Racisme in NL van Rutte? ‘Donker gezin uit bus gezet’.

(van onze ‘Dutch–KKK’ redactie)

AMSTERDAMNOIR-Met Rutte en zijn PvdA ‘NSB loopjongen Asscher’ meer ongelijkheid, armoede  en dusMark rutte Aka Sterf maar meer haat jegens die ‘ander’  en Poetin !

Een blanke ‘KKK-buschauffeur’ in Amstelveen zou donderdag een getint gezin hebben verzocht de bus te verlaten om plaats te maken voor „ blanke Nederlandse mensen en Zwarte Piet.” Zijn actie lijkt verdomd veel op toen African American Rosa Parks  in jaren ’60 van de vorige eeuw ook van de bus af werd gegooid.

Dat schrijft een man die in de bus zat op Twitter, meldt RTV Amstelveen. Het ‘KKK-incident’ was rond 18.30 op het busstation van Amstelveen. Connexxion laat aan de lokale zender weten de zaak serieus te nemen. Tijdens het onderzoek wil de vervoerder echter geen verdere uitspraken doen of het hier gaat om een KKK actie voor Zwarte Piet.

 

49 reacties op “Racisme in NL van Rutte? ‘Donker gezin uit bus gezet’.

  1. Is Rutte en racist nee dat is hij niet nee
    Rutte is een parasiet van de Europese
    soort dat levensgevaarlijk is voor de elke
    levende orgaan op aarde .

    maar dat terzijde nu ga ik even de kontlikkers
    van Wilders even Stangen
    Wilders zeg wat de helft of meer van Nederland
    denk en dient niet gestraft te worden
    vind hij en de zionist spion die in twee legers
    zit ene heer Geertje Jan Knoops.

    na lang denken in de juristshitisme van Europa
    kwam ik een in me gedachte een zaak tegen
    van onschendbaarheid want Wilders is onschendbaar
    in zijn tweede peeskamer
    wel een kind van 8 jaar ook
    dus niet jongentje werd onder zwaar geschut
    van de lagere school plein afgehaald en verhoord
    http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/franse-politie-verhoort-jongetje-van-8-om-goedpraten-terrorisme

    een kind van 8 jaar heeft nog geen ene benul van wat die zeg
    in tegensteling tot Wilders de hetze politicus

      • Caesar Lafaard Cachet

        dat ga ik je niet vertellen want anders ga je sabelen aan de zak van zwart piet
        en daar krijg die een grote zwarte joekel van die jou een paar daggen kont pijn ga bezorgen en dan ken je niet meer achter je toetsen boord zitten
        en dat is een gemis

        Caesar Lafaard Cachet
        ik ben meer een aanhanger van BLM
        ik zal nooit met figuren van de politieke groep denk
        kunnen gaan puur en allen omdat
        ze misbruiken die mevrouw Silvana Simons
        BLM is nu ons voor ons zonder parasieten

        Silvana Simons zou eens na moeten gaan hoe erg zwarte lijden
        onder Arabische regiem of andere moslim terreur

  2. Het is gewoon niet leuk meer dat er zo vaak reacties niet doorkomen of in de prullenbak verdwijnen.Ik weet niet in hoeverre andere mensen er last van hebben hier op deze site,maar het lijkt wel een ontmoedigings beleid .In ieder geval ga ik niet opnieuw mijn reactie schrijven.Dus maar weer zeiken tegen Steven ; ER LIGT NOG EEN REACTIE ERGENS VAN MIJ !!
    Tja het houdt een keer op he…

    • Wendy
      sorry

      u lees dus wel alles
      vind u het niet raar dat men met een halve huishouding in de bus ga
      reden al om verontwaardig te moeten zijn

      u zou eens moeten na gaan
      kijken wat racisme is
      wist u dat Jean-Bertrand Aristide X president van Haïti
      is afgezet omdat die de zogenaamde compensatie die Haïti moest
      betalen terug wilde hebben van Frankrijk wist u dat
      dat zijn raciale onder drukking maatregel
      wist u dat Duitsland Israël betaal maar Italy Ethiopia geen moer
      betaal wist u niet
      om een beetje te gaan huilie huilie over asielzoeker
      die een extra bling bling krijgen terwijl er miljoenen dood
      gaan door IMF en de zogenaamde internationale vredes machten
      dat is racisme
      dat een paar verstrooide achterlijke mensen hun krachten gaan
      inzetten over zwarte piet wel of niet

  3. Eerst maar ‘ns de feiten op ’n rijtje zetten ongeacht van welke kleur en pas dan vergelijkingen gaan maken met Rosa Parks. Te vaak wordt de huidkleur en vermeende discriminatie aangegrepen om eigen handelen/miskleunen (trachten) te bedekken. Dingen in hun juiste perspectief plaatsen is ’n levenskunst.

