester Steenbergen Ton Rombouts, enz.”.