( ingezonden door Nadia hertog)

AMSTERDAM-NOIR-Het Kleine anonieme leed in het Land van ‘Franz Kafka-NL’
proces1 Franz KafkaHallo redactie.
Wil graag een klein verhaal aan jullie kwijt.

Criminelen vallen ons al jaren lastig, worden gestalkt, ben bijna ontvoerd geweest, gesneden in me gezicht.
Hebben een toekenning van schadeverdoeding gekregen maar tot nu niets betaald gekregen.
Heb mail bewijzen en nog vele andere bewijzen van de ontvoering en dergelijke..
Geld van de schadevegoeding zou al uitgekeerd zijn maar wij hebben nog steeds niets ontvangen.
Mishandeld in deze zaak door collega/vriend van advocaat wil er aangifte voor doen maar politie kon me niet helpen nu worden mijn woorden verdraaid door politie .. terwkjl bewijzen van aangifte heb, doktersverklaring..

Onze banken die steeds geblokkerd waren, me vriend die zomaar uit de gemeente uitgeschreven is,, en laatste adres uit gemeenten systeem verdwenen is.. uitkeringen geblokeerd wegens geen inschrijfadres, al maanden geen inkomen door criminelen en fouten van politie en nederlandse overheid..
Me zwakbegaafte zusje die van haar geld van de bank gehacked en betolen is door bestolen…
Dus kortom leven al jaren door fouten van nederlandse overheid op de vlucht en laatste zonder inkomen.
Moeten door hun fouten bij vrienden kennisen steeds geld lenen op boodschappen te kunnen doen.. omdat ze ons geld niet willen uitkeren en geven.

Met vriendelijke groet,Nadia hertog