(van onze Wie neukt wie privé redactie)

AMSTERDAM-NOIR- Patty Brard slaat terug naar Peter R. de Vries en noemt hem terecht eenPeter R. de Vries
‘Politie-informant’ die koketteert(Video) met zijn pas vermoorde ‘Katvanger Moordenaar en politie-informant Martin Kok’.
Patty Brard pikt het niet dat de notoire ‘Hoerenloper Peter R. de Vries’ haar een ‘vreselijke BN-Hoer’ heeft genoemd. De ‘Pulp-Media-Maffia-televisiediva’ plaatste daarom een foto op social media van een intens lelijke lama en vergeleek het dier met de laffe ‘Judas-misdaadjournalist’. Wat feitelijk eigelijk nog een compliment is voor Peter R. de Vries zijn uiterlijk, maar dat is Patty in haar woede kennelijk ontgaan. ‘Geilneef Peter R. de Vries’(Video) gaf in een bral-gesprek met het AD aan met wie hij wél en met wie hij níet 24 uur opgesloten zou willen zitten. “Nog niet eens 1 minuut met de ‘BN-Hoer Patty Brard’, Allahu akbar! Daar geef ik verder geen toelichting op behalve dit: ik vind haar een vreselijk mens en heus niet omdat zij één van de weinige (BN)-Hoeren is die ik niet mocht neuken, Allahu(Video) akbar“.

‘Misdaadteam Peter R. de Vries’ medeplichtig moord Martin Kok.

Peter R.de Vries lijdt aan acuut Holleeder geheugenverlies in Passage-Liquidatie.

Maar Patty is niet gediend van Peters ranzige riool opmerking. Via Google-afbeeldingen zocht ze een lama met een slecht gebit en een’ Mage-waterhoofd’ en plaatste deze vervolgens op haar Instagrampagina. “Lelijk blijft lelijk, daar hoef je verder geen woorden aan vuil te maken…#haveaniceday”, schreef ze bij de foto.

 

Patty:Peter R. de Vries is een Arrogante kwal die zo dom is als een ezel en iedereen wil neuken(Video) en nog aartslelijk is ook.
Het is niet voor het eerst dat de twee BN-Hoeren ruzie hebben. Eind 2015, na de opnames van Mind- voor debielen-masters Live, kregen de BN-Hoeren al ruzie. Zowel Peter als Patty werkte als ‘Debiel-jurylid’ mee aan het programma. In een ‘Bral-column’ noemde Patty Peter vervolgens hooghartig terwijl hij zo dom is als het achterend van een varken. “Persoonlijk had ik hem voor die zure, domme mening niet ingehuurd, maar ik moest hem nemen van ‘Maffiaboss John de Mol‘. Hij brengt een onnodig nare, negatieve en arrogante domme Macho sfeer met zich mee die Politie-informant en ‘Maffiajournalist Peter R. de Vries’. ” De Vries was echter allerminst onder de indruk van de woorden van zijn ‘BN-Hoer-collega’. “Laat ik er dit over brallen: het kenmerk van de Mind masters voor debielen was dat je mensen dingen laat zien die er helemaal niet zijn en dat doe ik al mijn hele leven. Patty Brard is daar net als ik een natuurtalent in, die BN-Hoer.” Tegenover ‘Riool-RTL’ gaf hij destijds aan wel wat ‘aangeslagen ‘te zijn als narcist : “Ik met mijn protogee’s de ‘Judas zussen Holleeder'(Video)  met nog 98 mensen staan op de ‘Nep en Fop dodenlijst’ van Holleeder ( maar Peter R.  staat ook op een echte Dodenlijst en die is niet van Holleeder, maar de zelfde waar Kok op stond) en op de zwarte lijst van mevrouw Brard.” De corrupt ‘Nep en Fop-misdaadjournalist’ heeft nog niet openlijk gereageerd op de vergelijking met een lama. Wél heeft Patty inmiddels de Instagramfoto na zware bedreigingen van ‘Misdaadteam Peter R. de Vries verwijderd. Het is niet bekend of Patty Brard is ondergedoken en in een Safe house zit van Justitie naast Astrid Holleeder. Wij hebben de hoogste Baas van het OM om commentaar gevraagd of zijn grote voorbeeld en Held Peter R. de Vries wordt aangehouden wegens zijn bedreiging aan het adres van Patty Brard. Hij beriep zich op zijn zwijgrecht(Video).