(van onze Wie neukt wie privé redactie)

AMSTERDAM-NOIR -Is de PvdA ‘Kapo-Klijnsma’ eens een keer een beetje menselijk valt de hele Pulp-(incest) -Media Maffia over haar heen. 4 jaar lang heeft Kapo klijnsma een waar schrikbewind gevoerd tegen de 2,5 miljoen arme sloebers die onder de armoedegrens moeten zien te overleven en al die tijd hebben wij nog niet één piep van Solidariteit van Jan Smit & Jinek gehoord met die sloebers. Aan Tafel bij ‘Sugar -Daddy Jinek’, die compleet leeg lekt als haar Held(Video) de ‘Super-Informant Peter R. de Vries a raison van 2500,- euro aan tafel zit haalde zij deze keer samen met de ‘Volendamse-incest-Paling Smit’ maandagavond keihard uit om de verkeerde reden naar ‘PvdA Kapo-Klijnsma’. Klijnsma kwam brallen over een experiment waardoor het ietsje menselijker wordt om een honger bijstandsuitkering te ontvangen of te verlaten. De ‘Subsidie-Miljonair Jinek'(Video) bralde ‘die Bijstand’s regeling wil ik ook wel’ dan had ik niet met oude Sugar Daddy’s  mee hoeven te gaan en was voor het eerst compleet droog. Jan kreeg er een Stijve Haan van.

De ‘Pulp-zanger’ (en Jinek), die zijn hele leven zijn zakken vult aan in hoofdzaak seniele bejaarden was het duidelijk niet eens met met de PvdA-politica haar menselijke benadering. De ‘Pulp- Zanger’ kreeg daarna op het internet voor zijn reactionaire ‘VVD-Misdaadgroep’ opvattingen terecht een stortvloed aan negatieve reacties over zich heen. Hij overweegt nu om zijn ‘gabber in pulp-crime’ ‘Insluip-Junkie-Geilneef Peter R. de Vries'(Video) in te schakelen, omdat hij van mening is dat hij nu gepest wordt op het Internet.

Jan:„Het is toch wel bijzonder om een aantal verschillende negatieve reacties te lezen na mijn ‘Fascistische- Paling -VVD-vraag’ aan Klijnsma bij onze ‘Sugar Daddy Eva’! Dan ben ik maar raar en opeens een ‘Incest- Paling’ uit Vollendam, die zich te pletter snuift aan de cocaïne.”

Jan:” Ik ben trots dat ik op Jan Roos heb gestemd, want ik steun zijn partij programma” Dood aan de Bijstandsgerechtigde(Video) ”.
De’ Paling-zanger’ en ‘Pulp-presentator’ uit de School van ‘Showbizz -Vuilnis-King-Joop van den Ende’ en ‘Maffiabaas John de Mol’, die in de uitzending Klijnsma verweet ’jonge mensen te ontmoedigen om een baan te zoeken’, vindt dat bijstandshulp is bedoeld voor een specifieke groep mensen uit Volendam en dan bedoelde hij nog niet eens de incest slachtoffers. Dat is Taboe. „Zieke mensen die bijna dood zijn, mensen met een zware handicap,  bejaarde mensen die gedwongen ontslagen zijn, mensen die om psychische of lichamelijke redenen niet meer kunnen werken en zelfmoord willen plegen, alleenstaanden met kinderen die het hoofd niet boven water kunnen houden en op straat leven óf mensen die aan kunnen tonen dat ze zonder extra hulp niet kunnen overleven! Dat is trouwens ook mijn publiek waarmee onze ‘Ome Joop’ altijd met subsidie mijn zalen mee in volstouwt ”.

Geen leerplicht voor ‘Paling-Jan’.
Jan vindt het tot slot belachelijk dat er mensen zijn die hem verwijten dat hij op Pulptelevisie het ‘Bral-debat’ is aangegaan met Klijnsma. „Als je zoals in mijn situatie wél een goede-pulp- baan hebt met een paar miljoen op de bank – waar ik me al vanaf mijn 10de voor uit de naad werk(kuch) – mag je niet een open ‘VVD-discussie’ voeren met een staatssecretaris van een inmiddels obscure ‘Banencarrousel–splinterpartijtje(Video), die mede verantwoordelijk is voor de toekomst van ons land…”