(Reactie via Facebook)

AMSTERDAM-NOIR- Pedo-Sodom Prins Claus– en Gomorra-Paardenstraat’:Teeven schuldiger dan ‘VVD-Pedo-Rapist-Demmink’.

Jan Bruinsma :Heb in de jaren 70 gewerkt in de Paardenstraat als diskjockey
in de Copacabana bar,de Copa zat naast de Festival bar en was toen
van een eigenaar een dame (Henny),de muziek die ik draaide
was ook in de Festival bar te horen,

De Copa was in die jaren een homo/travo
bar maar werd omgebouwd tot Dicotheek en ben een aantal jaren de discjockey
geweest en kwam ook regelmatig in de Festival bar,ik kan het hele verhaal van
Steve bevestigen want ik ben er jaren getuige van geweest ik zeg er wel meteen
bij dat ik me geen nu bekende mensen nog kan herrineren,een kan ik me zeer goed
voor me halen een steenrijke homo uit Den Haag met veel horeca zaken
al redelijk op leeftijd kwam elke weekend Duitse jonge jongens oppikken
uit de Festival bar ik weet het nog zo goed omdat hij de diskjockey van de Copa
ook erg leuk vond……ik had wel eens met hem te maken want hij leverde de muziek
voor de Copa hij heeft toen diversen keren geprobeerd om met me uit te gaan
ik had geen intresse want de DJ hield van mooie vrouwen en heb ook mijn vrouw
in de Copa ontmoed,terug naar het verhaal van Steve ja het was in heel Mokum
bekend dat je in de Paardestraat jonge jongens kon scoren voor SEX.
Wat nu pedofilie is was toen vrij normaal…….vele jongens waren 14/15 jaar
veel kwamen uit Duitsland en ja vele zaten zwaar aan de smack,even naar de Zeedijk
en terug naar de Festival bar om te scoren werd open bloot gebruikt,ben niet vies van een Joind maar die bende heb ik nooit gebruikt.

Was weer een top item Steven.Keep up The good work Grtz.Jan.

P