Obama: Jullie maakten mij een betere ”Uncle Tom”.

(van onze Internationale US Elite-Gangster redactie)

AMSTERDAM-NOIR- ‘TTIP-Obama’s’ laatste valse en laffe ‘Pr-offensief’(Video).Obama: Jullie maakten mij een betere” Uncle Tom” van het Corporate Crime.
obama-huis
Zelden heeft een President zo teleurgesteld als Obama. Toch kreeg hij de NobelPrijs voor de Vrede, maar feitelijk zou hij de “Uncle Tom” prijs van het Corporate Crime(Video) moeten hebben gehad. Met ‘Yes we can’ werd hij gekozen en bakte er daarna helemaal niets van en werd het acht jaar lang ‘No I can do nothing for the armen en de blacks en de Wereld Peace’. Daarnaast heeft hij als President de meeste oorlogen gevoerd in de geschiedenis van de US, te weten zeven en is hij bezeten van het grote kwaad Poetin(Video).

Obama considers allowing torture overseas, but not ‘Mark Rutte en co’. 

Zijn Drones verspreiden dagelijks dood en verderf met vele onschuldige doden tot gevolg. Zijn er nog nooit zo veel black vermoord in de Getto’s en door de politie. Zijn legacy is dan ook 60 miljoen arme sloebers aan de foodstamps en ‘Mad Dog Trump’.

 

Obama’s legacy :Recordbedrag aan militaire hulp aan Israël en 60 miljoen Amerikanen aan de foodstamps. ‘EU-Führerin Merkel’ bedankt ‘TTIP-Obama’ voor zijn obama-legacyDarth Vader-Leiderschap’(Video).
TTIP-Obama’ heeft in zijn laatste uurtjes van het bloedige presidentschap met een openhartige krankzinnige afscheidsbrief het Amerikaanse volk bedankt voor zijn veerkracht, goedheid en hoop. „Jullie maakten van mij een betere president en een beter mens.” In de psychopaten brief, die volgens de Amerikaanse traditie wordt achtergelaten in het Oval Office voor de nieuwe president, schrijft Obama het een ’eer te vinden’ de 44ste president van de VS te zijn geweest. „Ik wil jullie voor de laatste keer bedanken. Alles wat ik heb geleerd tijdens mijn ambtstermijn, heb ik van jullie geleerd. Jullie maakten van mij een betere president, jullie maakten van mij een beter mens Uncle Tom.” Nou, toe maar de slimme ‘Snake in Suit Obama’ met zijn Statige retorica, hole volzinnen legt de schuld van zijn “Uncle Tom” wan en misdaden jegens de menselijkheid net voordat hij zijn biezen pakt neer bij het gewone, eerlijke mede door hem kaal geplukte Volk. „Acht jaar lang toonden jullie goedheid, veerkracht en hoop (en veel goed gelovigheid en murw gemaakte massa), en daar haalde ik mijn kracht uit. Ik heb gezien hoe jullie (gedwongen) voor elkaar gezorgd hebben tijdens de grootste economische ‘Jan met de Pet crisis’ die we ooit hebben meegemaakt veroorzaakt door mijn bazen de Ultra rijken en hun Bankier-Gangsters.” Tja, de Elite-Gangsters en de PvdA( Sharon Dijkstra doneerde 5 miljoenen belasting geld  aan ‘Pedo-Bill’) die ‘War Mongol Hillary Clinton’ en ‘Pedo Bill’ steunde en die Obama kwalificeerde als een betere President dan hij.

Oorlog ‘s misdadiger ‘TTIP-Obama’ door de jaren heen: in 2008, in 2012 en in 2016.
Obama toont zich hoopvol over de toekomst voor de Ultra Rijken en hun Corporate Crime als een heuse “Uncle Tom”. Hij moedigt ’zijn’ hongerde en Dak en Thuisloze burgers aan te blijven Sharon Dijksmageloven in een al lang niet meer bestaande democratie. „Ik zie een mooie toekomst voor ons liggen, ook voor de 2.2 miljoen arme sloebers in de gevangenis. Ieder van ons – het maakt niet uit tot wie je behoort(kuch) – moet zich voor dit alles blijven inzetten, maar geen Klokkeluider want die heb ik allemaal mond dood gemaakt en de in cel gedouwd. Niet alleen wanneer er verkiezingen zijn, maar altijd. Ik zal steeds bij jullie vanuit mijn miljoenen dollar kostende “Uncle Tom” Villa zijn en ik mijn drones zal jullie volgen bij elke stap die gezet wordt.”„Wanneer de vooruitgang langzaam lijkt te gaan, onthou dan: Amerika is niet het project van één persoon, maar van de Ultra-Rijken ook wel ‘Geld-Vampiers’ genoemd en ik was acht jaar lang hun “Uncle Tom “. Het meest krachtige woord van onze samenleving is ’wij’. Wij, de mensen. Wij zullen overwinnen. “Yes, the people can eat there on shit.”

 

 

 

Noot: Uncle Tom is een in de Verenigde Staten gebruikte term voor een Afro-Amerikaan die probeert bij blanken een wit voetje te halen, of die zich anderszins onderdanig opstelt richting blanken. Deze term vindt zijn oorsprong bij een van de hoofdpersonages uit het boek De hut van Oom Tom van Harriet Beecher Stowe.

10 reacties op “Obama: Jullie maakten mij een betere ”Uncle Tom”.

  1. Ter info (btw door anderen gefilmd) dus ach als er een noodtoestand komt ben je als burger (hier) daadwerkelijk de pineut…….. executive order 10995 in Amerika en hier verdwijnt artikel 11 bij het uitroepen van de noodtoestand, laten we maar zeggen zoekt en gij zult vinden

  2. Vandaag hang ik de vlag uit.

    Deze dag verdwijnt de grootste nep-neger ooit, voorgebakken in Indonesië, uit het Witte Huis.

    Het recept voor een nep-neger aka Zwarte Piet is:

    80 kilo hypocrisie
    1 kilo zwarte schoensmeer
    5 minuten voorkoken, beetje peper en zout
    Schedel inwrijven met vaseline voor perfecte glans
    In een pak of pieterskostuum hijsen en klaar !

    Referenties: Humberto Schwarzkopf Tan, Desi Bouterse en Colin Powell.

  3. Verkeert ’t liefst op golfbanen, blanke kapitalistische bastions, waar zwarten hoogstens schoonmaker of kelner mogen zijn. Heeft nmm niets gedaan om Afro-Amerikanen naar ’n hoger niveau te tillen. Heeft v/h Witte Huis bepaald niet ’t Zwarte Huis gemaakt. De 1ste niet-blanke President heeft ’n mega kans laten schieten. Heeft zich aangepast aan de blanke norm en de eigenheid v/d zwarten niet voor ’t voetlicht gebracht. Vermoed dat weinig Afro-Amerikanen zich (nog) met hem identificeren, terwijl hij in 2009 als voor hen veelbetekenend en -belovend werd geportretteerd. Volgde de lijnen der macht en “vergat” de zwarte man-in-de-straat.

  4. Pingback: Eindtijdsignalen en ander opvallend nieuws, verzameld door: Arie Goedhart | Silvia's Boinnk!!!

Geef een reactie

