A.s. maandag bij de Stem vd Straat: Moord met de wet en de Staats-NOS in de hand op Baybaşin.

( door Ton Hofstede)

AMSTERDAM-NOIR-Beste Steve,Van Myra begreep ik dat je een uitzending over de politieke gevangene in Nederland Hüseyin Baybaşin (de Koerdische Nelson Mandela), wilt maken voor de Amsterdamse TV-zender SALTO. De Stem van de Straat. Daar wil ik graag aan meewerken. Misschien wil advocate Adèle van der Plas dat óók wel? Ik ken Hüseyin persoonlijk sinds 30 juli 2013. Toen heb ik hem voor het eerst opgezocht in PI-Nieuwegein. Sindsdien heb ik contact met hem gehouden. Ik zoek hem af en toe op, en hij belt me af en toe. Verder heb ik het nodige speurwerk verricht, waardoor ik mijzelf thans wel als een van de betere Baybaşin-kenners van Nederland en inmiddels ook een vriend van hem kan beschouwen.

Ik had nog nooit van hem gehoord totdat ik me ging verdiepen in de verstoorde diplomatieke relaties tussen Turkije en Nederland. Dit deed ik omdat de Nederlandse ambassade in Turkije helemaal niets voor mij en mijn dochter deed om ons te beschermen. Of beter, ze deden wel wat: liegen dat het gedrukt staat. Daar begreep ik helemaal niets van, en zo is mijn speurtocht begonnen.Het resultaat ten aanzien van mij persoonlijk:In maart 2013 ben ik Turkije uitgezet en sindsdien mag ik het land niet meer in. Volgens een geheime verklaring van de Turkse overheid en het Nederlandse ministerie van buitenlands zaken heeft dit direct te maken met Baybaşin.Het resultaat ten aanzien van Baybaşin:In het jaar van de oprichting van het Koerdisch Parlement in Ballingschap te Den Haag is op 24 december 1995 (Kerstavond) de in London woonachtige Baybaşin naar Nederland gelokt. Hij werd direct bij de grens opgepakt en sindsdien zit hij gevangen in Nederland. Op dit moment zit Baybaşin bijna 8000 dagen vast. Er loopt al zes jaar een herzieningsverzoek op grond van 101 nova. De Staat der Nederlanden(= Rutte&Co) doet er alles aan om hun illegale acties buiten het zicht te houden.Ik ben blij dat jullie dit aan een groter publiek kenbaar wil maken.

 

10 reacties op “A.s. maandag bij de Stem vd Straat: Moord met de wet en de Staats-NOS in de hand op Baybaşin.

  1. je hebt een veroordeling aan je broek hangen als de rechter dit heeft uitgesproken maar als je dan de rechter vraagt joh kom nu eens een keer met een fatsoenlijk bewijs en toon dan eens aan dat mijn poen fout is dan lukt dat nog in geen 20 jaar. Het plebs mag niet eens over de schutting kijken en krijgt een boete bij 4km/h te hard en heer demmink trekt een spoor van lijken, financiële schade en ellende maar kan gewoon doorgaan. 20 jaar uit de kracht van je leven weggerukt door een stelletje psychopaten ik kan er niet meer bij.

  2. ”de Koerdische Nelson Mandela”. Goh, ik heb nooit geweten dat Nelson Mandela ook een grote drugsdealer was. Zo leer je nog eens wat van Ton Hodstede

  3. Al wel 10 jaar bekend dat Google jihad faciliteert:
    uit tijdgebrek onvertaald geciteerd:

    Google was seed funded by the US National Security Agency (NSA) and Central Intelligence Agency (CIA). The company now enjoys lavish “partnerships” with military contractors like SAIC, Northrop Grumman and Blackbird.

    Google has been enthusiastically promoting Eliot Higgins [Atlantic Council] “arm chair analytics” since 2013

    In November 2014, Google Ideas and Google For Media, partnered the George Soros-funded Organised Crime and Corruption Reporting Project (OCCRP)
    View story at Medium.com
    Article by Nafeez Ahmed, a deep source on the deep state.

Geef een reactie