  4. bij nazi rutte maakt het niet uit wie of wat je bent. je wordt altijd de bus uit getrapt zoals het een heel klein groepje bepaald. geloof katholiek jood of moslim. Kleur zwart wit of iets er tussen in maakt ze niets uit. drraus als je niets oplevert !

  5. Yep,alweer een hersenloze false flag…………….blussen met water en weer doorlopen allemaal.
    Oh,en voordat ik het vergeet…………..goed weekend.

    • Wendy
      Leve Wendy ik ga even uitleggen wat racisme is
      en waar racisme mensen ken treffen
      Wendy als u me nu de huid vol scheld is het schelden
      het boei me niet .

      recent heb ik een vriend uitlegt wat te doen met mensen die beweren
      racisten te zijn
      me kameraad woonde op kamer met een snob van een hoer student
      die meid wilde hem om een of ander reden niet in de pand hebben
      de huis baas gaf hem te kennen dat die weg moest
      toen legde ik hem uit wie racist is moet de geld van een weelde
      hebben om zich dat te kunnen permitteren
      laten we naar een advocaat gaan want dan moeten ze je uit kopen
      eind van de verhaal hij mag blijven op kamer

      met andere worden Wendy schelden ken je kwetsen maar is geen racisme
      racisme is de macht dat iemand financieel uitsluit
      of middels macht en macht is geld

      Wendy vele Nederlander lijden aan snobisme
      het is omdat er buitelanders in Nederland wonen
      dat vele ergens kunnen komen
      want anders ware zij de pinas
      vraag even aan Steve Brown hoe de leven in de PIJP
      was vroeger misschien dat hij als Amerikaan je zonder gene
      uit leg hoe men levende

      doe normaal

      • Denker ik heb je NIET gelezen en zal jou uitleggen omdat ik jouw antwoorden/ reacties nu wel ken. En verder niet ga schelden omdat een reactie aan jou terug energie kost en die is het niet waard. En een tip van mij aan jou “doe zelf eens niet zo racistisch” en geef niet elk wit medemens de schuld van alles. Ben je zelf uberhaupt weleens uit de bus gezet? en verder een goed weekend Denker.

    • nu de vraag besta er zwarte racisme of uitsluiting van blanken
      in Nederland of in de Wereld
      nee Wendy alle landen die een pogen wagen om de blanke racisten
      uit hun land te krijgen een boycot van de IMF en de andere maffia gilden

      het financiële institutioneel racisme die zwarte gemeenschap raak
      is begonnen met Amerika die Haïti dwingt om vergoeding te betalen
      aan Frankrijk voor de geleden schaden van het verlies van slaven
      en sedert toen heeft Amerika de grote eer om landen af te persen

      Racisme van de KKK was een financiële missdaad
      sedert de zwarte geen landbouw grond meer hebben
      is de KKK niet meer actief als eerst

      Wendy hoe zou de PVV aanhang die van voetballen hou ervan
      vinden als een rijke Arabische homo Feyenoord zou kopen
      en het Kampioen maak
      zal de aanhang zingen Wilders is een hondelul

      • Denker nogmaals ik lees je niet want wat je zegt boeit mij ook niet, ik vind je nml. oppervlakkig want je geeft alleen maar om de gekleurde medemens dat is wel duidelijk. Dat arm en wit het ook moeilijk kan hebben en ook gediscrimineerd kunnen worden is voor jou geloof ik onbegrijpelijk. Dus een gesprek met jou is niet mogelijk. En gisteren was het black friday (wat olie op het vuur voor jou) in Amerika bah wat racistisch zeg…….. ik zou Sylvana in gaan schakelen (uche uch).
        https://nl.wikipedia.org/wiki/Black_Friday
        Wit en arm in Zuid-Afrika dus Denker waar bazel je toch allemaal over!!!

