( door ing Steve Brown (geen crimineel) in samenwerking met een groep anonieme misdaadjournalisten ,pseudo wetenschappers en Top Criminele uit Gangsta’s Paradise)

AMSTERDAM-NOIRIs De Crime Top 100 van Crimesite een Belgen mop?
Crimesite maakte een Crime Top 100  en die is zo achterhaald en voor de domme, dat men kennelijk bij Crimesite een tunnelvisie heeft wat misdaad aangaat of gewoon de Wim van der Pol Crimesitebelangen dient van de ‘VVD- Pedo-justitie’ om de mensen af te leiden van de echte Top 100. De echte Top 200 + van de grootse Gangster die Nederland straffeloos teisteren staat hier:”Elite-Gangsters Billboard van Volksnieuws uit Amsterdam-Noir” en die is nog gratis ook. Bij de echte Top 200+ gangsters met alle respect zijn de Top 100 van Crimesite maar “Criminele Schlemielen”.  “Een groep  misdaadjournalisten ploegde door honderden rechterlijke uitspraken en politiedossiers, en raadpleegde collega’s en wetenschappers om hier een zo waarheidsgetrouw mogelijke top-100 van samen te stellen“, aldus wordt het boek  bla,bla, geadverteerd op de hersendode site Hebban. Wie die journalisten en wetenschappers  precies zijn  wordt niet vermeld. Kennelijk zijn namen niet belangrijk om het boek op waarde te schatten. Of eerder voor de hand liggend zien de laffe,corrupte altijd liegende misdaadjournalisten de bui al hangen inzake dit ‘Vuile-onderbroeken -Boek’, dat alleen weer gefabriceerd en gekopieerd is van o.a Steve Brown en andere ( en  kranten knipseldienst) om de sensatie kassa weer eens te doen rinkelen.

Steve Brown legt Revu uit wie de echte Gangsters zijn. “Slipperdiedoeda” van Steve Brown zet internationale trend voor Dutch Maffiajournalisten als ‪John en Peter.

Sreten Jocic is de ongekroonde nummer 1 en niet Klaas Bruinsma van ” Killing Fields of Amsterdam en Nederland en België.

Jocic is de ongekroonde nummer 1 in de Volks-Onderwereld. Crimesite doet aan geschied vervalsing met hun ‘Pepi en Kokki Top 100’ en bekent daarmee een site te zijn voor de hersendoden, die in de jaren ’80-’90 zijn blijven hangen en/of kennelijk nog steeds niet weten wie de echte (Elite)-Gangsters zijn.( Justitie, politie en de Amsterdamse onderwereld hebben sinds Hemelvaart een gezamenlijke angst. De vrees is dat de vrijgelaten godfather van de Joego-maffia, Jocha Sreten Jocic, terugkeert naar de hoofdstad om wraak te nemen. Bron Trouw)

Crimesite is net zo’n stel laffe leugenaars als Crimipedia van Panorama met zijn ‘B-sting- Bas van Hout en Koudbloed als het gaat om Steve Brown
Op nummer 1 in dat boek uit de sensatie pulp Tokkie-Wereld van de laffe corrupte altijd liegende misdaadjournalisten van Crimesite ‘Cry-site’ is Klaas Bruinsma dus geëindigd. Die heb ik regelmatige ontmoet en ruzie mee gehad ( zie “Drugsbaron in Spijkerbroek”).  Daarnaast ben ik gearresteerd  als (mede)  verdachte van de moord op Klaas Bruinsma en Tony Hijzelendoorn en lid ‘criminele organisatie Jocic’ en heb daarvoor 4 maanden in alle beperkingen gezeten. Daarna 80.000,- gld schadevergoeding ontvangen voor die 4 maanden cel en naar de USA vertrokken om mijn kinderen de ongekende  kwaadaardige massa media hysterie te besparen onder aanvoering van ‘Taksshow Hoer Peter R.‘ en zijn ‘Hoerenjong Bruine Rat Bas van Hout,  in opdracht van de Hoogland Maffia en bepaalde corrupte ‘Herman Bolhaar-Justitie’. Nog lachwekkender en idioter is de Top 10 van het boek. De hele Top 10 deed het in de broek voor Jocic waar hij ten onrechte op nummer zes staat. Daarnaast heb ik de hele Top tien persoonlijk gekend en met een groot aantal ruzie gehad over verschil van zeg maar zakelijk inzicht. Zo ben ik ook nog door Zwolsman als getuigen opgeroepen om voor hem te getuigen in de beruchte ‘Floppy-Disk-affaire ( de Floppy’s  waren in mijn bezit) waar Peter R. de Vries nog voor witwassen is veroordeeld. ( 2.500 gld. boete) En tot slot in dit verband ben ik één de weinige  die zaken heeft gedaan met de “Bende van Nijvel” (en de K14, Devsol, Grijze Wolven, PPK, MQM, PP, Mujahedin zie: Steve Brown in Gangsta’s Paradise). Ik heb daar zelfs een schriftelijk verzoek van de Politie-Commissaris van België, die belast is met het onderzoek naar de Bende van Nijvel om te verklaren. Overigens is dat contact ontaard in een heuse rip van 350.000 gld (110 kilo zeepjes van 3500 gld per stuk en poging tot gijzelingspoging.Waarschijnlijk zijn de echte Volks Maffia groepen hiervoor genoemd niet bekend bij Crimesite. Die maffia groepen staan n.l bij het zeer ingevoerde, integere en deskundige Buro Jansen & jansen.

