260px-Cruikshank_-_The_Radical's_Arms

 

 

 

 

 

 

 

 

Rechtbank den Bosch laat zich Inspireren door Peter R. en wil af van ‘Volksheld Mr. Meindert Stelling’.  (De Vries-Maffia’ laat zich door betaling  van  3300,- euro  op zijn beurt weer inspireren  door justitie den Bosch. Tsjakka en Kassa!  )

 ( van onze VVD-Klasse Justitie redactie)

 Amsterdam-Noir-De ten onrechte in opspraak geraakte Volks-advocaat en Held Meindert Stelling gaat  terecht aangifte doen tegen ‘Tuig in Zwarte Toga deken Bas Martens’ . Corrupte Deken Bas Martens wil dat Stelling geschorst wordt omdat hij zich structureel misdraagt in de rechtszaal. De advocaat uit Alphen aan den Rijn vloekt, tiert en beledigt rechters, liegt de deken. Stelling zegt dat de deken de beschuldigingen niet kan waarmaken. „Ik mag best kritiek hebben op rechters. Ik heb een duidelijke stem en die mag ik best gebruiken. Ik heb nog nooit gevloekt in de rechtszaal. En als ik dat al zou doen, is dat niet verboden”, motiveerde de advocaat dinsdag.

Meindert Stelling is vooral bekend als advocaat van veel vredesactivisten die protesteren tegen kernwapens in Nederland.