(van onze Duivelse ‘VVD,CDA,CU, D66 -Shell-Bankiers-Formatie’ redactie)

AMSTERDAM-NOIR- Regeerakkoord na zes maanden duister onderhandelen ‘Royal-Shell-Kabinet Rutte3’ rond(Video) .
De bekende beruchte ‘Riool- presentator’ en Junkie Gordon feliciteerde gisteren zijn billenmaatje Rutte met het slagen van de duistere coalitieonderhandelingen. Dat deed hij in de vaste ‘VVD Valse-nichten rubriek’  ‘De voicemail van Mark Rutte’ in WNL ( Dom NL) Op Zaterdag. Het seniele bejaarden programma voor de oude NSB-ers dat niet de Hoogste Kijkcijfers heeft, maar de Hoogste sterftecijfer van hun kijkers tijdens de uitzending.

Kinderen zijn het misdadige Wisselgeld van ‘Shell-formatie’ ‘Godfather Rutte 3’(Video).
Alhoewel de ‘Pluk de arme kaal Shell-formatie ‘officieel nog niet rond is wordt verwacht dat het misdadige Kabinet Rutte-III begin volgende week zijn onmenselijke plannen zal presenteren.“Wat ontzettend fijn dat jullie eruit zijn gekomen en een hopelijk goed regeerakkoord, Snif, voor elkaar hebben gekregen, Snif en ik kom gauw weer bij je op ‘ons’ Haags Torentje” zodat wij weer kunnen feesten met de arbeiders Kids(Video), bralde ‘Junkie Gordon’. “Ook nu vertrouw ik er weer op dat je de komende vier jaar weer alles zal geven om dit land nog beter te maken voor de Ultra-Rijken &Ratten in pak(Video) en de BN-hoeren zoals ik dan en het nu al gaat en Top hoe je die ‘Bijbelse Boy Segers’ heb om kunnen lullen dat je niet een ‘Duivelse ‘Homo bent, hihihihihihihhihi.

Bejaarden Omroep Max walgt van VVD-Billenmaatjes Rutte en Gordon(Video).
‘Junkie Gordon’ probeerde ook criticasters van zijn altijd liegende en criminele ‘VVD-Minister-president’ de wind uit de zeilen te nemen. “Ik zeg: laat iedereen maar zeuren over je inclusief die Knettergekke Wilders(Video). Misschien heb je wel eens iets gezegd wat je niet helemaal bent nagekomen, maar ach, we zijn allemaal (0n)-mensen die Graaiers en Naaiers en je doet je uiterste best(met liegen). Ik vind je in ieder geval mijn ongelofelijke kanjer, dus zet hem op, Snif, Snif!” Gordon: Je weet het ouwe billenmaatje van me. De VIP kaartjes voor de (ranzige) Toppers liggen al gratis  klaar voor je(Video), neem die Segers ook mee kunnen we hem Dollen en in zijn kont knijpen als hij ff niet oplet, hihihihihihhi, Snif, Snif om wakker te blijven”.