(van onze Wie neukt en moord wie privé redactie)

AMSTERDAM-NOIRSteve Brown ontmaskert Uitgever Lebowski en Astrid Holleeder van Judas-Boek als leugenaars en Oplichters.( Video)
astrid-holleeder
Het ‘Judas-boek’ van ‘Judas Astrid Holleeder’ over de relatie met haar Volkse Kruimel-criminele broer Willem is een enorme bestseller (Video)voor Nederlandse begrippen of toch niet, maar nu ligt de verkoop stil en dus moet er weer sensatie aandacht gecreëerd worden. Maar Astrids leven is er sinds het verschijnen van het ‘Judas-boek ‘ en vooral na de Moord(Video) op één van haar Pr-mannen de TBS Moordenaar en Katvanger van Peter R. de Vries Martin Kok niet makkelijker op geworden bralt ze huilend in Libelle. Als het werkelijk allemaal zo erg is waarom zit Astrid dan niet bijv. in de USA en of Indonesie om maar een paar landen te noemen, want daar kraait er geen ‘Holleeder-Haan’ naar haar en kan zij gaan en staan waar zij wil.  Maar goed die vraag stelde Libelle uiteraard niet, want dan is er geen’ o wat ben ik toch zielig en koop mijn boek artikel’ meer. En als zij zelf in de provincie gaat wonen bij de bejaarde Libelle lezers en zich onopvallend als een gemiddelde Nederlander gedraagt is er ook geen haan die naar haar kraait want er is nergens een foto van haar te vinden op het internet. Maar nee hoor Astrid  blijft stug in Aamsterdam en maakt dat ook keer op keer bekend in haar ‘Pr.- Pulp Maffia-Media’.

 

Lynch Journalistiek Zussen Holleeder &Peter R. de Vries'(Video) ten koste van Willem Holleeder.

Zo heeft ze het huis in Amsterdam-Zuid waarin ze 22 jaar heeft gewoond moeten verlaten en vet onderverhuurt en is zij met hulp van de ‘VVD-Justitie’ ‘ondergronds’ gegaan, bralt ze in een sluikreclame interview met het bejaarde plattelands vrouwen Vod Libelle.

Op de ‘Nep en Fop dodenlijst’ van Willem Holleeder want dat stimuleert de Verkoopcijfers.
“Ik zwerf van ‘Justitie-huis’ naar ‘Justitie-huis’, zodat ik moeilijk te traceren ben(kuch) en ik geen huur hoef te betalen. Op verschillende plekken in de stad heb ik een gratis auto staan die door de politie en Peter R. de Vries ter beschikking zijn gesteld, zodat niemand weet waar ik op zal duiken.” In werkelijkheid wordt al die sensatie ‘Moord-Aanslag-onzin’ een ‘TV riool-Coca-serie'(Video) geproduceerd en gefabriceerd door Peter R. de Vries en’ Maffiaboss John de Mol’. Vette ‘Kijkcijfers-Succesfactor-Kassa'(Video)! Ook heeft ze haar baan als strafadvocate moeten opgeven omdat zij anders door de Deken van de Orde van advocaten geschorst zou worden, en is ze gestopt met sporten en sex, wat weer leidt tot allerlei gezondheidskwalen(kuch). Kortom kan het nog zieliger en koopt u a.u.b. weer mijn ‘Judas-Boek’ dat ook vol staat met kwaadaardige en zielige leugens. Ze bralt net als ‘Politie-informant Peter R. de Vries’ op de dodenlijst van haar broer te staan (Video)omdat ze samen met haar zus en hun ‘Media-Pooier Peter R. de Vries’ (Video) bij de corrupte ‘VVD-justitie’ een ‘leugen-boekje’ opendeed over diens criminele kruimel daden. En dat betekent dat ze niet meer zomaar over straat kan en nu verkleed moet gaan als Marsmannetje in de Beethovenstraat te Amsterdam . “Ik moet altijd nadenken over hoe en wat. Zomaar ergens naartoe fietsen, is er niet bij zonder overleg met mijn regisseur Peter R. de Vries. Het kwetsbaarst ben ik als ik naar één van mijn ‘Justitie-auto’s’ loop, snik, traan , snik,,,,,,. Als ik een brommer of scooter aan zie komen, ben ik weg want voordat je het weet rijdt zo maar mijn broer Willem Holleeder weer voorbij op zijn beroemde scooter met Peter R de Vries of Bram Moskowicz achterop (Video).”  Peter R. de Vries en Moslowicz  waren jaren lang vet betaalde loopjongens van Holleeder in zijn gouden jaren maar daar horen wij de Pulp-Media-Maffia niet meer over. ( zie:Uitspraak Gerechtshof Peter R. de Vries tegen Bart Middelburg, Parool)

 

Niet aan hem denken en pure sensatie drama voor de verkoop.
Mijn kleinkinderen kan ik niet van school halen om dat die zich nu voor mij schamen”, zegt ze. “Dat kan ik die andere moeders toch niet aandoen? In hun plaats zou ik ook zeggen: ga jij eens een stukkie verderop staan vuile Judas met je leugen aasgieren boek.”Op de meest absurde sensatie vraag wat zij zal denken op het fatale moment dat zij toch met een schutter wordt geconfronteerd die haar wil ombrengen, vertelt zij te hopen dat haar laatste gedachten niet aan haar broer gewijd zullen zijn. Dat zou te veel eer voor hem zijn, bralt ze: “Ja, daar geniet hij van. Daar kickt hij op en zou het de verkoop stimuleren van mijn boek, misschien een Nep aanslagje, ha,ha,ha”.

Misdaadteam Peter R. de Vries’(Video) medeplichtig moord Martin Kok.