(door’ Fraudeur-Hans Wiegel’ i.s.m. de NSB-Telegraaf redactie)

 AMSTERDAM-NOIR-De Valse Belofte van mijn ‘Godfather Rutte&Co’ van een ‘Nep en Fop- Maffia-Oekraïne Referendum’(Video). Een Referendum respecteren wij alleen als de uitslag ons bevalt, ha,ha,ha. Democratie? Ook die respecteren wij alleen maar als het ons uitkomt, ha,ha,ha.  De Rule of Law ?Daar kan ik als Oude VVD Boef en’ Draaideur-Fraudeur’ alleen maar om lachen,  ha,ha,ha, want ik fraudeer al jaren straffeloos. We zijn al een tijdje bezig met de vorming van het komend Lieg en Bedrieg Kabinet Rutte 3. Niks mis mee vind ik en mijn dr. Goebbels propaganda Outlet de Telegraaf.

Schippers de Zorgripper(Video) door als informateur.
De Tweede Kamer is tot 9 mei met reces en heeft zg. nog nooit gehoord van de Docu:” The Shadow World” van de ‘Politici–prostituees’(Video) zoals ik en de rest,  ha,ha,ha.  Ons partijgenoot bendelid informateur Schippers de ZorgRipper dacht eerst dat ze in juni met vakantie kon gaan voor twee maanden (Kamerreces), maar dat zit er niet in. Geen paniek, het land is niet in gevaar, want wij zij nu toch al aan de macht met onze ‘Pinoccio Rutte’(Video) en zijn PvdA ‘NSB loopjongen Asscher’. Onze ‘VVD-Boy’ ‘Yes, we can’ Klaver van ‘Groen-Witwas-Links’(Video) heeft nog voor een extra bijdrage aan de rust van het ‘Pluk de armen en zieken kaal’ en verkracht hun kinderen(Video) front gezorgd, ha,ha,ha.  De vrije vrijdag dan is het ‘Klaver-papadag’ die kleine wannebee ‘TTIP-Obama’, dus kan er dan niet vergaderd en gewerkt worden. Maar wel door mij, want ik bral mijn opinie in het voorheen eerlijke ‘Nazi–blad’, maar nu het VVD Clubblad(is bijna hetzelfde) de op een haar na failliete Telegraaf voor 3000,-euro, die trouwens nooit een woord schrijft over mijn Fraude record,  ha,ha,ha.

Opmerking: Maandagavond 23.00 uur bij de Stem van de Straat Amsterdam-Noir Salto tv:Het echte schokkende verhaal van de man die De Vries betrapte in zijn huis te Hoorn en wat u niet in ‘RTL- Riool- Boulevard'(Video) hoorde van hun vaste ‘Riool-medewerker Peter R.’ De Leugenaar van zijn ‘Seks-insluipactie'(Video) in Hoorn.