(Ingezonden door Nico van der Hamen ondersteund door onze redactie)

AMSTERDAM-NOIR-De Kosten van dit Monster-proces staat inmiddels gelijk aan een Kapitale PvdA-Villa.
Periscope Nico van der HamWaarom Van der Ham ook geen Villa geven i.p.v. dit tonnen verslindend proces? Dat leest u hier: Critical Legal Studies Movement en hier: Straf de armen · Het nieuwe beleid van de sociale onzekerheid Loïc Wacquant.

HET GEVOEL VAN EEN BANGE ‘1940 – 1945 JOOD’
Ik ben geen Jood, maar voel mij een Jood.
‘Een 1940 -1945 Jood’
Met dank aan de Nederlandse Rechtsspraak!
Vervolg (deel 6) ‘BEWIJS! NEDERLAND IS GEEN RECHTSTAAT!’ opgeschort naar een latere datum vanwege een vrij plotselinge oproep voor de zoveelste rechtszaak in het vuile showproces tegen Nico van den Ham a.s. vrijdag om 09.30 u. in de rechtbank Amsterdam.

Wrakingskamer.

Het betreft de behandeling van een wraking van deze (video)  wrakingskamer.
Ik heb vele aanwijzingen en bewijzen dat deze site druk bezocht wordt door de rechtspraak, politie, AIVD en andere dergelijke staatsinstanties.
Ik kan helaas dan ook niet inhoudelijk in gaan op wat ondertussen, buiten de rechtszaal, maar wel binnen de gerechtelijke procedure, weer is ondernomen om mijn aanstaande dood, de aanstaande moord( met de wet in de hand) op Nico van den Ham te realiseren en te bespoedigen. Deze zal wel ter sprake komen op de zitting van aanstaande vrijdag.

Stoer en positief
Op deze website schroom ik er niet voor, om datgene wat ik heb meegemaakt precies zo op te schrijven zoals het is gebeurd. Tevens publiceer ik inzake andere staats-smeerlapperij die anderen ten deel valt. Ook dat doe ik op zo een eerlijk mogelijke wijze.
Velen denken daardoor dat ik voor niets en voor niemand bang ben en positief in het leven sta ondanks alle ellende. Dat is een uitermate verkeerd beeld. Ik ben volledig uitgeput, kapot en uren per dag bezig met door stress veroorzaakte lichamelijke ongemakken. Ik word door anderen intensief gepusht positief te blijven en door te gaan met de site. Dat houdt mij tot nu toe nog op de been. Maar ik ben te realistisch ingesteld om te veronderstellen, dat ik de onmenselijke staats- smeerlapperij die op mij wordt toegepast zal overwinnen. Ik denk dat het daar ook te laat voor is en er geen weg meer terug is!

Meer lezen: Nico van der Ham