De Stem van de Straat afl. 7: Is er verschil tussen de NL en Afrikaanse Verkiezingen

( Door De stem van de Straat Amsterdam-Noir redactie)

AMSTERDAM-NOIR- Bij de Stem van de Straat Amsterdam-Noir-SaltoTV de eerste uitslag van de enige betrouwbare Opiniepanel in NL. En is er verschil(Video) tussen de Nederlandse en Afrikaanse ‘Nep en Fop Verkiezingen’. En Grand Old Amsterdam Lady’s “2 Ouwehoeren(Video), Levenskunstenaars, mijn Jiddische Mama” en de  Haatzaai Wilders Twitter van ‘D66 -Yuppie- fascist -Hans van Wageningen’.

6 reacties op “De Stem van de Straat afl. 7: Is er verschil tussen de NL en Afrikaanse Verkiezingen

  1. Probleemgevallen zijn voor mij pedo sexuelen en ratten in pak die de burgers kaal roven !
    verder hoe dom is Rutte werkelijk en hoe laag is zijn iq? zeker nooit gehoord en gezien al die massa ontslagen en hoe fatsoenlijke burgers na 25 of 30 jaar werken mogen oprotten en een uitkering moeten aanvragen. Rutte en een dag fatsoenlijk werken lijkt mij nogal sterk namelijk vanuit dat “torentje”. En verder als ik een man was geweest (wat ik niet ben) had ik hem graag een keer op zijn optimistische muil geslagen om deze belediging naar het volk toe.

Geef een reactie

