‘Pedo-Sodom en Gomorra-Paardenstraat’:Teeven schuldiger dan ‘VVD-Pedo-Rapist-Demmink’.

(Door IAmsterdam Star-Reporter ing Steven Brown)

AMSTERDAM-NOIR-

Reactie via Facebook:

Jan Bruinsma Heb in de jaren 70 gewerkt in de Paardenstraat als diskjockey
in de Copacabana bar,de Copa zat naast de Festival bar en was toen
van een eigenaar een dame (Henny),de muziek die ik draaide
was ook in de Festival bar te horen,De Copa was in die jaren een homo/travo
bar maar werd omgebouwd tot Dicotheek en ben een aantal jaren de discjockey
geweest en kwam ook regelmatig in de Festival bar,ik kan het hele verhaal van
Steve bevestigen want ik ben er jaren getuige van geweest ik zeg er wel meteen
bij dat ik me geen nu bekende mensen nog kan herrineren,een kan ik me zeer goed
voor me halen een steenrijke homo uit Den Haag met veel horeca zaken
al redelijk op leeftijd kwam elke weekend Duitse jonge jongens oppikken
uit de Festival bar ik weet het nog zo goed omdat hij de diskjockey van de Copa
ook erg leuk vond……ik had wel eens met hem te maken want hij leverde de muziek
voor de Copa hij heeft toen diversen keren geprobeerd om met me uit te gaan
ik had geen intresse want de DJ hield van mooie vrouwen en heb ook mijn vrouw
in de Copa ontmoed,terug naar het verhaal van Steve ja het was in heel Mokum
bekend dat je in de Paardestraat jonge jongens kon scoren voor SEX.
Wat nu pedofilie is was toen vrij normaal…….vele jongens waren 14/15 jaar
veel kwamen uit Duitsland en ja vele zaten zwaar aan de smack,even naar de Zeedijk
en terug naar de Festival bar om te scoren werd open bloot gebruikt,ben niet vies van een Joind maar die bende heb ik nooit gebruikt.

Was weer een top item Steven.

Keep up The good work

Grtz.Jan.

11 reacties op “‘Pedo-Sodom en Gomorra-Paardenstraat’:Teeven schuldiger dan ‘VVD-Pedo-Rapist-Demmink’.

  1. pedosexuelen zijn niet voor genezing vatbaar,het is een behoefte die zij zo afwijkend als zij zijn bevredigt moeten zien.Zij zullen dan ook nooit toegeven dat zij fout zijn simpelweg omdat het hun behoefte is.Binnen het circuit van pedo,s zijn er natuurlijk nog extremere uitwassen die al helemaal het daglicht niet kunnen verdragen dit schorremorrie zal elkaar dus oneindig blijven dekken en verdedigen.
    Iedereen die zijdelings betrokken is bij deze scene zal aan een geheimhoudings plicht onderworpen zijn,doet men dat dan volgt er een riante beloning,zo niet dan is het exit.
    Dit hele probleem incluis de rechtzaak die momenteel bezig is kan alleen doorbroken worden als men visueel bewijs heeft!
    Ik zou morkhoven (die beweren bandopnames van Demmink en Claus op de Apollo te hebben)dan ook adviseren hier nu eens mee over de brug te komen ,daar dit wel eens de o,zo belangrijke doorbraak kan wezen!

    • Het is bijna niet te bevatten.

      Het schijnt vaak zo te zijn dat men pedo wordt of is, als men zelf als kind zwaar sexueel is misbruikt.

      Mensen die als kind sexueel zijn misbruikt zijn vaak onmiddellijk te herkennen aan hun ogen en hun gelaatsuitdrukking, maar niet altijd.

      De filosofie hierachter is dat de pedo wraak wil nemen, en op deze manier het gevoel heeft weer ergens of over iemand de baas te zijn.

      Alle andere uitspattingen en scheve vormen van acrobatiek komen er dan automatisch extra bij. Het wordt steeds erger en genanter.

      Een andere drijfveer van pedo-praktijk kan ontstaan uit een uit de hand gelopen experiment, bijvoorbeeld in schooltijd of studententijd.
      Men ontdekt iets en men kan het daarna kennelijk niet meer laten.

  2. ik denk dat die fredje teeven als officier van justitie met de rolodex zaak veel is te weten gekomen van die homos van de vvd en die daar mee gechanteerd heeft om een pluk en graai baantje te krijgen in de politiek bij de vvd

    • Op 5 november 2012 is Fred Teeven benoemd tot staatssecretaris van Veiligheid en Justitie in het kabinet-Rutte-Asscher. Op 26 maart 2015 nam Fred Teeven zitting in de Tweede Kamer.

    • Er was eens een sprookje uit 1001 nacht:

      Teef werd lid van Leefbaar Nederland in 2002; en vervolgens werd Teef lijsttrekker nadat Pim Fortuyn deze partij had verlaten.

      Teef had en heeft meerdere agenda’s ter uitvoering van de AIVD:

      1) De IRT agenda
      2) De invloed van Pim Fortuyn neutraliseren, samen met de infiltranten in de LPF destijds. De moord op Fortuyn is door een andere afdeling bewerkstelligd.
      3) Justitiële protectie om Peter R. de V. de ruimte te geven.
      4) Effectuering gestuurde criminaliteit ( bonnetje is top van de ijsberg).
      5) Waakhond binnen de VVD-fractie.

      Jaja, het is wat, en toen kwam er een rhinoceros met een grote snuit, en die blies het hele verhaaltje uit (…er zal niks worden aangetoond…).

Geef een reactie

