‘Admiraal Taxfree-King Willem’ is Kamerbreed Trots op zijn ‘VVD-SS-Kolonel Hans van Baalen’.

(van onze Royal- ‘VVD-Pedo-Klasse Justitie’ redactie)

AMSTERDAM-NOIR-‘VVD-Neonazi- Hans van Baalen’ wil ‘PvdA-hoertjes’(Video) weer Kamerbreed voor Rutte.

NLD/Amsterdam/20130430 – Inhuldiging Koning Willem – Alexander, Hans van Baalen in militair uniform

King Willem Friend’s the Saudi’s Resupply Syria Terrorists, may plan terror attacks on US and Russia(Video).

11 reacties op “‘Admiraal Taxfree-King Willem’ is Kamerbreed Trots op zijn ‘VVD-SS-Kolonel Hans van Baalen’.

  1. Dit zijn de duivels wat je schepper heeft gezegd in de oude testament !

    Moge het van Holland zijn voet dippen in de bloed van zijn tegenstander en ook de tong van uw hond !

  2. Amsterdam heeft een historische haat liefde relatie met onze Koning!

    Voor veel mensen is het bemoedigend om zijn sociale betrokkenheid te zien.
    Persoonlijk ben ik koningsgezind.

    Monarchie kost geld dat is een feit.
    De Koning heeft geen macht op de beslissingen van de lijkenpikkers regiem .
    De reizen die bv bepaalde politici met beveiliging maken , sinds 10 + jaren naar hun woning in Israël maandelijks!
    Dit zijn kostenposten die geen aandacht krijgen.Sterker je kunt daar ook riant wonen met je Nederlandsche schuldsanering gezelligheid kent geen grenzen.

    Af en toe twitteren en je financiële investeerders vliegen op de bankrekening. Wie gelooft nu niet in de toekomstige utopiapartij?

    De bewindvoerders zijn de huidige ogen van onze nieuwe toekomst!
    De veldsoldaten en verkenners om iedereen te kleineren en te analyseren.

    Af en toe zet je de haatcampagne via socialemedia aan en financiële investeerders komen invliegen.

    Iedereen wil hier mee van profiteren bij deze prachtige beleggingen voor absolute macht over te nemen.

    We staan tot onze nek in een crises van meer armoede die onbeschrijflijk gaat worden.

    Iedereen moet zijn eigen broekriem aan trekken.

    Knappe Oma

  3. Bij de keuring voor militaire dienst vroeg men wat ik wilde worden. Ik zei: officier. Want ik geef liever bevelen dan dat ik ze in ontvangst neem. Nou, dat was precies het goede antwoord.
    Via generaal Marcel Urlings, destijds bevelhebber der Landstrijdkrachten kon ik drie maanden aan de slag bij een vredesmissie in Bosnië. Een fantastisch mooie tijd. Op mijn laatste dag belde Gerrit Zalm: ‘Hans, waar zit je?’ Hij had een campagneleider nodig. Het kabinet Balkenende I was net gevallen. Ik zei, dat doe ik. Maar dan wil ik ook terug in de Kamer. Zo geschiedde. Maar voor hetzelfde geld was ik plaatsvervangend secretaris-generaal bij Defensie geworden, want daar had ik een sollicitatie lopen. Mijn ambitie heeft altijd een weg gevonden.’

Geef een reactie