      • Wendy
        wat wil je zeggen met je filmpje dat we nog 400 jaar slavernij moeten doen
        om alle achterlijke blanken voor uit te helpen
        ik ga je een geheim vertellen door mensen als jou krijg alle
        niet blanken een grote sympathiek voor ISIS
        ga dat is even lekker op je politie bureautje overleggen
        want Europa ken niks doen begrijp je niet geniet nou maar
        zolang het nog ken
        en ga je kanker gezwel uit je lichaam halen check je karma

      • Denker je erg lage racistische vrouwonvriendelijke kant komt nu echt wel naar buiten,
        http://www.volkskrant.nl/archief/sylvana-simons~a594283/
        Wat Sylvana zegt over de zwarte man slaat dat soms op jou? ze scheert wel vaker alles over een kam.
        En helaas hahaha heb ik een dubbele nationaliteit dus dat gaat niet op VIESPEUK. Dus nog een woord voor je (eigenlijk twee) BLANKE VLA….en verder verlaag ik mij niet verder tot jouw niveau. Ga je vrouw pesten IMBECIEL!

    • LS…
      Het zal je maar gebeuren als Nederlandse jongen in je eigen land waar geïmporteerde inteelt a la Denker je ongestraft voor Kut Hollander kunnen uitmaken.

      • Caesar Lafaard Cachet
        ik zal nooit maar dan nooit iemand uitschelden voor kut hol-lander
        voor de simpele reden dat de woord kut het vrouwelijke geslacht deel
        is en een man ultieme daad op aarde is om zo iets te bemachtig
        alle andere zijn bijzaken in de natuur wet

        maar je ken ook tegen natuurlijk zijn en je een Hol voelen
        en op een andere hol wil landen
        Joris Cachet lafaard Demmink

  6. Alhoewel aan het oppervlak, het geluid en rethoriek van de mainstream media en nu sinds kort ook GeenStijl (GS), altijd zeer aannemelijk en vooral zeer tegen racisme klinkt : Hier een reactie van een van de team leden op het artikel “Zent Rant. Over Wilders en het Openbaar Ministerie” http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/11/zent_rant.html :
    “Zo. Alle Trumpista’s en Wilderianen die wellicht ten onrechte meenden dat het hier een Nederlandse versie van Breitbart of Infowars was, of het persbureau van de PVV, kunnen hun lidmaatschap via onderstaande link opzeggen. Tot ziens!
    http://www.geenstijl.nl...
    Stormageddon | 24-11-16 | 21:07″
    blijkt dat geenstijl (GS) niets anders is dan een door TMG gefinancieerd Tegen Geluid wat. als het erop aan komt, niet alleen vals klinkt, maar ook gewoon goede reacties(reaguursels) en sinds kort de complete aanhang van Wilders van GS afplempt :
    ” -weggejorist en opgerot-
    Noodluik | 24-11-16 | 21:23″
    De paniek is schijnbaar toegeslagen nadat er in de VS een campagne tegen “Fake News” is afgekondigd. op aangeven van de eigenaar van Comet Pizza. De aanleiding hier deze maatregel was #PizzaGate en het resulterende #twittergate, waar zelfs oprichter en eigenaar CEO Jack Dorsey voor 15 minuten zijn twitter account disable-de om alle “Foute” DM’s en andere tweets naar de Pedo Pizza community eruit te slopen : http://www.theregister.co.uk/2016/11/23/twitter_jack_dorsey_ban/

    Het probleem is dat de media liegt, en geen middel ongelegen laat om dat te verhullen : zie mijn comment hier hoe GS mij eruit plempte :
    https://stevenbrownsblog.wordpress.com/2016/10/31/populist-pechtold-sluit-partijcongres-af-met-haat-zaaien-tegen-wilders/

  7. LS…

    Vermoedelijk ingehuurd door de racisten van DENK die geen gelegenheid onbenut laten om te kunnen ageren tegen wat dan ook… Silvana kom er maar in of een van je huilebalk collega’s Erdogan aanhangers. Grote Kots !

