(van onze EU- ‘Zorg- Rat in pak'(video) redactie)

AMSTERDAM-NOIR-Het is over al het zelfde in de EU met die ‘Dikke Deuren’ in de ‘Zorg-Maffia’. Dat is nu waar de Dwangmatige Kusser en Zuiper Juncker en zijn hysterische D66 aanhang Pechthold(Video) &’Grolsche- EU- Kat Sophie in ’t Veld’ zo trots op zijn in de EU. 475.000 euro. Zo veel heeft de schijnbare joviale en toneel spelende onberispelijke ‘Rat in pak- OCMW-directeur Dirk S.’ (64) verduisterd bij het OCMW van ­Torhout. Hij had een jaar salaris van 175,000,- euro per jaar, maar daar kon hij als ‘eerlijke’ Bestuurder niet van rondkomen. Na één jaar onderzoek heeft de overheid de Megafraude die in 2016 uitkwam, eindelijk becijferd. Volgens kennissen heeft hij het geld uitgegeven aan “ cocaïne,drank en hoeren en schandknapen”. “Maar hij heeft er ook ­gewoon zijn tv- en telefoniefacturen mee betaald.”

SP apen Volksnieuws na en wil nu ook Bestuurders op een Zwarte lijst(Video). Rutte Woest.
Dirk S., directeur van het’ Graai maar raak-Sociaal Huis bij het OCMW’ van Torhout, had een valse onberispelijke reputatie. Maar dat veranderde helemaal toen hij een jaar geleden even afwezig was en een medewerkster een blik op de rekeningen wierp. Wat bleek? Dirk S. versluisde al vijftien jaar OCMW-geld naar zijn eigen rekening. De zaak leidde tot een kleine aardschok in de West-Vlaamse gemeente. “Iedereen kende Dirk als een eerlijke, joviale collega. We hebben gehuild toen die onfrisse zaak aan het licht kwam”, klonk het bij de medewerkers.

Kwart bewoners Verpleeghuis is zelden buiten en 75% met pis langs de benen(Video).
En toen werd nog gedacht dat de fraude meeviel. Maar na een audit die vrijdag gecommuniceerd werd, is Torhout écht in shock. Dirk S. heeft minimaal 475.000 euro van het OCMW doorgesluisd naar zijn eigen rekening. Het grootste deel door valse sociale verslagen te maken over mensen die ‘zogezegd’ een uitkering nodig hadden. De betrokkenen wisten zelf van niets, want die hadden niet te vreten. Ook verzweeg hij adreswijzigingen zodat hij geld kon blijven ‘uitkeren aan zich zelf en aan zijn zijn dealers en Pooiers. En Dirk S. ontvreemdde in die periode ook zo’n 80.000 euro van twee zwak begaafde straat arme leefloners die geen kleren aan hun lijf hadden. Hij hield steeds een deel van het geld voor de twee in. De twee slachtoffers zouden volgens het stadsbestuur “mensen zijn die zich in een heel kwetsbare positie bevinden en straat arm zijn en er uit zagen alsof zij regelrecht uit Auschwitz kwamen”.Waar Dirk S. het geld aan besteed heeft is wel duidelijk. Volgens welingelichte bronnen betaalde de ‘Graai en Naai-Directeur’ er zijn maandelijkse tv- en telefoniefacturen ( o6 sexlijnen) mee. Maar het grootste deel heeft hij besteed  aan Volkse “Hoeren, schandknapen cocaïne, gokken en drank”.

Misschien het Geld recupereren, maar voor Ratten in pak in de EU geen cel straf, anders blijft er niet één over.
Directeur Dirk S., die op één jaar van zijn riante pensioen staat, zal straks wellicht ontslagen worden. De Rat is dus nog gewoon in dienst daar waar een Bijstand gerechtigde moeder of vader die een paar eurotjes heeft bijverdient om zijn kinderen eten te geven al in de cel zit met beslag van 30 onmenselijke Deurwaarders op zijn Bankrekening waar niets op staat. Het stadsbestuur van Torhout liet weten “geschokt te zijn door de fraude van de medewerker, maar verder de extreem criminele Monster psychopaat van het ergste soort gewoon nog in dienst te houden, omdat hij nou eenmaal één van ons is”. “Maar we zullen alles in het werk stellen om al het geld te recupereren bij de verdachte, tot de laatste euro”, bralt waarnemend burgemeester Kristof Audenaert (CD&V) nu voor de Show. Daarnaast loopt er ook nog een  ‘Doofpot-strafonderzoek’ bij het parket en riskeert de verdachte een gevangenisstraf Taakstrafje net als NL collega’s zoals de Bestuurder psychopaat  de Top VVD-er Robin Linschoten(Video).Dirk S., die in Ieper in een riante Villa woont, gaf vrijdag niet thuis. Hij reageerde eerder wel in de lokale Krant van West-Vlaanderen. “Ik schaam me diep, hahahahahaah. Het is verfoeilijk wat ik heb gedaan, hihihihihhhi. Al kan ik geen antwoord geven op de vraag waarom ik het deed wat ik ben gek op drugs en Hoeren en schandknapen zoals al mijn (Rat in pak)- Bestuurs-Collega’s.” Hij meldde toen nog dat hij niet wist hoeveel hij in die vijftien jaar gefraudeerd had. “Dat varieerde van maand tot maand( hoe geil ik was).”De man gaf de smerige misdadige feiten ook allemaal toe alsof het een klein ongelukje was. “Ik ben zo’n goede man Rat in pak(Video). Het ligt niet in mijn natuur om oneerlijk te zijn bralt de’ Monster-Psychopaat’ die Holleeder en No Surrender tot padvinders maakt.

‘Pschyco- Dirk’:”Ik heb in mijn periode bij het OCMW ook veel goed gedaan voor mijzelf en mijn hoeren, dealers Pooiers. Jammer dat nu ik gepakt ben overschaduwd wordt en ik moet stoppen met mijn drugs en hoeren hobby’s en misschien wel mijn baan kwijt raak al zou ik dat laatste wel erg onrechtvaardig vinden,hahahahahahaaha.”