Laffe Genee flink tegen Sylvana, maar doet het in de broek voor ‘Hoerenloper Peter R. de Vries’.

(van onze Wie neukt wie Privé redactie)

AMSTERDAM-NOIR- Peter R. de Vries bekent bij laffe Wilfred Genee dat John de Mol bepaald wilfred-geneewat hij wel of niet mocht uitzenden( Video).
Vorig jaar kwam het tot twee keer toe tot een verhitte discussie tussen Wilfred Genee en Sylvana Simons. Tja, tegen een vrouw die zwaar onder “Zwarte Piet”(Video ) vuur ligt bij de massa durft de berekende lafbek wel , maar tegen Politie-informant en notoire Hoerenloper (Video) Peter R .de Vries van ‘Maffiaboss John de Mol’ deed hij het zwaar in de broek. De eerste keer was tijdens een uitzending van de Linkse Linke laffe VARA ‘Subsidie-Miljonair Pauw'(Video), toen de presentator van Voetbal Inside het ‘Jaknikkers- interview’ overnam en de ‘Tokkie-Held’ ging uit hangen over de rug van Sylvana. Daar had hij goed over na geDENKT . Denk heeft weer niet nagedenkt en is verbaasd over vertrek Sylvana met de poen(Video).

Een paar maanden later werd Genee uitgenodigd in theater De Balie om opnieuw met de inmiddels lijsttrekker van Artikel 1 in gesprek te gaan. Achteraf gezien had hij dat niet moeten doen vindt de lafbek(kuch). Genee: “Ik heb niet na geDENKT, maar ging voor goedkope laffe sensatie ten koste van een aangeschoten vrouw,die al op haar rug lag,ha,ha,ha”.

Zo vertelt Genee in ‘Bral-propagnada-gesprek’ met Simon Zijlemans, met wie hij op de site van Voetbal Inside terugblikt op het afgelopen sensatie en riool jaar:Hoe vul ik mijn zakken. Op de vraag wanneer het de laatste keer was dat Genee door kritiek werd geraakt, vertelt hij: “Dat is een lastige, want dat was van Steve Brown en die moeten wij van John de Mol dood zwijgen op straffe van verlies van inkomen en TV-baan. Maar los daarvan zou ik het sowieso nooit Lasterlijk en smadelijk over Brown hebben wat ik heb geen trek in een schop onder mijn TV-Hol,’ha,ha,ha. Dus mondje dicht. Mijn vrouw bralde tegen mij, toen in die situatie met Sylvana: ‘Ga daar nou niet heen, wat kun je ermee winnen, geen enkele euro toch ? Ga je in een theater zitten om een beetje ruzie te maken met een ‘Zwarte Pieten- vrouw’ waar je toch al niks mee hebt? En wat schiet je ermee op?'” Genee vervolgt: “En toen het inderdaad niks opleverde en zij tegen mij bralde: ‘het is dom van je geweest en je hebt niet na geDenkt, ik heb het nog tegen je gezegd’, had ik wel iets van: ja, daar heeft ze gelijk in. Dat had ik beter niet kunnen doen. Ik zal niet zeggen dat het mij raakte, maar ik dacht wel: tja…  Mijn vrouwen Golddiggers zijn daar vaak heel slim in .”

‘Ik kies mijn rol als laffe ‘Sensatie- Hoer’.
Ondanks het advies van zijn vrouw Lili, besloot de RTL Riool- 7-presentator om tóch naar Amsterdam af te John de Mol en Silvio Berlusconireizen, waar hij Sylvana aan de tand wilde voelen om de ‘Tokkie-Held’ uit te hangen.  ff een goaltje schieten in het open doel Sylvana. Iets wat hem door de rest van de zaal terecht niet in dank werd afgenomen. “Het grappige is wel, dan zit ze in die zaal en dan ziet ze hoe boos iedereen wordt. Dan gaat ze het wél voor me opnemen omdat we tenslotte samen vreten uit het Tv-riool . Dat vind ik dan ook weer hartstikke lief van haar als echte Golddigger.”
Tot slot probeert Genee – die twee keer per week aan tafel zit te brallen met voetbalanalisten Johan Derksen en René van der Gijp – het antwoord te vinden op zijn messcherpe sensatie riool  manier van interviewen tegen iedereen die hij kan hebben, behalve de ‘Geilneef Peter R. de Vries'(Video) van ‘Maffiaboss John de Mol’ . “In de essentie moet je als lafaard en opportunische TV-Rat gewoon kijken waarom je dingen doet, wat het je oplevert aan poen en wat het je brengt aan ‘Riool-roem’ en dat je vooral niet John de Mol en zijn loopjongen Peter R. de Vries op de tenen trapt. In een ‘Riool- tv-programma’ heb ik maar één doel: ik wil dat Voetbal Inside zo goed mogelijk wordt gemaakt dat ik jarenlange mijn zakken kan blijven vullen en de rest is niet belangrijk. En daarin kies ik mijn laffe sensatie rol. (…) Je wil dat de domme op sensatie beluste in hoofdzaak bejaarde kijker zo goed mogelijk wordt bediend. Je wil dat het een zo goed mogelijk sensatie en riool programma wordt, want daarmee kan ik het beste zonder risico mij zakken blijven vullen, ha,ha,ha,ha.”

