(van onze Wie neukt en Moord Privé redactie)

AMSTERDAM-NOIR-Astrid Holleeder’s boek verkoop stagneert(Video):‘Ik zwerf van huis naar huis’(Kuch).
Gisteren verdedigde( Video) ‘PvdA Gluiperd Dijsselbloem’  de Centrale-EU- Bankier-Gangsters’, de nieuwe “Crime-Masters of the astrid-holleederUniverse”(Video) tegen Omtzigt en daar werd 0,00 aandacht aan gegeven door de Staats-NOS en ‘Riool-Brandpunt’.
Nee, in plaatst van aandacht te geven aan de echte grootste Misdadigers zoals de ‘ECB- Bankier-Gangsters’ en de benoeming van NL grootste misdadiger de VDD-er ‘Griezel Teeven’ in de Raad van State (Video) werd het ‘Monster’ Holleeder weer van stal gehaald en deze keer door het Christelijke (NRC&KRO)Duivelse ‘Riool-Brandpunt–Boulevard’. Wanneer worden wij eindelijk eens verlost van de nooit ophoudende ‘riool-stroom’ van ‘Pulp-Fake-Nieuws’ over de ‘Volkse Familie Holleeder’ en in de kielzog het’ Misdaadjournalistiek-drek'(Video) met hun oude wijfen gekakel? ‘Judas-Astrid Holleeder’ van’ Media-Pooier Peter R. de Vries’, de 51-jarige zus van het door de media gecreëerde Monster Willem Holleeder, kan niet wachten om voor de rechter een valse getuigenis af te leggen tegen haar broer (kuch). „Ik wil graag ten overstaan van een rechter getuigen en het ziet ernaar uit dat dat eindelijk gaat gebeuren, want ik heb immers alles al bij elkaar gelogen in mijn ‘Judas-Boek’ onder begeleiding van mijn supervisor ‘Pooier Peter R. de Vries’. Wie ik wel echt mis is mijn favoriete misdaadjournalist  tweevoudig TBS-Moordenaar en ‘Junkie Martin Kok(Video)’, want die zorgde helemaal voor veel ranzige media aandacht wat mijn boek beter deed verkopen. Zijn Moord was beregoed voor de verkoopcijfers, ha,ha,ha,ha. Je zou bijna denken dat ik en Peter achter de Moord(Video) op Kok zitten, hahahahah, wilt u deze laatste opmerking niet uitzenden “.

Breaking News:Holleeder wordt op de hoogte gebracht door zijn advocaten van: Bom onder Holleeder-proces (Video). Brandpunt beroept zich op zijn zwijgrecht.

De ‘Judas-zus’ van de door de ‘Media-Maffia Pulp’ ‘Kruimel-crimineel Holleeder’ tot bekendste grootse Misdadiger van ons land gefabriceerd heeft aan het ‘Riool-televisieprogramma Brandpunt’ laten weten een duidelijk doel voor ogen te hebben. “Zolang ik een doel heb het verkopen van mijn boek, ben ik in balans als de Judas. En ik heb een doel(kuch). Ik wil graag ten overstaan van een rechter getuigen en het ziet ernaar uit dat dat eindelijk de komende maanden gaat gebeuren en vraagt u mij nu niet of ik mijn zakken aan het vullen ben met mijn ‘Judas-boek’ over de rug van mijn broer, die toch altijd jarenlang mij,mijn zuster en Peter R. de Vries heeft gesteund met poen en bescherming in zijn gouden tijden, ha,ha,ha,hah..”

Heel Tokkie-NL in de ban van boek “Judas Mr. Astrid Holleeder”. Rechter not amused(Video)!

 

Steve Brown ontmaskert Uitgever Lebowski en Astrid Holleeder van Judas-Boek als leugenaars en Oplichters(Video).

