(van onze dr. Goebbels propaganda redactie)

AMSTERDAM-NOIR-Bent u maf of extreem corrupt of fascistisch en liederlijk pervers(Video) stem dan op de VVD-alexander-pechtoldMisdaadgroep(Video) en zijn PvdA-Hoertjes met ‘D66 Kasteelheer Pechtold’.
Op een bewerkte foto is Pechtold te zien terwijl hij zogenaamd staat te demonstreren tussen radicale moslims en niet eens in zijn D66 ‘fascistische- Partijleider-Uniform. Wilders schrijft bij de foto: ‘D66 wil Amsterdam afsplitsen als de verkiezingsuitslag tegenvalt. Pechtold demonstreert met Hamas-terroristen. Is dit de volgende fascistische ‘Rent a D66’ stap?De PVV-leider verwijst met zijn tweet naar de dr. Goebbels speech(Video) van de Amsterdamse Wethouder de ‘Yuppie Fascist’ van afgelopen weekend en de aanwezigheid van Pechtold bij de demonstratie tegen de ‘Mad Dog Trump’ op het Malieveld, waar een Hamaskopstuk bij aanwezig was die mogelijk ingehuurd was door D66.

Nepnieuws en Leugens is het handelsmerk van ‘Kasteelheer Pechtold’ en zijn ‘gabber in crime’ ‘Maffiaboss Projeseko’ en ‘Pinoccio Rutte’

Fascistische D66-Wethouder Kukenheim’ erkent niet Verkiezings uitslag(Video) als Wilders wint.
Volgens Pechtold hitst Wilders zijn aanhang op met het gefotoshopte beeld en hij dreigt zich nu af te splitsen van TweedeKamer, zo schrijft hij op zijn ‘fascistische leugen Facebook‘. “Vaak kan ik wel lachen kukkenheimwildersom mensen die creatief zijn met plaatjes op internet als het maar ten koste gaat van Wilders en de domme door mij als gedoger van Rutte kaal geplukte massa, ha,ha,ha. Maar deze keer niet,” aldus de D66’er Fascist. “Niet omdat ik er zelf niet tegen zou kunnen, ik ben niet van suiker en ga vreemd als een beest en kan liegen dat het gedrukt staat. Maar omdat het mensen op verkeerde ideeën kan brengen.” “In tijden van nepnieuws en alternatieve feiten van de Rechts Populistische partijtjes VVD, PvdA, GroenLinks en D66 (Video) is niet te overzien wat zo’n nepafbeelding verder voor gevolgen kan hebben. Laten we dit niet accepteren. Die streep trek ik vandaag en ga ‘uithuilen'(Video) bij mijn ‘PVV-Callgirl’. En ik hoop velen D66-ers met mij. Van D66’ers tot die domme PVV’ers.”De notoire arbeiders verrader Vicepremier Asscher(Video) (PvdA-hoertjevan Rutte) reageerde op de foto van Wilders met een tweet waarin hij schrijft: ‘delete your account en stem op mij voor meer VVD’.” Rutte zijn ‘GroenLinks-leider Boy Klaver’(Video) noemt de door Wilders geplaatste nepfoto onverantwoord en laag: “Wie nepnieuws tweet over de ander, gooit de eigen geloofwaardigheid te grabbel en een stem op mij is een stem op ‘Maffiaboss Porosjenko’.”

‘Populist Pechtold’ sluit partijcongres af met Haat zaaien(Video) tegen Wilders.

Wilders is het niet eens met de kritiek. “Hou op met klagen drama-queen jullie lijken wel de ‘VVD Draq Queen Zalm’ of die vrouwenmepper ‘Captain Gay Eurlings'(Video) (wanneer wordt die trouwens een keer vervolgd?) , je stond zelf te demonstreren tussen Palestijnse vlaggen, AFA-activisten en Hamas-vriendjes,” schrijft de PVV-leider over de Fascistische  ‘Kasteelheer Pechtold’.