Karel Bagchus is verzeild in een ‘Franz Kaffa proces’ en bevindt zich nu op “Das Totenschiff ” van B. Traven.(ingezonden Noodkreet brief van Soeverein Karel Bagchus )

Hoi,

Ik wil je om hulp vragen voor het volgende; Aanstaande donderdag 12 juni wordt mijn woning onder dreiging van geweld ontruimd en wordt tegelijkertijd om 10:30 mijn Natuurlijk Persoon berecht in de rechtbank amsterdam voor het niet hebben van Nederlandse kentekens op mijn voertuigen, en ‘belediging’ van een agent.  Ik heb die dag je hulp nodig om mee te gaan naar de rechtbank zodat ik niet ontvoerd/gegijzeld wordt voor het verdedigen van mijn Natuurlijk Persoon, of bij het tegenhouden van de ontruiming van mijn woning op het moment dat ik in de rechtbank ben. De reden voor de huisontruiming is dat ik de woningbouwvereniging Ymere betrapt heb op facturatiefraude. Hoe gaat deze facturatiefraude in zijn werk?

De overheid verhandelt geboorteactes op de commerciele beurs als beleggingsfonds, de zogenaamde Cestui Que TRUST. Investeerders beleggen in die fondsen om daarna 80% van onze toekomstige belastingen te ontvangen als dividend. Het geld dat van de investeerders is opgehaald wordt door de Staat der Nederlanden namens ons belegd in multinationals als Shell, KPN, etc. Het dividend wat hiervan terug komt komt terug in het Cestui Que TRUST. De naam van deze TRUST wordt geschreven in CURSIEVE HOOFDLETTERS. Dit kan je nagaan omdat bij de bank de naam van kinderen jonger dan 7 jaar op deze wijze geschreven wordt.

Als kinderen 7 jaar zijn klaagt de bank namens de private investeerders dat de zekerheidsstelling (het 7-jarig kind) van het Cestui Que TRUST fund al 7 jaar zoek is. Hierop wordt middels matitiem Admiralty Law het kind “vermist op zee, en mogelijk overleden” verklaard. Er wordt dan een nieuwe (lege) TRUST opgericht, ditmaal het Cestui Que Vie TRUST met de naam in NORMALE HOOFDLETTERS. Dat is wat wij kennen als “de Persoon”. De hoeveelheid geld in zo’n Cestui Que TRUST kan enkele miljoenen euro’s bevatten. De overheid is van mening dat dit geld hun toekomt. Maar omdat de overheid deze Cestui Que in TRUST genomen heeft mag het zelf daar geen greep uit doen, dat zou diefstal en strafbaar zijn. Daar hebben ze het volgende op bedacht:Alle semi-overheidsbedrijven zoals gas- en electra-leveranciers, waterleveranciers, woningbouwverenigingen en alle overheidsdiensten zoals belastingdienst en rechtbanken sturen hun (vette) factuur naar deze Cestui Que TRUST om die zo af te romen. Je kan deze “afroom” bedrijven herkennen omdat je alleen klant bij hen kan worden als je je Burger Slaven Nummer (BSN) aan hun kenbaar maakt. Met het BSN kunnen ze nagaan naar welke Cestui Que TRUST de factuur voor de afgenomen diensten gestuurd moet worden. Nadat de betaling is afgeschreven van de Cestui Que TRUST ontvangt de klant hiervan een STATEMENT zonder factuurnummer en een acceptgiro. Een factuur (met factuurnummer) vermeld wat verschuldig is, en een statement vermeld enkel wat er reeds betaald is. Wij worden onder dreiging van vuurwapengeweld (wat een huisuitzetting is) gedwongen deze reeds betaalde kosten nog een keer van onze eigen bankrekening te betalen. TWEE KEER DUS! Ik heb de afgelopen maanden Woningbouwvereniging Ymere maandelijks toestemming verleend het bedrag van mijn Cestui Que TRUST af te schrijven, en indien er sprake is van een betalingsachterstand Ymere gevraagd om een ORIGINELE FACTUUR, met de vermelding dat ik die direct zou betalen. Die kunnen ze niet opsturen want die is al gestuurd aan mijn Cestui Que TRUST, dus negeerden zij mijn correspondentie. Fiscaal-technisch is er geen sprake van een betalingsachterstand als er geen factuur (met factuurnummer) verstuurd is. Wat er zich in nederland op grote schaal afspeelt is pure oplichting door het regime van Van Amsberg. Omdat ik hun fraude aan de kaak stel willen ze mij zo snel mogelijk van mij af komen. De corrupte rechter Terwee tekende daarom het ontruimingsvonnis met kennis van de 47 ingestuurde producties die het bewijs daarvoor leveren, zonder daar een woord aan te wijden of mij daarin te horen. Ik ben invalide en zit al anderhalf jaar noodgedwongen in de ziektewet. En ik heb een zorgindicatie voor 4 uur huishoudelijke hulp per week. Ik raak niet alleen mijn woning kwijt maar ook mijn inschrijfadres, wat weer tot gevolg heb dat mijn thuiszorg en ziektewetuitkering gestopt gaan worden, en daarmee ook mijn mogelijkheid om over 6 maanden een WIA (arbeidsongeschiktheids-)uitkering te krijgen. Deze NAZI overheid is bezig mij te vermoorden door al mijn levensvoorzieningen te vernietigen.

En ze zullen dat bij iedereen doen die tegen deze NAZI dictatuur in opstand komt.

Groetjes, Karel

Eerder verschenen artikelen: ‘Rechter-Beul-Terwee’ zwaar in de war van Karel Bagchus en zijn Top advocaat Peter van Holland en volgende. https://stevenbrownsblog.wordpress.com/?s=karel+Bagchus