(van onze dr. Goebbels propaganda redactie)

AMSTERDAM-NOIR-Peiling: betrek PvdA-hoertjes bij kabinetsformatie ‘Rutte&Keizer3(Video)’.
‘Godfather Rutte’ eiste dat Justitie onder de VVD-Misdaadgroep zou blijven zodat zij o.a. de deksel op de ‘Pedo-Demmink-Doofpot’(Video) kunnen houden. Ook eiste Rutte dat zijn PvdA-hoertje Dijsselbloem zou aanblijven als hun Minister van Financiën voor de Rijken.Klaver is er achter gekomen dat met VVD-Gangsters Rutte&Keizer(Video) niet fatsoenlijk geregeerd kan worden zonder te worden behandeld als een ‘PvdA-Hoertje’.

‘Yes, we can Klaver’ maar niet tegen ieder prijs(Video). Nu gaan de Christen Duivels in de race met ‘Rutte&Keizer’ en de ‘Yuppie-Fascisten’ van Pechthold om het Nederlandse Volk weer 4 jaar straffeloos leeg te plunderen. En als het aan ‘Nep en Fop Christen’ ligt dat heel NL door koeien,varkens en kippen uit de misdadige Bio-Industrie wordt onder gescheten en vergast. Klaver: ” Ik heb nog nooit zoveel smerige leugens(Video) in mij leven gehoord van die Rutte en meer zeg ik niet tot ik mijn mentor Femke Halsema heb gesproken, snik, Hik, snik”.