      • LS…
        Nu kan het mij niet echt boeien wat onze bipolaire Poep-Luier Luie Denker er van vindt omdat hij nog steeds niet in de gaten heeft dat hij mijn favoriete pispaal is. In die context laat ik je nog maar eens weten dat jou soort niet in Nederland hoort of in welk fatsoenlijk land dan ook. Toegegeven dat het moeilijk is om je met een instand gehouden achterstand en beperkt denkvermogen je overeind te houden in een wereld die aanpassingsvermogen vraagt op elk niveau. Of je nu zwart / wit / bruin / geel bent of of pukkels hebt, het maakt niet uit. Met een beetje gezond verstand en goede wil kom je er wel. Maar als je meent dat het anders is: Rot dan gewoon op ! Maar dat doe je niet want en elk ander land ben je morgen gewoon doud met je grote bek ! Gezellige Sinterklaas nog en misschien kan je nog een paar pepernoten verdienen als je tenminste geen kleine kinderen gaat lopen knijpen !

      • Caesar Lafaard Cachet

        allen al de wetenschap dat me aanwezigheid je doe irriteren
        doet me besluiten nog even wat langer te blijven
        en ja je mag ten alle tijden lekker aan de zak van deze zwarte piet
        komen aaien en dan zal ik me tuchtroede heel diep in je anus stoppen

        er is geen ene plek op aarde waar de Nederlandse uitbuiting
        geen invloeden heeft Caesar Lafaard Cachet
        dat we tegen elkaar schelden is geen racisme louter
        stress verwerken
        want als we de verantwoordelijke zouden aanspreken waren
        we allang dood of opgesloten in een kamp of zo
        zelf op deze site is de aanhang goed uitgedund
        door medewerkers van de politie zoals Wendy

      • Caesar Lafaard Cachet
        @en elk ander land ben je morgen gewoon doud met je grote bek !

        laten we erop houden dat u heel vaak majesteit schending pleeg
        Caesar Lafaard Cachet ik doe dat nooit
        welke soort politieke agitatie heb ik gedaan dat u me erop wijs
        dat ik staat gevaarlijk ben want dan stop ik gelijk

        of bent je echt de Demmink Joris VVD Elsevier rat waar ik je van verdenk
        want dan heb ik je wel heel vaak gekrenkt

      • LS…

        Gestoorde Bipolaire Poep Luier ! Ik blijf lachen om je ! Gestoorde aap ! Je hebt een aantekening in je paspoort en daarom kan je niet weg ! Niemand wil je hebben mafkees !

      • @ Denker,

        Wordt het nu niet eens tijd om op te houden met deze facade oftewel nep naam met bijbehorende nep identiteit?!
        Want ga mij maar eens uitleggen hoe het toch komt dat je van de een op de andere dag ineens WEL behoorlijk nederlands kan schrijven. Terwijl je je doorgaans schriftelijk uit als een Nigger die nog steeds geen woord nederlands kan ?
        En dit is niet de eerste keer dat ik dit constateer.
        Dussss…voor mij ben jij helemaal nep en alleen hier aanwezig om de boel op te ruien. In ieder geval neem ik jou niet (meer) serieus en ik raad de rest van de reageerders aan om dit ook niet meer te doen.
        Dit soort shit kunnen we missen als kiespijn…toch ..?!

      • LS…
        Liesbeth ! Laat deze flapdrol toch. Als Pispaal heeft hij een functie hier ! Het kan evengoed iemand van de redactie zijn of Sultana Siemons, Kunduz or Ozoturk van Denk. Je weet wel de 5e Colonne agitatoren die oorlog willen tussen de bevolkingsgroepen en false flag aanslagen plegen en dan huilie huilie doen. In ieder geval is het een parasiet en een gefrustreerde aap. Lekker laten gaan en leef je uit !

      • Liesbeth
        ik ben niemand zijn vriend
        en weet je wat een gezegde is onder
        Antilianen goede gozers zijn sufferds
        dus als je me uitscheld ben ik op de goede pad

        ik weet niet zeker of de Illuministen regelmatig je
        stukjes door lezen maar echt waar
        slaap onder je bed

  8. Nou dat is mij weleens overkomen jaren geleden de bus uitgezet worden in Nederland en ik deed weinig. En dan ben ik alleen wel wit en was de chauffeur ook nog eens wit. En het is nog waar ook! Ik ga er ook maar een artikel over schrijven nu denk ik. Dus ben het ook helemaal met Tedsdam eens!
    Waarom niet schrijven over de overeenkomsten die we hebben? het gaat meer over de strijd tussen arm en rijk want we zijn namelijk allemaal mens en geen kleur! En tussen zwart bruin geel groen zitten zelf trouwens ook de grootste racisten om dan nog maar even in kleur te blijven! Het is gewoon een politiek spel!

Geef een reactie