Astrid leeft ‘ondergedoken’ in Nederland en het is ons een raadsel in tegenstelling tot Brandpunt waarom zij niet gewoon in alle rust in het buitenland zit waar zij rond kan lopen waar zij wil zonder enig gevaar. Het vaste verkoopscript voor haar boek: Als ze de deur uit gaat dan draagt ze een op maat gemaakt kogelwerend vest en een speciale kraag en een kogelvrij slipje om zich te beschermen tegen een eventuele aanslag op haar leven. Kan het nog Maffer? Ja het kan nog maffer, want het verkoopscript gooit er nog een schepje bovenop”. Ze heeft haar werk als strafrechtadvocaat moeten neerleggen omdat zij de Advocatenwet heeft geschonden(neuken met cliënt) en rijdt gratis in een gepantserde auto van de politie. Brandpunt is als een ‘Hersendoden-SBS-Tokkie’ nu zwaar onder de indruk van het ‘Judas Astrid-verkoopscript’ en kan zich niet meer inhouden en roept ‘ Praise the Lord (=subsidie) en Brandpunt en bescherm onze Astrid tegen het Duivelse kwaad Holleeder en koop haar boek en kijk naar ons op TV’. Astrid wil vanwege haar veiligheid verkoop van het boek dan ook niet zeggen hoe haar dagen er echt uitzien die zij  o.a doorbrengt met het neuken(Video) van één van NL bekendste’ Hakkelende Volks- Gangsters’.“ Daar vroeg Brandpunt uiteraard niet na want dan is het zware ruzie met ‘Politie-Informant Peter R. de Vries’. Als ik zou vertellen wat ik op één dag doe, dan geef ik mensen met slechte bedoelingen, aanknopingspunten waar en wanneer ik mogelijk ergens te vinden ben(kuch) en koopt niemand meer mijn boek.”Steve Brown ontmaskert Uitgever Lebowski en Astrid Holleeder van Judas-Boek als leugenaars en Oplichters..

Bossche bol voor de Hersendoder TV-kijkers en Brandpunt.
Ze bralt het contact met vrienden en familie te missen, terwijl zij ze kan zien wanneer ze wil “Ik mis het vanzelfsprekende contact met mijn niet bestaande sociale omgeving.” misdaad-vlinderscrimeSinds ze met nog ongeveer 100 mensen op de door de ‘Media- Maffia en de ‘VVD-Justitie’ ‘Nep en Fop-dodenlijst’ van haar broer staat, is niets meer vanzelfsprekend, snik snik, koop mijn boek. “Ik moet bij alles wat ik doe nadenken over mijn veiligheid maar ook over de veiligheid van de ander die ik wil ontmoeten, snik, snik, koop mijn boek.” Astrid haalt haar levensgeluk uit kleine dingen over de rug van haar broer en al die domkoppen die haar Judas boek hebben gekocht en slikken als zoete koek. “Een mooie wandeling, een Bossche Bol of mijn moeder.” Brandpunt barste nu ook in snikken uit en hoopt op betere Kijkcijfers.Het 100% gesubsidieerd ‘Christelijke’ Staats-Brandpunt is kennelijk ook ten einde raad omdat er amper nog een hond naar hun kijkt besteedde daarom gisteren de nodige ‘Pulp Riool-sensatie’ aandacht aan deze Kruimel- zaak tot groot ongenoegen van het ‘Judas-Astrid’ ‘Misdaadteam Peter R. de Vries(Video), want die is van mening dat zij de exclusieve rechten hebben in deze zaak.

Opmerking: Volgende week bij de Stem van de Straat Amsterdam-Noir schokkende ranzige spectaculaire nog nooit vertoonde beelden en smerige riool onthullingen m.b.t. ‘Geilneef Peter R. de Vries’, ‘Sugar Daddy Jinek’(Video) en bejaarden ‘Pis-Patricia Paay’ en de ‘Wurg-Boetes'(Video) van het van de VVD Gangster “ Two Face-Klaas Dijkhoff”, die nu liederlijk met zijn Boss ‘Pinoccio Rutte’ Carnaval aan het vieren zijn op uw kosten.