(van onze Wie neukt Wie privé redactie)

AMSTERDAM-NOIRPeter R. de Vries bekent bij Wilfred Genee dat John de Mol bepaald wat hij wel of niet mag uitzenden(Video) . Geldt niet hetzelfde voor Genee?Wilfred Genee vindt dat Peter R. de Vries zich aanstelt als een ‘Insluip -Junkie-Geilneef’ als hij bralt dat hij niet op televisie zou zijn als hij zijn leven kon overdoen. De man is niet van de beeld buis te slaan met zijn gelieg en gebral. Hij is bijna net zo veel op Tv als het vroeger het Testbeeld, toen er nog meer twee kanalen waren die maar een paar uurtjes per dag een programma uitzonden. Dat stelt de presentator van Voetbal Inside maandag in een interview in het AD.

Laffe Genee flink tegen Sylvana, maar doet het in de broek voor ‘Hoerenloper Peter R. de Vries’(Video).

„Vorige week hoor ik ‘Junkie-Peter R. de Vries’ in mijn uitzending van BNR brallen: ’Als ik het allemaal opnieuw zou moeten doen, had ik het niet gedaan en was liever Brad Pit, Batman of Superman of desnoods de “Vieze Man” geweest’.

Volkskrant: Peter R. de Vries: Als je Wilders zijn en mijn fascistische en narcistische trekken niet ziet ben je blind(Video).

Genee: Hou nou toch op, Peter! Met je eeuwige gelieg en je narcistische aandachttrekkerij, Geilneef dat je bent. Ons ‘Riool-werk’ heeft enorme voordelen. Ik kom op bijzondere plekken en doe alleen maar leuke dingen, vaak ten koste van andere. Ik ben een bevoorrecht (verrot) mens net als jij die zonder al te veel werk zijn zakken kan vullen, hahahhahahah. Genee vertelt in het ‘Bral-interview’ ook over de keerzijde van de ‘Riool-roem’, die hij in hoofdzaak te danken heeft aan ‘Maffiaboss John de Mol’ net als Peter R. de Vries. Zo raakte hij onlangs in de dierentuin zijn zoontje van vier kwijt. Omdat hij als (vieze) man van middelbare leeftijd  te lang naar jonge Lady’s aan het staren was. „Ik kijk om me heen, zie ’m nergens staan en ren terug naar het berenhok waar we vandaan kwamen. Als een gek begin ik te zoeken.” Toen vroegen een paar passanten of zij met de presentator op de foto mochten. „Nou even niet, roep ik. Hoor ik achter me: ’Wát een arrogante klootzak’ en dat klopt, maar deze keer niet, anders wel.”Genee wordt dinsdag vijftig jaar en verft al jaren zijn haar. Hij worstelt hier wel mee, bekent hij als narcist. „Toen ik jong was, zag ik 50 als heel oud. Ik heb ook wel gezegd: wie het flikt om een Abraham in mijn tuin te zetten, zo’n pop met grijs haar en een enorme baard, heeft een probleem.” Pikant is dat Genee normaal gesproken net als de rest van die BN-hoeren de ‘Super-Politie- informant Peter R. de Vries’ zijn reet altijd likt. Dus wat is er gebeurt dat Genee nu opeens flink is en wat kritiek heeft op De Vries?