(van onze pulp-media redactie)

Najib Amhali herkent Willem Holleeder niet.(kuch) 

Pulp komedianten Najib en Willem Holleeder

Amsterdam-Noir-  Najib Amhali had woensdag z.g. niet direct door dat de man die met hem op de foto wilde, Willem Holleeder was. Wat is er gebeurt in de bak met Holleeder. Ging er in als bikkelharde steenrijke Media-Godfather en loopt nu om fotootjes te bedelen bij z.g. BN’ers

Najib en ‘De Neus’ troffen elkaar ‘toevallig’ in een Amsterdams café, waar ook de opnames van de film Valentino plaatsvonden. Toeval ? Holleeder zal er wel door Revu  en RTL Boulevard naar toegestuurd zijn. Ontmoette Holleeder ook al niet ‘toevallig’ de ‘Panorama journalist Hoerenjong Bruine Rat Bas van Hout’ en Maffiajournalist Peter R. de Vries net nadat hij was vrij gekomen.? En was er niet toevallig de voormalig bodyguard van John Mieremet de huidige Paparazzi Ferry de Kok bij toen Holleeder een portemonnee, die hij ‘toevallig’ had gevonden op straat inleverde op het politie bureau. Triest, triest allemaal.

Willem Holleeder zwijgt niet meer.
Wat justitie nooit is gelukt om Holleeder te laten bekennen, lukt nu wel de pulp-media om Holleeder tot media-pulp BN-er te degraderen, die alles doet om zich te hoereren in diezelfde pulp-media. Willem Holleeder beroept zich niet meer op zijn zwijgrecht.

Twee Pulp- Komedianten Holleeder en Najib
Najib vertelt (liegt) aan het open riool- RTL Boulevard over de ontmoeting: “Ik herkende hem eerst niet. Ik wist niet wie die man was! Ik moest twee keer kijken voordat ik begreep wie hij was (kuch). Hij herkende mij eerder dan ik hem. Toen wilde hij met me op de foto. Hij zei dat ik heel populair ben in de gevangenis. Mijn fans zitten blijkbaar overal, in gevangenissen, ziekenhuizen, op straat en zo heeft Njaib  en Holleeder weer wat  gratis- riool-reclame in de pulp-media.

Volks Onderwereld royeert Willem Holleeder
Wij hebben inmiddels begrepen dat de Volks-Onderwereld vakbond serieus overweegt om Holleeder te royeren. Het wordt gewoon te gênant:
Wat een Hersen-verpulveraars.