Door ing Steve Brown

AMSTERDAM-NOIRMr. P. van de Laar een echt Mensch die Peter R de Vries & zijn toenmalige advocaat mevr. Mr Jacqueline van de Schaap ( ja , Mr. Schaap (Video’s) tegenwoordig de corrupte Deken van Orde van Advocaten Amsterdam die Domme Royce De Vries & Corrupte NPO- Kasem steunde video’s) & AIVD-Moordenaar- Hoerenjong Bruine Rat Bas van Hout (video’s) namens de bijna gewurgde Steve Brown Juridisch in de pan hakte.

Toen niet 1 advocaat in Nederland mij durfde bij te staan tegen AIVD Moordenaars Peter R. De Vries & Bas van Hout nadat zij mij met hulp van hun corrupte AIVD & politie hulptroepen bijna vermoord hadden op straat was Mr. Van de Laar de enige advocaat die mij wilde vertegenwoordigen in een proces tegen De Vries en de extreem corrupte altijd liegende advocaat mevr. Mr. Jacqueline Van der Schaap.

Van de Laar heeft dat proces namens mij tegen de extreem corrupte altijd liegende Vries& Schaap & Van Hout& AIVD&OM & Politie gewonnen!!!!!!! (Video’s)

Wij zijn sinds August 2023 gestopt met publiceren, maar voor dit hierna weergeven artikel-interview in Eindshovens Dagblad met Mensch Mr. P van der Laar maken wij een eenmalige uitzondering:

Steve Brown licht zijn klacht en schade-eis van 2.4 miljoen tegen D66 Minister Ollongren en haar ‘AIVD-Moordenaar-Judas- Miljonair- Informant Hoerenjong Bruine Rat Bas van Hout’ toe.

Mr. P van de Laar een echt “Mensch”.
( A mensch, in Yiddish, is a person of integrity, morality, dignity, with a sense of what is right and responsible. But mensch is more than just an old Yiddish adage. It is relevant now, across the world, more than ever… “To be a mensch is to be supportive. To be a friend, to be calm in troubled times.)

Al meer dan 30 jaar is Mr. P van de Laar ( en soms zijn eveneens Top-dochter; de appel rolt niet ver van de Boom) mijn advocaat en dat van mijn familie.
LOL:Mr. P van de Laar hoort mij ‘ uren’ aan al dan niet schriftelijk wat ik vind van bepaalde straf en civiele zaken die ik dan aan mijn broek heb hangen en dan bepaalt hij welke juridische koers het Schip gaat. Hij en hij alleen is de juridische Kapitein op het jurdische Schip en daar heb ik al 30 jaar lang voordeel mee. Mr. P Van de laar is klein van stuk, maar onbevreesd en groot in zijn (menselijke) daden.

Zo werd hij bijvoorbeeld tijdens het proces tegen Peter R. de Vries & Mr J. Schaap & Bas van Hout ‘s-avonds laat thuis bedreigt door Bas van Hout, die hem thuis op zijn privé nummer opbelde en dreigde dat hij moest stoppen om mij bij te staan in het civiele Wurg Brown proces tegen AIVD-Moordenaars-informanten Peter R. de Vries & Van Hout & Mr. J. Schaap. Het maakte geen indruk op onze Mr. P van de Laar.

Ik heb dan ook het grootst mogelijke Respect voor Mr. P van de Laar als Little Big Wise man en een echt zeldzaam Mensch.

Noot: 

Nieuws verdwijnt waar De Mol-groep verschijnt.

Van: Schaap, Jacqueline (jacqueline.schaap@kmvs.nl)
Verzonden: woensdag 24 mei 2006 9:35:05 Aan: jestelesto@hotmail.com
Geachte heer Brown, Namens onze cliënten Talpa TV B.V., Talpa Media Holding N.V. en de heer John de Mol bericht ik u als volgt. U heeft gisteren 23 mei jl. op grote schaal een artikel verspreid over John de Mol dat oorspronkelijk heeft gestaan op http://www.belg.be . Het artikel is niet voor niets door de eigenaar van die website verwijderd, het artikel is evident onrechtmatig jegens John de Mol en de Talpa ondernemingen. Zoals de Belgische advocaat van John de Mol aan de eigenaar van de website http://www.belg.be heeft laten weten staan de verwijzingen in het artikel gelijk met laster en eerroof in zijn ergste vorm. Het verder verspreiden van het artikel door u is een zelfstandige onrechtmatige daad. Bovendien is ook de door u toegevoegde mededeling dat John de Mol nieuws kan fabriceren en nieuws kan laten verdwijnen onjuist en onrechtmatig. De bewering ontbeert ieder bewijs en is volkomen uit de lucht gegrepen. Cliënten lijden schade als gevolg van uw onrechtmatig handelen en zij stellen u hierbij aansprakelijk voor die schade. Namens cliënten verzoek ik u het verder verspreiden van het bewuste artikel en van de uitlatingen over het maken en verdwijnen van nieuws met onmiddellijke ingang te staken en gestaakt te houden.

Hoogachtend,

J.A. Schaap