(van onze niet gesubsidieerde(Video) dr. Goebbels propaganda redactie) 

AMSTERDAM-NOIR-Gelukkig had ik al besloten om te stoppen met mijn column bij dat oude ‘bejaarde- PvdA-mannen-Vod -Het Parool’ met ‘aartsleugenaars & Moordenaars met de pen als  Paul Vughts(Video) & John Jansen van Galen’”, zegt Philip Freriks, daags nadat hij in de ‘Bral-show’ van de VARABNN-Subsidie-Miljonair het ‘Fantast-Ratje Jeroen Pauw’(Video) opnieuw werd geconfronteerd met nieuws over zijn onverwachte ontslag bij OVT, het radioprogramma over ‘Nep en Fop-Elite-geschiedenis’ van de ‘VPRO-Subsidievreters& Grafschenners’ van o.a. Kindsoldaten(Video) op de ‘Staats- NPO Radio 1’.

 

‘Parool-Huurmoordenaars met de pen’ op Steve Brown plaatsen Minuscule, Kwaadaardige, manipulatieve Rectificatie(Video).

‘CDA-Gestapo-Generaal Grapperhaus’ en ‘Schandvlek- Gelauff’ wil hogere straffen ter bescherming van hun ‘Journalisten-Trollen- John van den Heuvel& Van Gaalen& Vughts’(Video).

Bij Pauw verklaarde mede-Parool-columnist ‘NSB-er-John Jansen van Galen’ die recentelijk nog opzettelijk  karaktermoord pleegde op de Partijleider van de Stem van de Straat Steve Brown vlak voordat er gestemd ging worden bij de Gemeenteraad verkiezingen Amsterdam.Die oudste ‘Parool-Moordenaar &NSB-er Van Galen’ pochte dat hij, in tegenstelling tot Freriks zélf wel vooraf op de hoogte was van het aanstaande ontslag van Freriks. Van Galen zette Brown recentelijk weg als een veroordeelde drugscrimineel, terwijl het Parool als geen ander weet dat Brown nooit is veroordeeld voor enig drugdelict en voor geen ander delict, behalve dat hij de ‘Lafaard& Junkie  Peter R. de Vies’ heeft mishandelt bij de RAI.

 

 

Ze waren ’vergeten’ om dat aan mij mede te delen, die ‘VPRO-Grafschenners van Kindsoldaten‘&’Parool-Moordenaar met de pen’ ”, zegt Freriks nu, cynisch en terecht kwaad : „Dat geeft wel aan hoezeer ik werd gewaardeerd! Ik heb ook nog een bosje bloemen gehad.” De excuses van de VPRO, na de ’miscommunicatie’ van afgelopen zondag, neemt hij nu met een korreltje zout. „Dat ze me hadden willen houden en spijt betuigden, dat komt nu wel in een ander daglicht te staan en van de oude ‘NSB -Judas -Van Galen’ moet ik gewoon kotsen .

Opgeruimd staat netjes en ‘Moorden met de Pen’ is het Motto van het op haar na failliete Parool en de ‘VPRO-Grafschenners’.

Hoewel hij monter klinkt – „ik heb gelukkig nog genoeg leuke dingen te doen”– geeft de 74-jarige ex presentator toe dat hij danig in zijn eer is aangetast. „Ze hebben me op mijn ziel getrapt met die smeerpoets Van Galen,constateert hij. „Ik heb er een vieze smaak van in mijn mond. Al hun excuses, en dat ze me toch zó op prijs hebben gesteld, en dit, en dat: het wordt nu ongeloofwaardig. Het is meer ’opgeruimd staat netjes’. Daarmee wordt alles wat je gedaan hebt nu toch een beetje tenietgedaan.”De  ‘NPO- VPRO-presentator/ Parool-columnist vindt het nu wel mooi geweest. „Het is een afscheid in gepaste bitterheid, maar wat kan je anders verwachten van die Ras Subsidievreters Van Rutte&Co , die zelfs geen eerbied hebben voor  gesneuvelde Kindsoldaten en Gemeente Verkiezingen Amsterdam ”,sneert hij.

Ter illustratie: „Ik deed die column voor mijn plezier hè. Ik kreeg er nauwelijks geld voor, want dat hebben ze bij dat op een haar na failliete Parool niet. En een column schrijven is een van de moeilijkste journalistieke genres en een van de beste die dat kan is toevallig Steve Brown in Volksnieuws Amsterdam-Noir en die hebben ze bij dat Parool net als mij ook opzettelijk beschadig. Een column kostte me heel veel tijd, om daaraan te schaven tot het goed was. Maar daar heb je als pensionado de tijd voor. veel van.”Freriks laat het er verder bij zitten, maar Steve Brown niet .Verzucht: „Zo gaan de dingen nu eenmaal. Ik hoef geen medelijden en verheug mij er al op als die Laffe ‘NSB-er Van Galen’ Steve Brown tegen het lijf loopt……….”

Opmerking: Zie Stem van de Straat aflevering: Gerechtelijk macht drijft mensen tot Zelf-Moord & Parool licht bejaarde(Video) op& Jensen en Peter R. de Vries weer ontmaskert.