(door Dagblad van het Noorden en ondersteunt door onze redactie)

AMSTERDAM-NOIR-Terwijl de ‘Christelijke Kippen- Maffia‘ rustig zijn gang mocht gaan van de PvdA ‘Banencarrousel-Boef Martijn van Dam’ en zijn ‘Crime-Boss’ VVD Minister ‘Gangsterin Schippers’ om de hele EU en NL te vergiften met eieren slaat de Gestapodienst van de ‘PvdA- Kapo-Klijnsma’ keihard toe in Groningen tegen een Barmhartige Samaritaan. De kaal geplukte bewoners van de Semarangstraat in Groningen zijn terecht boos dat hun buurman Koos Westra (58) geen honger uitkeringkje meer krijgt vanwege zijn goede daden voor de buurt. Westra is na jaren lang te zijn uitgebuit en onderbetaald arbeidsongeschikt en krijgt maandelijks een honger uitkeringkje van 1200 euro. „Ik heb drie keer een hernia gehad, ben hartpatiënt en zwaar longpatiënt, maar achter de geraniums doodgaan is niets voor mij”, zegt hij. „Ik ben opgegroeid in een arm gezin met twaalf kinderen en heb geleerd dat ik altijd klaar moet staan voor mensen en alles moet delen. Mijn buren helpen zie ik gewoon als mijn hobby en plicht.”

‘Ik neem in tegen stelling tot al die Ratten in pak(Video) geen geld aan voor wat ik doe’.

De sociale dienstGestapo van de’ PvdA-Kapo Klijnsma‘ denkt daar Duivels anders over. „Ze hebben een ‘anonieme-Judas’- tip gekregen dat ik fietsen repareer en klusjes doe voor een paar euro. Ze denken dat ik een paar eurootjes krijg dat ik niet aan hen doorgeef en dat ik daarom fraude heb gepleegd alsof ik 30 miljoen heb gefraudeerd zoals de ex Voorzitter Henry Keizer van de VVD-misdaadgroep of een kwart miljoen gefraudeerd zoals die ex VVD Minister Rita Verdonk(Video)”, legt hij uit. Om die reden is zijn honger uitkeringkje vorige week stopgezet en moet hij met terugwerkende kracht een deel van zijn honger uitkering terugbetalen. Wat Gods onmogelijk is, want hij bezit geen rooie cent „Maar ik neem geen geld aan voor wat ik doe. Zo gaan wij hier niet met elkaar om. Ik ben geen VVD Boef.” De kosten van het onderzoek zijn tot nu toe aan de kant van de asociale dienst reeds rond de 5000,- euro en als het tot een rechtszaak komt kan dat oplopen tot rond de 20 duizend euro. Dat geld kan beter gebruikt worden voor voorzieningen in de buurt, maar zo werkt het niet in Banana-Fraude-Nederland van ‘Shell-Rutte’ en zijn corrupte CDA,D66 en CU Motorblok’.

‘Allemaal belangeloos werk’
Grof vuil en oud ijzer wegbrengen, kapotte fietsen repareren, helpen met een klusje in huis of iemand naar de dokter rijden. Westra doet het allemaal. „En allemaal belangeloos”, zegt buurtbewoner Wahlen (49). „We wonen in een straat met veel minimagezinnen die amper te vreten hebben en geen kleren aan hun lijf en dus helpen we elkaar omdat we dat normaal vinden en anders zouden creperen. Als iemand met een vaste baan dat doet, krijgt hij een schouderklopje en iemand die bij de asociale dienst zit, krijgt een schop onder zijn kaal geplukte en vernederende kont. Dat is te belachelijk voor woorden.”

Hét voorbeeld van een goede buur schiet bij Klijnsma in het verkeerde keelgat.
Volgens veel buren is Westra het voorbeeld van een goede buurman. „Er moeten meer mensen zoals hij zijn”, zegt Karino Barreveld (71). „Je hoeft hem maar te roepen en hij komt je helpen. Altijd met een vriendelijk woord en gesloten beurzen. De ene hand wast de andere. Dat is zoals het hier in de straat gaat. Er zijn hier best wat oudere armen en zieken mensen en wij zijn allemaal heel blij met hem.”

Bestraft voor bijdrage aan de maatschappij.

Dat Westra bestraft wordt door de Gestapo dienst van de’ PvdA-Kapo- Klijsnma’ om zijn goede daden frustreert de buren. „De ‘Kapo-Klijsman-Participatie-Slaven-wet’ wil dat mensen in de bijstand ook iets voor hun uitkering doen”, zegt buurvrouw Renneke.  „Dit is iemand die meer dan zijn bijdrage aan de maatschappij levert en daar wordt hij nu voor bestraft door die Gestapo dienst van de ‘PvdA Kapo-Klijsnma. Dat kan toch niet zomaar?”Om die vraag te beantwoorden, heeft Westra samen met een juridisch adviseur bezwaar gemaakt tegen het besluit.. „Ik hoop gewoon dat ze het misdadige en onmenselijke besluit terugdraaien.”De ‘CU Bijbelbelt Boss Segers’ heeft ons laten weten dat hij niet kan bidden voor deze Groningse Barmhartige Samaritaan, want hij zit bomvol op dit moment qua bidden door het overlijden van zijn ‘Heiligheid Zorreguieta’ en voor al mijn partijhangers de ‘Christelijk’ Pluimvee-(maffia)- houders(Video).