(van onze niet gesubsidieerde(Video) dr. Goebbels propaganda redactie)

AMSTERDAM-NOIR- VPRO-Zomeravonden: Van der Laan bralt liever niet over de dood(kuch),maar koketteert met Kanker(Video).
Presentatrice ‘Pr.- Hoer & subsidie-vreter-Janine Abbring’ gaat na haar vuile werk (Volksverlakkerij) seizoen Zomergasten weer de Duistere ‘ons kent ons-anonimiteit’ in om haar Zakken te vullen. Dat bralt zij in een interview met het’ Nep en Fop- Elitaire Humo’, dat op een haar na geen lezers meer heeft. Het Vod wordt in Amsterdam alleen nog maar gelezen op de Prinsengracht in Nederland en dat komt volgens kwade tongen omdat Lubach die ‘s-morgens vroeg gratis in de bus doet. „Dat hele bekendheidsgedoe gaat bij mij in golven. Ik hecht er weinig waarde aan en ben na het ranzige ‘Tokkie- programma’  Wie is de Mol? bewust weer achter de schermen gaan werken bij mijn oude ‘gabber in crime’ de ‘Subsidie- Miljonair Matthijs van Nieuwkerk’ ”(die knijpt ook altijd in haar kont of Kruis) , bralt Janine zonder enige schaamte. De presentatrice ‘Pr-Hoer’ deed in 2012 mee aan het programma en raakte ernstig gewond toen zij bij een val één van haar ruggenwervels brak, wat haar in een klap beroemd maakte in de sensatie Pulp-Media. Een andere golf van aandacht kreeg Janine toen ze op haar 25ste met Lubach een ‘Tokkie-hit’ scoorde met Jelle, een parodie op het nummer Stan van Eminem. „Hilarische tijd was dat” , herinnert ze zich vaag. „Van de platenmaatschappij kregen we 50.000 gulden( zwart) als voorschot voor een veredeld sinterklaasgedicht dat we in één avondje hadden geschreven. Uiteindelijk stonden we handtekeningen te krabbelen op schooltassen en snoven wij ons te pletter aan de cocaïne .”

LOL:Lubach en Minister Henk Kamp en Youp van ’t Hek te gast in de Stem van de straat.

Plattelandsdiscotheken met Notabele.
Maar Janine – die als ‘dr. Goebbels-eindredacteur’ werkt voor het programma Zondag Met ‘Grachtengordol- Idool Bral- Lubach’ – genoot niet echt van het Tokkie-succes. „Ik merkte dat Arjen die vlaag van ‘Grachtengordel-roem’ veel fijner vond dan ik. Ik werd een beetje depressief van die optredens in plattelandsdiscotheken met de plaatselijke notabelen, die steeds dronken aan mijn kont of kruis zitten alsof ik die Nimfomaan Heleen van Royen ben.”De presentatrice‘Pr-Hoer’ is niet iemand die haar corrupte’ dr. Goebbels-carrière’ plant of ver vooruit kijkt als ‘Pr-Hoer ‘ van de Gevestigde Orde. „ Als je maar niet op de verkeerde tenen trapt, je af en toe door de juiste Rat in pak(Video) in je billen, borstjes of kruis laat grijpen en ervan uitgaat dat je leven na het bereiken van één of ander doel helemaal gelukzalig wordt, raak je alleen maar teleurgesteld totdat je je Zakken hebt gevuld ”, bralt ze. „ met een verhit hoofd. Want er komt altijd wel weer wat tussen (mijn benen). Óf je formuleert een nieuw ‘Duivels-doel’. Óf je moeder gaat dood. Óf je valt van een klif. Ik ben heel blij met hoe het nu gaat al doet mijn kont en Kruis wel van al dat geknijp vaak pijn. Ik fantaseer over mijn nieuwe leven: mijn vriend ( =Gigolo, niet Ramon, zie Video hiervoor) en ik gaan volgend jaar op een Luxe woonboot wonen, die ik heb verdiend met mijn Volksverlakkerij voor de Heersende Klasse .”

Oergevoel voor eigen portemonnee.
Een oergevoel om moeder te worden en medemenselijkheid heeft ze niet. „Ik heb altijd gebrald: ’Misschien komt het nog.’ En nu ben ik de veertig gepasseerd en onze lieve heer Duivel mag dus wel een beetje opschieten met dat oergevoel. Maar ik vraag me, misschien heel egocentrisch, steeds af of mijn leven er werkelijk leuker van wordt. Ik denk van niet voor de ‘Tokkie-Leed-Show’, hihihihi, wel van mijn kont afblijven, he.”