(bijgewerkt 5 februari 2013)

Fred Teeven weer bewaakt na bedreigingen.
DINSDAG 09 JUNI 2009 @ 20:11 DEN HAAG – VVD-Tweede Kamerlid Fred Teeven wordt sinds kort opnieuw beveiligd, omdat hij is bedreigd. De vroegere officier van justitie, die dinsdag in het Kamergebouw werd omringd door twee bewakers, wil er zelf niets over zeggen. Ook de woordvoerder van de VVD-fractie geeft geen commentaar.

Kennelijk is het hemd weer eens nader dan de rok. Nu Big Head Teeven de Lafbek zelf wordt bedreigd laat hij zich volop bewaken, maar toen hij als Officier van justitie wist dat ik (echt) vermoord ging worden kon hij zijn lol niet op. Ik herinner het mij nog als de dag van gisteren. Ik reed s’avonds laat met mijn beste freund in de auto. Ha,ha,ha, u wordt dood geschoten Mijnheer Brown volgens onze zeer betrouwbare informatie. Het is de jaren negentig. Het tijdperk “Killing Fields Amsterdam”. Het regende doden in Amsterdam.

Hoorde ik het nou goed? Ik twijfelde aan mijn eigen oren. Was hier een echte Officier van Justitie aan het woord of de één of andere zoveelste gek. Voor de zekerheid vroeg ik nogmaals bent u echt de heer Teeven, de officier van Justitie die belast is met de bestrijding van ernstige criminaliteit. Ja, ha,ha,ha dat ben ik. Ik geloofde er geen snars van. Geeft u mij maar u officiële nummer van het politiebureau waar u zit dan bel ik u terug. Ik belde terug en er werd zo waar opgenomen door het politiebureau, die mij door verbond naar Teeven. Ik stond paf. Vol ongeloof hoorde ik hem verder aan. U wordt doodgeschoten door de groep van Sam Klepper en John Mieremet Ik verzocht hem direct om bescherming, maar daar moest hij nog meer om lachen, hij stikte bijna van plezier: “Mijnheer Brown u bent niet te beschermen, ha,ha,ha moeten wij soms drie tanks om uw heen zetten, ha,ha,ha. Ik antwoordde enigszins verbouwereerd: “U vind het allemaal nog al grappig”. Ja, dat vind ik zeker, aldus Teeven. Pas in 2008 werd wat hij toen vertelde ook bevestigd door de aanhouding van Itza Baton een lid van de groep Paja.

Ik beschrijf deze gebeurtenis uitgebreid in “Drugsbaron in Spijkbroek” en recentelijk summier in “Criminele Schlemielen”. (zie pagina’s 198-199)

steve-brown-drugsbaron-in-spijkerbroek-druk-6brown-s-9789038912240-4-1-image Criminele schlemielen

Het was ook de periode dat ik opnames aan het maken was voor het programma “Zware Jongens” van Veronica. Toen ik de volgende ochtend het bizarre voorval vertelde aan mijn eindredacteur Bart Reterink (zit nu bij 2 Vandaag geloofde ook hij er geen snars van. Daarop besloten wij Teeven nog een keer terug te bellen, maar deze keer met de camera lopend. Tot mijn verbijstering en verbazing herhaalde hij gewoon weer de hele ha,ha ha, riedel met tanks, Sam Klepper en John Mieremet, u wordt zeker vermoord, ha,ha,ha.


( Bassie = Bas van Hout. Voor het hele verhaal lees ook Sam Klepper,John Mieremet en loopjongen Bas van Hout lokken Steve Brown in een Moord-Val.)

Daar komt nog bij dat Teeven niet onder stoelen of banken stelt dat hij een grote bewonderaar is van Peter R. de Vries aka de ‘Mediahuurmoordenaar’ en Bas van Hout aka ‘Hoerenjong Bruine Rat Bas’, n.b. de kliek die al sinds 1994 hand en span diensten verricht voor bepaalde Justitie en de Maffia die mij heeft getracht te vermoorden en mij nog steeds tracht te vermoorden, ha,ha,ha.

Ik ben inmiddels sinds 1994 meer dan 31 maal door het C.I.D en de Nationale recherche gewaarschuwd dat ik vermoord ga worden, maar moet de eerste bescherming nog krijgen, ha,ha,ha in Banana-Nederland.

Die Mongoliteit van de misdaaddeskundige van de VVD staat dus gewoon op beeld en geluid en licht al jaren onder het stof der bizarre gebeurtenissen uit mijn leven bij mijn advocaat. Ik vraag mij nu zoveel jaar af of de VVD Crimefighter Teeven nu hij kennelijk zelf wordt bedreigt ook de hele dag buiken vet schuddend loopt te lachen. Gezien de berichtgeving lijkt het van niet want die Grote Vette Lafbek loopt de hele dag met bewaking op kosten van de belastingbetaler. Kennelijk waren er geen tanks beschikbaar. Ha, ha ha , ha.