Arie mijn in en in slechte vriend.

(door Samson Spin

AMSTERDAM-NOIR-Een korte beschouwing.
Het verhaal draait om de drugtransporten in het begin van de jaren zeventig.
De verhalen die je meestal lees, zijn alleen de verslagen van de zijde van de politie.
Dit verhaal komt van een insider de chauffeur, van een van de kopstukken uit die periode.
Het verhaal speelt in Hoorn, Bergen aan Zee en de Amsterdamse wallen.
Ook het uit elkaar vallen van het zandkasteel, omdat er te veel mensen aan moesten verdienen.
Maar het verhaal gaat ook over die verdwenen vrouw, die tot de dag van vandaag nooit is terug gevonden.
Intrigerend relaas over de gebeurtenissen in die dagen. Hoe kwam de drugs aan land, ook waar kwam het aan land.
Hoe werkte de verdeling van de enorme hoeveelheden drugs. Waar bleef het onvoorstelbaar vele geld. De bouwwerken gefinancierd door de grote jongens.
Maar ook de prostitutie in die dagen, waar de mannen het eerste geld mee verdienden.
Dit op waarheid gestoelde verhaal zal je rode oren geven. Alles wat je wil is
‘’wat staat er op de volgende pagina‘’, wat weer het gevolg is van de spannende schrijfwijze.
Een boek dat je met het zweet in je handen in één keer uit zal lezen.
Overal te koop, of te bestellen voor 19,95 euro. Kijk vooral ook op de website van www.samsonspin.nl.
Ook vragen kunnen worden gesteld en er staan meer boeken van de schrijver Samson Spin.

Geschreven voor Amsterdam Noir, voor donker Amsterdam

Wie is Samson Spin.
Ik ben de schrijver en dacht het boek van de vijftig tinten in verkoop aantallen te overtreffen, maar dat bleek werkelijk onmogelijk. Toch werden mijn eerste twee boeken uitgeroepen tot ‘heetste boeken van het jaar’.
Maar ik schreef verder, mijn toenmalige uitgever vroeg mij het verhaal dat in twee boeken uitkwam nogmaals te schrijven.
Dat deed ik, ik schreef het eerste boek in 650 a viertjes en de tweede uitgave had 1139 A4tjes.
Daarna schreef ik Emanuel boeken. Twee stuks stomende erotisch verhalen maar er gebeurde niks.
Ik schreef, schreef, en schreef maar had een groot nadeel ik schreef. Totaal meer dan een miljoen woorden .
Ik ben geen schrijver, ben verteller met een gave waardoor ik oneindig veel inspiratie heb.
Ik heb de lagere school niet eens afgemaakt. En ben fotograaf geworden door in de Nijmeegse wijk Dukenburg ramen in de flats te zetten, want geld voor die opleiding had ik niet.
Maar het schrijven ging onverminderd voort.
Iemand die er verstand van had vertelde mij dat ik automatisch schrift bezat. Ik kon schrijven wat ik wilde, het werd mij ingefluisterd.
Zo werd ik schrijver. Nu int totaal 15 complete manuscripten en daar van zijn er nu vier van te koop.

Het verhaal “Arie – mijn in en in slechte vriend’’ gaat over de wallen in de jaren zeventig . De eerste grote drugstransporten, de geheimen, de grote mysteries rond die smokkel. Van grote voor de politie ongrijpbare partijen drugs.
Niet verteld door één van de politie mensen, verteld door de chauffeur van een van die kopstukken.
Het boek is zo spannend dat hen die het reeds lazen allen zeiden ’’ik las het in een keer uit”, wat een verhaal.

Ik was die chauffeur en wilde iets anders dan die eeuwige oorlogsboeken vertellen, iets dat ik zelf had mee gemaakt.
De wallen in het jaar 1970 in geuren en kleuren verteld zoals het werkelijk was.
En echt, je gelooft je ogen niet hoe het er toen aan toe ging.

Ik wens de lezers heel veel leesplezier
En houdt mijn naam in de gaten er komen nog tenminste 16 boeken van mijn hand in de winkels
Houdt Samson Spin in de gaten
Meer weten van mij of gewoon een los avontuur lezen??

http://www.SamsonSpin.nl

Eén reactie op “Arie mijn in en in slechte vriend.

Geef een reactie

