( van onze dr Goebbels propaganda redactie)

AMSTERDAM-NOIR- Volkert van der Graaf: “Pim was een heilige vergeleken bij het huidige Kabinet. Ik kan mij Ad Melkert nu wel voor mijn kop schieten.”
Volkert van der Graaf  is een Nederlandse milieuactivist, die in 2003 tot een gevangenisstraf van 18 jaar werd veroordeeld wegens de moord op de politicus Pim Fortuyn. Hij had indertijd geen strafblad. Tijdens de rechtszaak in maart en april 2003 bekende Van der Graaf de aanslag op Pim Fortuyn. Hij gaf als motief dat hij in Fortuyn een groeiend gevaar voor de samenleving zag, met name voor kwetsbare groepen zoals asielzoekers, moslims en mensen met een WAO-uitkering, aldus de verklaring van het Openbaar Ministerie. Het OM: “Het ging daarbij voor de verdachte om de combinatie van de algemene stigmatiserende politieke denkbeelden van Fortuyn ( labbekakken?), de polariserende wijze waarop Fortuyn die voor het voetlicht bracht en de grote politieke macht die Fortuyn dreigde te krijgen. Hij zag voor zichzelf geen andere mogelijkheid om dat gevaar te stoppen dan door Fortuyn om het leven te brengen.” Zelf verklaarde Volkert van der Graaf, blijkens het uiteindelijk vonnis waarin hij schuldig werd bevonden aan moord:”ik erken dat ik op 6 mei 2002 te Hilversum [slachtoffer] heb doodgeschoten. (…). Ik zag [slachtoffer] als een gevaar voor de samenleving. Ik zag voor mijzelf geen andere mogelijkheid dan wat ik heb gedaan. (…)” Ook door anderen dan het Openbaar Ministerie werd verwezen naar Van der Graafs dierenactivistisch verleden. Met name  de dubiueze (pedo) schrijver Tomas Ross en onderzoeksjournalist Peter Siebelt verwezen naar een citaat uit het rapport van de Doofpot commissie-Van der Haak die de beveiliging van Fortuyn had onderzocht (kuch). Het citaat is afkomstig uit een door de AIVD afgeluisterd telefoongesprek van 8 januari 2002, toen Fortuyn nog lijsttrekker was van (on)= Leefbaar Nederland. In dat gesprek werd door een milieuactivist gezegd: “Hij (Fortuyn) moet dood!” Nadat de spreker erop attent gemaakt werd dat men afgeluisterd werd, corrigeerde hij zichzelf en zei: “Ik bedoel natuurlijk monddood.” Tot op heden is nog nooit verklaard waarom de informatie die de AIVD toen bezat dat Pim acuut gevaar liep niet is gebruikt om de moord  van Folkert van der G. op Pim te voorkomen.
Heeft de Graai-Top van de PvdA het bloed van Pim aan zijn handen
Was de Moord op Pim de Wraak van de voormalige PvdA lijstaanvoerder de SM-Hoer Ad M. omdat hij en de rest van de PvdA-kliek te laat waren ontmaskerd door Pim als een Ronald Plasterk Gay pridePvdA Charlatan Graaiers en Naaiers van Jan met de Pet? Vraagt u het aan de huidige Boss van het AIVD de PvdA IJdeltuit Ronald P. die de ” Liberace” uithangt bij de liederlijke Amsterdamse Gay Canal Parade. Die Plasterk is ook zo’n PvdA Charlatan van de bovenste plank met hoogst waarschijnlijk indirect het bloed van Pim aan zijn kleffe Graai- handjes. Ondanks dat de VVD ‘Griezel Fred Teeven Folkert’ van de Graaf heeft verboden met de Pers te praten doorbreekt hij voor het eerst zijn stil zwijgen sinds zijn vrijlating tegen over Volksnieuws uit Amsterdam-Noir. Folkert heeft wel bedongen dat hij het interview geeft op basis van totale anonimiteit. Hij verscheen dan ook als vrouw verkleed en wilde NN1  genoemd worden net als politie agenten die een burger hebben vermoord als zij voor de rechter verschijnen. Maar onze intermediair die dit interview geregeld heeft verzekerde ons dat deze ‘vrouw’ Folkert is en niet bijv. de ‘Drag Queen Gerrit Z.’ of  een andere ‘AIVD-Trol’.

Fred Teeven praat openhartig dat hij op de Dodenlijst staat met Volksnieuws uit Amsterdam-Noir.
Een van zijn overwegingen dat van der Graaf dat interview gaf was dat Teeven ook een interview had gegeven aan Volksnieuws hoe Fred Teevenhet is om continue te worden bewaakt op kosten van ‘Jan met de Pet’, die Teeven en zijn VVD misdaadgroep N.B. bikkelhard vervolgt en vernedert en uitbuit. Folkert: “Het is eigenlijk wel surrealistisch dat niet ik moet worden bewaakt maar Teeven voor zijn misdaden tegen het Volk. Laat het Volk daar maar eens over nadenken . Er is veel veranderd sinds 2003 in Nederland. Ik ben extreem dom geweest om Pim te vermoorden en heb daarmee zelf de Heersende Klasse in Nederland en de EU een dienst bewezen is mij nu gebleken ” Ik denk nu weleens dat zij mij gewoon Pim hebben laten vermoorden en ik dus eigenlijk een speelbal was van Goldman Sachs en de Bilderberg groep die ik zo verfoei en die nu heersen in Nederland met hun VVD en PvdA kabinet .”

Heeft Folkert van de Graaf de verkeerde politicus Pim Fortuyn vermoord vroegen wij hem.

Folkert dacht de Nederlandse ‘Jan met de Pet’ te redden door in zijn ogen de Ultra Rechtse politicus Fortuyn te vermoorden. De moord op Fortuyn is inmiddels 14 jaar geleden.  Sindsdien regeert Rutte en Asscher in “Banana-Fraude-Nederland” en zucht ‘Jan met de pet’ als nooit te voren onder het ergste ultra reactionaire regime ooit. Zijn de PvdA Bewindslieden Fortuin rechts gepasseerd met louche figureren als Diederik Samsom, Jetta Klijnsma , Lodewijk Asscher, Ronald Plasterk, etc.,  die ik toen niet voor mogelijk had gehouden, aldus Folkert. Als ik dezelfde criteria zou aanhouden voor een moord als dat ik toen heb gedaan bij Pim dan zou ik het hele Kabinet moeten vermoorden. Ik ben dan ook echt aangeslagen dat ik mij zo heb laten misbruiken en in retrospectief nu moet toegeven dat ik de verkeerde politicus heb vermoord. Ik heb Pim vemoord voor de Heersende Klasse, O wat ben ik naïef geweest, aldus een huilende Folkert. Folkert tot slot:” En dat Pim pochte zich af en toe aan wat te Jonge Marokkanen , die van huis waren weggelopen te vergrijpen met cocaïne op zijn Lul is zo’n beetjes het handelsmerk van de ‘VVD-Pedo-Demmink-Top.’ Dus dat kan en kon ook geen reden voor mij zijn dat ik hem heb vermoord.”