28 reacties op “Laffe Genee flink tegen Sylvana, maar doet het in de broek voor ‘Hoerenloper Peter R. de Vries’.

  1. Sylvana gaat al flink op haar mond muil, ze vraagt om zo een 11.000 euro op fb. Terwijl ze de naam art 1 niet mag gebruiken en ze heeft geen programma. Reacties zijn o.a ga wat minder naar de kapper, koop wat minder pruiken…..maar wat is dat dan ook voor een krankzinnig iemand die zonder programma of naam om geld loopt te leuren? wie weet kan ze het met florijnen proberen want dat is al net zo een lachertje.

    • Wendy
      iedere politicus vraag donatie waarom mag me zuster dat niet.
      .
      Wendy er zijn zoveel misstanden in Nederland waar u zich mee
      ken bezig houden even een tip bijvoorbeeld
      Wendy u zou elke dag met u smartphone in de Jumbo
      ken gaan loeren of de 4de persoon in rij wel gratis boodschappen krijg
      en u ken natuurlijk ook loeren welke zak fruit verrotte heeft en met u smartphone
      opnemen en erover klagen
      ook ken u als het druk bij de kas is een gebak kopen met veel boodschappen er bij en rustig inladen en kijken hoe ze u boodschappen verpletteren
      en opnemen

      de woeker telefoon providers zijn ook makkelijk te vangen om te bestrijden
      woningbouw die verrotte woningen verhuren
      tandartsen die wel tig keer te veel behandelen
      scholen die kinderen zieken en de samenleving kapot maken
      Wendy er is zoveel wat u ken doen

      Wendy de oog waar u graag tegen vecht word ook wel door
      de mensen die het kennen de oog van de rechtvaardigheid
      genoemd

      gestolen uit de Afrikaanse piramide Wendy maar niet verbogen
      de god die er was voor de oorlogszuchtig hun eigen god gemaakt
      hebben met hun nep beloofde land of hemelse rijk
      is de god van de eeuwige rechtvaardigheid
      of de god van de Karma genoemd besta nog steeds
      en doe zijn werk

      • Denker, ze hebben daar nog plek hoor. Misschien kun je jezelf aansluiten en aan je zogenaamde rechtvaardigheid gaan werken met je zuster. Wie weet kunnen ze je hulp gebruiken bij help ik ben wit.

    • Wendy weet je dat men de oudere vol stoppen met drugs
      en dat ze daardoor dementere
      weet je dat men mensen als jou die oudere geworden zijn en met een
      te grote mond die behandeling geven .

      people power

      • @denker maar wat goed dat je vrijwilligerswerk doet in een verpleegtehuis. Jij hebt volgens mij dat rooie pakje aan in dit filmpje

      • Denker het is weer helemaal mis met je merk ik , ik heb medelijden met je…..en je hoeft voor mij niets te posten hoor ik lees en bekijk het namelijk niet

      • Wendy medelijn ….hahaha
        internet helden en heldin heb je in alle
        maten
        geloof me al ben je een wout
        je ga nog meer wouten bellen
        hahahaha
        ik hoef allen maar wat tegen je te zeggen
        en je huil
        geloof me nou maar
        jou pijn is niet mij pijn
        en vanaf nu reageer ik niet meer op jou want je
        bent niks waard
        niet eens om een vijand te zijn kakerlak

  2. VI Logo, afgeleid van Vrijmetselaarslogo:

    De G staat voor Gen van Gen-ereren = klonen, met liberaal en passer d.w.z. Gen-ee.
    Toeval bestaat niet binnen de Illuminati.

    VI = Voetbal Illuminati.

    P.s. waar zijn onze vrijmetselaar-posters gebleven ?

  3. Heel slap van je steve zo slecht deed hij het niet en zij is toch een rare vrouw hoe ze nu doet dat ben je toch wel met de meeste mensen eens je kan iedereen wel afzeiken maar wilfred is vund ik en meerdere een goede scherpe presentator.

  4. Pingback: Eindtijdsignalen en opvallende nieuwsfeiten, verzameld door: Arie Goedhart | Silvia's Boinnk!!!

  5. Tegen de kritische lolbroek Derksen heeft hij nimmer een afdoende weerwoord
    alive&kicking op den Verrekijk , dus bij die intimiderende hansworst van de Vies
    schijt ie natuurlijk 7 kleuren stront.
    Overigens wel aangenaam dat die kale Surinaamse in de media luwte verkeerd.
    Zeer onaangenaam die ijdeltuitige ergernis van dat chickie .

Geef een reactie

