( van onze Wie neukt wie privé redactie)

AMSTERDAM-NOIR -Bestaat Ali B. echt of is hij een ‘Nep en Fop product’ van Joop van den Ende.
Ali B. wil in discussie met Wilders, maar niet met ‘Godfather Rutte’&Keizer van de VVD-misdaadgroep die verantwoordelijk is dat er 500 duizend kinderen(Video) geen normale maaltijd per dag krijgen. Of waarom gaat Ali B. niet in discussie met Taxfree’ Graai-King Willem uit “The Shadow World” (Video) .’ Waarom? Wie zitten er achter de oerdomme en schaamteloze BN-Hoer Ali B? Wat denkt u zelf?Ali B: “iedereen weet dat ik politiek bewust en hoogopgeleid (bakkersopleiding niet afgemaakt) ben en mij inzet voor de laagste klasse en mij en daarom in The Voice Kids zit (om mijn zakken te vullen met riool-troep ten kosten van kinderen en hun hysterische ouders) en reclame maak voor TMobile of wie dan ook betaald vandaar dat ik nu in discussie wil met Wilders, Leve King Willem & Rutte en Joop van den Ende”.

Koningsdag is Junta Dag der ‘Ultra- Rijken Parasieten’ en de kaal geplukte ‘Oranje Zotten’(Video) .

Vanavond bij BNN veegt Steve Brown de vloer aan met de ‘Hoereer- BN-ers’, Peter R. de Vries en College Tour met Oplichter Twan Huys(Video).
De ‘Showbizz -Huis Marokkaan Ali B ‘van de ‘Showbizz-Vuilnis -King Joop van den Ende’ wordt o.a. ingezet voor en door Royals & Elite en heeft nu heel veel vragen op gekregen van zijn ‘Royal-Riool-Showbizz-bazen’ via zijn ‘oortje’ voor PVV-leider Geert Wilders en wil daarom graag om de tafel met de politicus. Hij beweert die vragen echt zelf te hebben bedacht net als toen hij op Koningsdag de Taxfree ‘Graai-King Willem’ moest toe juichen, bejaarde-rappen. Ook schuift Ali B. (vangt hij 350,- euro per optreden) met regelmaat samen aan tafel met de ‘Nep en Fop Misdaadjournalist Peter R .de Vries’ ( vangt 1780 ex btw per optreden) bij de Linkse Linkse VARA subsidie ‘Miljonair Van Nieuwkerk’. Dan zit hij altijd met een mond vol tanden als een schaap te grinniken en ‘Insluip Geilneef- De Vries ‘ (Video) vol bewondering aan te staren als hij zijn liederlijke doorzichtige leugens zit te brallen.In het 100% gesubsidieerde ‘Grachtengordel-College Tour’ roept de ‘Royal-Elite-kinder-rapper’, ‘Nep en Fop presentator’ en bejaarden cabaretier Ali B. om met Wilders in gesprek te gaan.“Geert, ouwe knuffel-PVV’er, ik wil je zoveel vragen en ik hoop gewoon op antwoorden”, bralt de ‘knuffelmarokkaan’ in de aflevering van College Tour van de ‘dr. Goebbels Staats-NPO’ (960,- miljoen euro subsidie per jaar van Rutte&Co(Video) ) die vrijdagavond wordt uitgezonden. “Willen jullie hier bij College Tour meer of minder?! Ik snap je wel Geert. Het is wel lekker om te zeggen gewoon. Willen jullie meer of minder?”
De niet gesubsidieerde Underground Presentator ing Steve Brown van de Stem van de Straat Amsterdam-Noir-Salto TV:” Meer,meer (echte) Marokkanen(Video) en Minder, minder ‘Ali B.-Royal-Elite-Huis Marokkanen’ van Joop van den Ende”.

Dinner Cabaret Rutte&Gordon’ met ‘Schnabbelaar Twan Huys’(Video). Ali B.: “Ik heb allemaal Posters van mijn Koning Willem Alexander boven mijn bed hangen”.
Hoewel Ali B. graag gescripte bejaarden ‘GOEDMENSEN- lolletjes’ maakt van alles en altijd de reet likt van de Koninklijke familie en Insluip ‘Geilneef Peter R. de Vries ‘(Video) wil hij graag antwoord op zijn vragen, die door de Royal- Endemol en de ‘Noord Koreaanse- Soldaat van Oranje’ producties zijn opgesteld aan Wilders. “Ik wil gewoon dingen snappen, want ik snap mijn hele leven namelijk helemaal niets, zelfs niet dat ik misbruik wordt door de ‘Joop van den Ende Media-Maffia-Kliek’.” Met ‘College Tour- Maffiagrachtengordel’ presentator Twan Huys, die de PVV-leider ook graag zou willen spreken, spreekt Ali af zijn gesprek met de PVV-leider samen op te zetten als Wilders ingaat op de uitnodiging. “Het zou wel revolutionair reactionair zijn”, besluit Ali met een gezicht alsof hij zelf totaal geen benul heeft wat hij bralt. Ali B. is of een laffe Judas van de Taxfree ‘Naai en Graai-Royal- Elite’ (net als Twan en De Vries) die zijn zakken vult als NSB’er over de rug van het Kaal geplukte Volk of zo dom is als het achtereind van een varken. Hij zou er goed aan doen om eens naar dit interview te kijken: