(van onze dr. Goebbels propaganda redactie)

AMSTERDAM-NOIR-‘VVD-Godfather Mark Rutte’ heeft woensdag verheugd gereageerd op de ontwikkelingen in de kabinetsformatie Rutte&Keizer3  en heeft de indruk „dat het in ieder geval nu zijn kant op gaat. Die oude ‘PvdA Orjane-nicht Willink'(Video) doet goed werk voor mij en het Misdadige Groot Kapitaal, hihihihihihhhih”. Rutte bralde dat woensdagavond na afloop van een bijeenkomst met extreem corrupte EU-collega’s van de Benelux, de Neonazi Baltische staten en wat ‘Elite-Tuig’ van de Noord-Europese lidstaten op het ‘Misdaadcentrum Binnenhof’(Video).

CU crime Boss Segers’: Om te regeren met Rutte verkopen wij onze ziel aan de Duivel(Video).

‘Pinokkio Rutte’„Ik ben er niet bij geweest, dus ik ga eerst maar eens  gratis bellen met mijn toekomstige loopjongens ‘Hoertjes Segers en Pechthold’, die mijn stelende PvdA-hoertjes(Video) gaan vervangen om de armen zand te laten vreten  wat er precies vanavond is gebeurd”, verklaarde Rutte zijn psycho optimisme. „Ik wil ook eens kijken wat mijn ‘Oranje-Boven informateur Willink’ nu gaat doen.’D66- Yuppie&Fascisten leider Kasteelheer Pechtold’ en zijn ‘Nep en Fop ChristenUnie-collega ‘ de Duivelse ‘Crime Boss Gert-Jan Segers ‘ hadden woensdag een gezamenlijk gratis vijf gangen dinertje om de vervuilde Duivelse middeleeuwse lucht tussen hen te klaren. Eerder leek Pechtold deelname aan de kabinetsformatie Rutte3 door de ChristenUnie te blokkeren omdat zij er middeleeuwse Godsdienstwaanzinnige Islam(Video) achtige opvattingen er op na houden. Na afloop van de decadente maaltijd waarvan hongerende Bijstandsgerechtigden alleen maar van kunnen dromen bralde beiden dat die „naar meer (Bloed van de armen) smaakt.” Naar verwachting gaan beide partijen met VVD-misdaadgroep en ‘Nep en Fop Christen’ zonder  ‘Schreijer-bonnetjes- CDA’ onderhandelen over een nieuw ‘Lieg en Bedrieg Kabinet Rutte 3’, die op zijn beurt weer in dienst staat van “The Shadow World” van ‘Mad Dog Trump’, maar dat heeft het merendeel van het NL Volk nog niet door met dank aan de MSM en de Staat-NOS(Video).