(door Coert Janssen en ondersteunt door onze straat-redactie) )

AMSTERDAM-NOIR- Tot 15 maart zal de Stem van de Straat Amsterdam-Noir in hoofdzaak in het teken staan van de ‘Nep en Fop Verkiezingen'(video) in “Banana-Fraude-Nederland”. Daarna komt de Stem van de Straat Amsterdam-Noir –Salto-TV met een schokkende uitzending over de hierna volgende’ Corruptie-Polite-Doofpot’ zaak i.s.m. Nijmegen- Noir. Het is zo erg gesteld in NL met de corrupte politie en hun ‘VVD Baas Aasgier Blok’ dat Wilders de zogenaamde best bewaakte man in NL niet eens meer de straat op durft(video).

 

Hallo Steve,We spraken elkaar op facebook vandaag. is het een idee om eens aandacht te besteden aan de manier van werken van de nederlandse politie?
In 2012 schoot korpschef Jan Petter, die een dorp verder woonde als ik, 2 mensen dood en daarna zichzelf, in zijn huis werd een hennepkwekerij ontdekt en in het huis van de 2 die hij doodschoot was een kwekerij in aanbouw! (niet van het CDA(video))

Corrupte ex-korpschef Bouman met ‘Projectie-Rapport’ en leest Caribische collega’s de les(Video) in opdracht van Van der Steur.

Hij bleek tot over zijn oren in de wiethandel te zitten. Als politie had hij het altijd op mij gemunt: zat mij altijd achterna, liet auto’s van mij onterecht in beslag nemen, gaf mij gerard-boumanvoor duizenden euro’s onterecht bekeuringen, probeerde mij te chanteren en zei zelfs een keer tegen mij: kijk jij maar uit want anders schieten ze je vandaag of morgen een keer dood. Ik heb diverse klachten tegen hem ingediend om hem te ontmaskeren maar ik liep bij de klachtencommissies tegen een hele dikke muur op, ze hadden volgens hun geen redenen om te twijfelen aan de integriteit van Jan Petter. Tot die dag in 2012 toen alles uitkwam……… ik ben toen zelfs nog op tv geweest bij omroep gelderland om mijn verhaal te doen. Ik heb al die jaren aan de bel getrokken en gezegd dat hij niet deugde en dat hij niet integer was maar niemand geloofde mij!  Ik ben er van overtuigd dat dit veel vaker voorkomt dan iedereen in de gaten heeft en wil dit eens aan de kaak stellen want een politiechef kan geen wiet op zolder hebben staan, wij boefjes wel! Google hem maar eens en verdiep je eens in het hele verhaal voor zover je het nog niet kent. Als het interessant genoeg is wil ik in de studio mijn verhaal wel vertellen en een discussie aangaan met iemand van de politie of iemand anders die door jouw ook wordt uitgenodigd. Kijk maar of het interessant genoeg is.

groeten,Coert Janssen

Opmerking: Wij zullen voor deze uitzending de eindverantwoordelijke Hoofdofficier van(VVD)- Justitie r. J.J.A. (John) Lucas en/of de Nijmeegse Politie uitnodigen in het kader van hoor en wederhoor te komen. Bookmakers geven 1 tegen 1000 dat zij niet komen op dagen.