Steve Brown in tien jaar tijd van Dr. Hannibal Lecter en Super Crimineel tot eerzaam burger volgens Crimesite en zijn groep misdaadjournalisten.
De kranten en pulp misdaadbladen als de op een haar na zijnde failliete Panorama en Revu  stonden dagelijks bol over mij met de meest walgelijk grote kwaadaardige onzin, maar dat terzijde. John van den Heuvel wilde ook een graantje mee pikken als aasgier  en maakte het nog het bontst met een artikel waar ik werd neer gezet als  de Dutch  ‘Dr. Hannibal Lecter’ toen ik nog bewusteloos op  intensive care lag na de moordaanslag op mij. Maar vlak Bas van Hout niet uit in dit verband, die kwam met een heus Boek genaamd;””Steve Brown Super Crimineel” en was maanden de gevierde misdaad journalist bij alle Pers en Media. Het boek stond weliswaar vol met waanzinnige verzinsels als Brown berooft bejaarde en verkoopt – drugs aan schoolkinderen en te  gelijkertijd dat ik achter  een stuk of acht moorden zat. M.a.w. het boek stond  bol met smaad en laster ( ik heb  Van Hout daarvoor dan ook in elkaar geslagen bij de Raad voor Journalistiek ) jegens mij . Maar nu wordt zijn boek 15 jaar later met terugwerkende kracht door de groep van misdaadjournalisten van Crimesite naar het rijk der fabelen verwezen met hun Top Crime 100. Men ziet maar zo ben je Super Crimineel als het de(elite) bazen van  misdaadjournalisten uitkomt en zo ben je weer eerzaam burger.

De echte nummer 1 met vlag en wimpel is natuurlijk Jotse Josic. Er is nooit meer iemand voor en  na hem geweest die zo onbetwist de Boss was van de Volks-Onderwereld als Jocic. Als voorbeeldje: nadat Josic er voor gezorgd had dat Bruinsma was vermoord vluchtte De Bruinsma  groep als angsthazen voor hem het land uit of hadden zich schaamteloos open en bloot onder politie bewaking laten stellen. Een aantal  waren zo bang dat zij in het Hilton Hotel waar ik bij was Etiene Urka zijn schuilplaatsen verraadde. Jocic en zijn bende hadden de grootste lol over zoveel lafheid van de Bruisma bende. Ook Sam Klepper en John Mieremet vluchtte van angst voor Jocic de gevangenis in. Ik heb een aantal jaren persoonlijk met Jocic opgetrokken en letterlijk gezien dat de hele Nederlandse Penoze en de politie het zwaar in de broek deden voor hem. Voor de Penoze ( die hij nog niet had vermoord) en de Amsterdamse politie en mij was hij nummer 1.  Josic werkte nauw samen met de Servische , Russische,  Roemeense en de DDR geheime dienste en dat gaf hem nu juist een ongekende macht tegen over een ieder in de Volks-Onderwereld en Justitie. Wie meer wil lezen over de echte Ongekroonde Koning van de Volks-Onderwereld kan bij Crimesite Sueme  terecht.

