Zet Micha Kat een Trent  en volgen er meer politieke Vluchtelingen uit “Banana-Fraude-Nederland” voor de ‘Joris Demmink Elite Pedo Maffia’.

 ( van Onze VVD Pedo-Klasse Justitie redactie)

Amsterdam-Noir– Micha Kat staakt na tien jaar ongelijke strijd tegen bepaalde  Top-OM-Pedo het “Geheim van Joris Demmink” Bierkaai.

[youtube http://youtu.be/VTjhReedOQw]

Ingezonden bericht  van een radeloze Nederlandse Politieke Vluchteling:
“Amice,
Ik kom niet meer naar Nederland als de kwestie rond de ‘zwarte lijst’ niet is opgelost en ik geen garanties krijg van Justitie. Het klimaat is thans te bedreigend, zeker nu de zaak-Demmink naar een climax dreigt te gaan. Een ‘Michael Hastingsje’ hangt in de lucht. (Een Amerikaanse journalist die recent werd vermoord door Obomba) .

Daar komt nog bij dat er op geen enkele wijze sprake kan zijn van een eerlijk proces als ik op geheime lijsten sta van Justitie. Dus ook om die reden MOET deze kwestie eerst worden opgelost voor we verder kunnen gaan. Vergeet niet dat uit alles wat ik reeds heb meegemaakt vanaf april 2012 mijn positie op zo’n lijst wordt bevestigd -de 16 gewapende agenten, de signaleringen,  de voortdurende arrestaties, de manipulaties, het machtsmisbruik, het miskennen van mijn status als journalist, het filmverbod, de partijdige rechters, etc etc.

Dan is er het secundaire/subsidiaire punt van de partijdigheid van het Haagse Hof waar we recent over spraken o.a in relatie tot de Baybasin-zaak waar het hele Hof zich heeft verschoond wegens ‘vriendschasbanden met Demmink’. Wat mij betreft staat dit alles in het licht van het voorgaande en vormt dus opnieuw bewijs voor de hetze tegen mij vanuit mijn positie op de blacklist. Je kunt dat dus wat mij betreft zo uitspelen.  De positie van raadsheer Van der Nat is wat dat betreft een goede steen des aanstoots.

Vergeet niet dat het Hof zich als geheel heeft gedesavoereerd door toe te geven onder invloed te staan VAN EEN CRIMINEEL TEGEN WIE THANS OPNIEUW ONDERZOEK LOOPT VAN HET OM. Hiermee is het hele Hof in de greep gekomen van de misdaad en ook al om die reden niet meer geloofwaardig, dus nog los van de PARTIJDIGHEID die het gevolg is van de banden met Demmink.

Gezien dit alles lijkt het me vrijwel uitgesloten dat we de 14e in Den Haag tot (een begin van) een inhoudeijke behandeling komen! we overleggen verder wel,

groet, Micha”

Geef gehoor aan Fred Teeven zijn Lynch-oproep om uw mening over ‘Top-Pedo-OM- misdaden’ jegens Micha Kat te geven aan de Rechter en  het OM de Tweede Kamer.