( from our anti – Discrimination&War & Poverty & ‘Taxfree-Elite-Gangsters’ editors)

AMSTERDAM-NOIR- Oud-PvdA-Kamervoorzitter Verbeet & ‘Tafel –Hoer’ van Van Nieuwkerk wordt ‘Desk & Olifanten- Killer-Commissaris’ bij ‘Taxfree- Crime group-Unilever(VIDEO’s)

Like the Wild West & HUMAN ZOO & Zwarte Piet. ‘Mad dog Red Neck-Trump’ shares 15 wanted posters of anti Slave protesters and gets accused of ‘KKK-Lynch-persecution’(VIDEO’s).

Rapper Lowkey & Underground Presenter & autor Steve Brown. The USA&Britain& the Netherlands where and are oppressive ‘empire of Elite thievery & Mass-(War Crime)- Kiling and Slave Traders and Drugs dealing(VIDEO’s).

Kleptomane King Willem & Maxima’ & Hofnarren Rutte & Halsema & Verbeet ‘herdenken’ 5000 Nederlandse gesneuvelde soldaten op de Dam en halen de Russen door de Strontton(VIDEO’s) .

De Taxfree-Snake in Suits-Unilever-misdaadgroep van PvdA- Desk Killer-CEO- Gerdi Verbeet gaat de naam van zijn ‘Maak Zwart Wit-gezichtscrème Fair & Lovely’ wijzigen. De witmakende huidcrème is vooral in India en ‘Kuifje in Afrika’ populair na eeuwen van Koloniale hersenspoeling door de Royal Taxfree-Heersende Klasse. Volgens de ‘PvdA -Desk Killer &  Nep en fop-Voorzitter Nationaal  4 & 5  mei comité ‘PvdA Hoertje Gerdi Verbeet’ de Olifanten doder CEO van Unilever past de naam van het weerzinwekkende Neo Koloniale product niet meer in de huidige tijd, maar haalt het koloniale ‘White is beautiful and smart  and Black not- product’ niet van de markt. Het Neokoloniale ‘Zwarte Pieten-bedrijf’ denkt nog na over de nieuwe naam zoals bijv. :”Met ‘Toean Basar- Derksen’ altijd gescoord(VIDEO’s)”.

De misselijk makende racistische  crème wordt ook verkocht in Bangladesh, Indonesië, Thailand, Pakistan en elders in Azië en in ‘Kuifje in Afrika’. Alleen al in India levert Fair & Lovely jaarlijks 500 miljoen dollar aan omzet op. Het gebruik van de woorden „eerlijk”, „wit” en „licht” op de verpakking van de  ‘Zwarte Pieten-crème’ en in reclame-uitingen, suggereert volgens ‘Desk Killer Geri Verbeet’  Unilever ten onrechte een uniek schoonheidsideaal. „Dat willen we ( niet) aanpakken”,aldus ‘Deks-Killer-Verbeet’ namens Taxfree-Unilever-misdaadgroep.De witmakende huidcrèmes, maar ook andere merken die raciaal stereotyperend zijn, liggen onder vuur nu er wereldwijd een ‘Zwarte-Pieten-debat’ over racisme gaande is. Tegenstanders wijzen erop dat van dergelijke producten de suggestie uitgaat dat wit beter is dan zwart. Eerder kondigde Johnson & Johnson aan te stoppen met de verkoop van witmakende  ‘Zwarte Pieten-crèmes’. Colgate-Palmolive houdt als gevolg van de discussie de naam van zijn Chinese tandpastamerk Darlie tegen het licht. Dat merk, dat vroeger Darkie heette, heeft een zwarte man met een hoge hoed als logo. PepsiCo veranderde eerder de naam en het logo van pannenkoekenmerk Aunt Jemima en levensmiddelenreus Mars past de naam en het logo van het merk Uncle Ben’s  Uncle Tom Obama  (rijst en sauzen) aan. Ook andere bedrijven denken na over het wijzigen van bepaalde ‘Zwarte Pieten- merknamen’.

The lesson of the WW1 and WWII? ‘Industrialized mass murder by Dictators & ‘Presidents’ with help of the Desk Killers’ only STOP when People Wake up and accept the Truth(VIDEO’s)

Schande: Vrijdag jl. herdacht de ‘Unilever Olifanten  doder en racist Geri Verbeet’ onder leiding ‘Hofnar Rutte’ van de laffe ‘Taxfree-VOC-SS- King Willem’ in ‘Operette Maarschalk uniform ‘75 jaar(geen) vrijheid(VIDEO’s):