Discovery Magazine plaatst Steve Brown negende tussen Al Capone, Jesse James  voor Holleeder op Paul Vugts Fred Teevende Internationale bekendste Crime Top tien Gangsters. Brown eist schadevergoeding en rectificatie.
In de jaren eind ’80 en begin ’90 is ben ik door een groep misdaadjournalisten in hoofdzaak Bart Middelburg, John van der Heuvel, Peter R de Vries ( vijf delige onrechtmatige  TV serie), Bas van Hout, Bert Voskuil, Paul Vughts, enz. gebombardeerd ( google maar) tot de Bin Ladin der Lage Landen. Maar sta nu niet in de Crimesite Cry-site Top 100 van België en Nederland. Het kan verkeren in de groep misdaadjournalisten van  o.a. ‘ Cry-site’ en ‘Griezel Fred Teeven’ en ‘Media-Maffia  Boss John de Mol’ en de ‘Neonazi Telegraf’,  de Pulp-bladen Panorama en Revu en het Amsterdamse politie blad Het Parool. Misschien heeft het feit dat al de hiervoor genoemde zogenaamde  journalisten en pulp-bladen en TV-zenders keer op keer Discovery Magazineschadevergoedingen hebben moeten betalen aan mij wat opgelopen is in de loop der  jaren tot ver over de 100.000,- euro en dat doet pijn. Panorama had het record die betaalde in een keer na een telefoontje van mij binnen een uur  30,000,- gulden en nadien Nieuwe Revu 12. 500,- gld., en 4.500,- en 2,500,-,  Beta Pres 15.000,- en Veronica 10.000,-, Stendor 2,500,- en  Discovery Magezine 4.500,- enz. Discovery Magazine moest die 4,500, euro betalen omdat Brown in verzet kwam tegen het feit dat zij hem in de Top 10 bekendste Interationale Top-Gangsters hadden geplaatst.

Wij hebben bovendien nog steeds een schadeclaim op ‘Maffia Boss John de Mol en zijn Media Huurmoordenaartje  Peter R’. van tussen de een en twee miljoen euro.  Ook die claim wordt uit eindelijk betaald!

De laatste dagen ben ik regelmatige gemaild en gebeld door bekende dat ik tot hun verbazing niet in de zogenaamde Top-100 Criminelen sta.  Ik had nog niet eens van dat boek gehoord, want ik interesseer mij totaal niet voor die ranzige  achterhaalde sensatie misdaad boeken. Mijn antwoord is steevast dat is logisch wat ik ben geen crimineel, maar een Volks-gangster die als het ‘Misdaad-journalisten-Tuig’ als dat van Crimesite e.a. kwaadaardige-onzin over mij schrijft ik hun een Klaprecht Slipperdiedoeda onder hun corrupte reet geeft of hun voor de Rechter of de Raad voor Journalistiek sleep. Dat doen die mensen die in de Top 100 van Cry-site”  staan nou eenmaal niet.

Crimesite doet aan Geschied vervalsing in de geest van de Heersende Klasse Gangsters.
Verder heb ik in Killing Fields of Amsterdam”” al  in 2007 reeds een soort van Top 50 van de Volks-Onderwereld  gepubliceerd. Die Cry-site” toch, om nu met een soort na-aap lijst te komen van mij na al die jaren. Dan liegt Cry-site wel even om zich in te dekken dat deze lijst door het publiek is samengesteld. Nou, dat “Paul de Leeuwtje” gelooft anno 2015 niemand meer.

Toch is het wel grappig dat ik er niet in sta. Ik heb zeven boeken geschreven over de Volkse Top 100 kruimel criminaliteit en heb ik een 6 delig Tv serie “Zware Jongens” bij Veronica gehad (15.000,-gld per aflevering netto.) Daarnaast ben ik ook nog even graai-journalist geweest bij Panorama samen met Joop Reichart waarvoor ik 5000,- gld. per artikel ontving.  En tot slot ook nog ver voor Holleeder mijn eigen column had bij Panorama genaamd “De Dood” waarvoor ik 1000,- gld. netto per column kreeg. En  één van de weinige die sinds 2008 ook over de echte Top- Criminelen  (Top- 100 corporate  crime) publiceer. Daarnaast als men het krantenarchief raad pleegt en mijn naam John van den Heuvel Fred Teevenintypt dan komen er meer dan 2000 artikel  te voorschijn  met name uit de jaren eind 1980 tot 1995 ( Hoogland/ Bruinsma  proces) en 1999 ( moordaanslag op Brown door Hoogland Maffia en ‘Peter R. de Vries misdaadgroep’) en is het youtube filmpje  ‘Slipperdiedoeda  Peter .R de Vries’  meer dan miljoenen keren bekeken, maar kennelijk niet door de groep misdaadjournalisten  van Crimesite (kuch).

Ook niet onbelangrijk is dat in de Top 100 van Crimesite de journalisten kruimel criminelen Bas van Hout en Peter R de Vries als loopjongens van de Bruinsma groep en Willem Holleeder en Cor van Hout en de Hoogland-Maffia ontbreken, die er toch echt thuis horen. Maar goed die zullen wel bij de die groep van misdaadjournalisten van Crimesite zitten die de ‘Peppi en Kokkie  Top Crime 100’ hebben samengesteld.

En tot slot: Greetings from the Dutch underworld and Anthony Hopkins aan de groep misdaad-journalisten van Crimesite en hun VVD en Media Maffia bazen.
An interview with ex-gangster Steve Brown.