( van onze VVD Untergang redactie)

AMSTERDAM-NOIR- De Grote Leeg loop  van de VVD van ‘Godfather Rutte’ is begonnen. rob-de-jongVolgen de’ PvdA-hoertje’ ook.
Er gaan sterke geruchten( Video) bij de geile Parlementaire Pers dat ‘Imam-Samsom’ zich ook heeft aangemeld bij de PVV. Maar dat Wilders geëist heeft dat hij eerst op Nationale TV bij de Staats NOS zijn excuses moet maken aan Wilders voor dat hij er ook bij mag.De leider van de corrupte Haarlemse VVD-fractie Rob de Jong loopt over naar de PVV van Geert Wilders. Hij heeft zijn fractievoorzitterschap vrijdagavond neergelegd, nadat hij weken stiekem met Geert had overlegt, zo blijkt (niet) uit een verklaring die hij zaterdag heeft uitgegeven.

‘Populist Rutte’: Nog maanden brallen over ‘Maffia-Oekraïneverdrag’. Verhoeven door het Dolle heen(Video).

De Jong schrijft dat hij de afgelopen zeven jaar met veel plezier bij de VVD Haarlem heeft lopen Graaien en Hans van BaalenNaaien en de gewone man leeg geperst en vernedert. ,,Een groot aantal ontwikkelingen in ons land zoals de stijging van de PVV in de opinie peilingen en dat confessionelen rechtse  Populistische partijtjes VVD,D66, PvdA en GroenLinks dreigen te verdwijnen en ik moe word van de extreme corruptie en ‘Demmink-Pedofielen’ binnen de VVD-misdaadgroep vragen echter om een andere ‘Graai-koers ‘van mij als ex Ras VVD Boef. Het falende immigratiebeleid, de zinloze overdracht van soevereiniteit aan de ‘Europese-Graai en Naai- Unie’ met die walgelijke VVD ‘Neonazi Hans van Baalen ‘, maar bovenal het feit dat onze vrijheden steeds meer onder druk staan, hebben mij ertoe bewogen mijn ‘Graai-koers’ te verleggen. Ik heb in de extreem stijgende PVV een partij gevonden die meer recht doet aan mijn visie op Nederland mijn eigen portemonnee “, aldus De Jong. Hij staat op plaats 31 van de kandidatenlijst die de PVV vrijdagavond heeft gepresenteerd en daarmee komt hij ruimschoots in de Tweede Kamer. Het corrupte Bestuur en fractie van de Haarlemse VVD Chapter heeft laten weten verrast te zijn, maar wensen De Jong succes ,,met de nieuwe politieke uitdagingen die nu op zijn weg zullen komen en  dat zij ook net als De Jong stiekum  overwegen  allemaal over te lopen naar de PVV van Geert Wilders”.