Een interview met Maruschka Verhoek over Peter R de Vries (video).

(Door Hans Vrijmoed)

AMSTERDAM-NOIR- Maruschka Verhoek heeft natuurlijk als dochter van de hakkelaar veel zien gebeuren. Het interview geeft daar een duidelijk beeld van. Het beeld is wat schokkend en ook de interviewer die dat voor het eerst deed is ook niet loepzuiver. Alles is met een telefoon opgenomen niet zo professioneel maar de boodschap van het interview is dermate schokkend dat we besloten hebben niet te wachten met plaatsen. Schokkend is natuurlijk dat de zichzelf tot TOP speurder benoemde Peter R de Vries duidelijk criminele banden heeft gehad, en niet als journalist, maar als mede crimineel en het meest schokkende is dat dit tot op heden doorgaat terwijl hij op de TV haast dagelijks, deels betaald met belastinggelden de integere detective uit hangt met banden met het OM die kennelijk dan, Herman Bolhaar bijvoorbeeld, deel uit maken van de criminele organisatie waar Peter R de Vries bij betrokken is. Kijk naar dit onthutsende interview De beelden zijn af en toe dan wat beverig maar de inhoud is duidelijk.

Meer op Per Slot van Rekening Crime site en meer

7 reacties op “Een interview met Maruschka Verhoek over Peter R de Vries (video).

  1. Nou beste man, hier een reactie van Makan zelf. Ik weet op dit moment niet wie erger is jij of Peter R de Vries. Naast dat jij gewoon keihard zit te liegen was je ook enorm slecht maar ook enorm slecht voorbereid op je interview. Het viel mij gelijk op dat je in jullie wereldje eigenlijk helemaal niks voorstelt. Dit ook na vele collega’s van je gesproken te hebben. Jij hebt gewoon een bloedhekel aan Peter R de Vries en wilde mij gewoon hiervoor gebruiken. Nou ik werk daar dus niet aan mij. Ik wil met iedereen een gesprek aan en de waarheid te vertellen maar niet naar jouw wereldje verdraaien. En wanneer je zegt dat ik uit angst mij interview afhaakte dan heb je het goed mis meneer de leugenaar. Ik ben zeker niet bang voor jou en al helemaal niet van Peter R de Vries de rukker. Leugenaar die je bent. Ik heb je tijdens ons maar gekrompen gesprek verteld dat ik het netjes vond om je te woord te staan aangezien je van ver kwam maar gaf daarbij direct aan dat ik vóór het gesprek met jou een gesprek had gehad met veilig thuis en daarbij uitgelegd dat ik op dit moment voor het belang voor mijn kind niet met jou het gesprek zal aangaan. Bovendien zullen alle aangiftes (smaad/laster/mishandeling) gewoon doorgezet worden. Tevens zal ik al mijn middelen gebruiken om aan te tonen dat Peter R de Vries keihard heeft gelogen. Dus meneer vies dik naar mannetje dat je bent, vertel geen leugens uit eigen belang voor een nep verhaal hier. Je had ook een grote mond en stoere praatjes over Steve Brown maar die vertelt tenminste de waarheid en staat voor gerechtigheid. Daar kun jij veel van leren. Liegen moet je ook niet doen, jouw collega was diegene die begin vorige week juist mij benaderde voor interview maar ik had er geen oren naar had er niet op gereageerd. Vervolgens na aantal dagen belde ik jullie terug en je wist niet hoe snel je vanuit Breda naar Hoorn moest komen. Dus NIET LIEGEN papzak. Bovendien heb ik totaal geen enkel interesse getoond in het verleden van Peter R de Vries, dat deed je uit je zelf omdat je mij wilde overtuigen over hoe zogenaamd jij veel over hem wist en interessant wilde doen. Je gaf aan dat je bij een clubje hoorde en dat jullie allemaal maar één doel op het oog hadden en dat was namelijk Peter R de Vries kapot maken. Je bleef praten terwijl ik ongeïnteresseerd naar en langs je keek. Zelfs dat viel jou op. Uit beleefdheid bleef ik zitten. Je smeekte mij constant om jou iets nieuws te vertellen en nieuw beeldmateriaal te leveren waarop ik zei dat ik dat niet zal doen en enkel met mijn advocaten en veilig thuis zal bespreken. Als je beter had geluisterd zei ik juist tegen dat ik gisteren naar de politiebureau moest om alles aangiftes te ondertekenen en extra bewijslasten zal overhandigen. Dit is op te vragen bij het politiebureau Hoorn. Steve Brown deed het dus jij moet dit ook kunnen. Tenzij je niets voorstelt. Bovendien is er geen enkel gerucht over dat ik zogenaamd omgekocht zal zijn, sterker nog, ik ben gisteravond juist opgebeld en kreeg te horen dat jij juist dit naar buiten had gebracht. Ik denk dat jouw fantasie op hol is geslagen beste man. Ik zal nooit maar ook nooit te nimmer mij laten intimideren door jou, Peter R de Vries of door wie dan ook. VIES NAAR MANNETJE DAT JE BENT. LEUGENAAR.

    Afzender Makan G.

    Ps. Dit was mijn reactie van donderdag 27 april jl.. Maar aangezien meneer de corrupte Hans Vrijmoed mijn reactie van zijn website (slotvan.nl) weg haalt, voelde ik mij genoodzaakt om het hier te plaatsen.

Geef een reactie

