Breaking News:Holleeder wordt op de hoogte gebracht door zijn advocaten van: Bom onder Holleeder-proces.

( van onze Stem van de Straat redactie)

svdsan-afl-11AMSTERDAM-NOIR- Naar aanleiding van ons schrijven hedenochtend aan de advocaten van Willem Holleeder hebben zij ons schriftelijk laten weten(Noot 1) dat zij hun cliënt op de hoogte gaan brengen van onze uitzending:” Stem v d Straat afl.11 Bom onder Holleeder-proces.Peter R. de Vries & Zussen Holleeder ontmaskerd en MH17-Schandaal”.

 

Noot 1

RE: Open brief aan Willem Holleeder en Mr. Sander Janssen en Mr. Robert Malewicz

van: Sander Janssen
wo 26-10-2016 11:20
aan:jestelesto@hotmail.com
cc: Robert Malewicz

Goedemiddag,
Via het secretariaat van onze vestiging in Almere ontving ik uw open brief. In reactie daarop het volgende.

Ik ben me niet bewust van een eerder verzoek om een interview met de heer Holleeder. Vandaar dat ik daar ook niet op heb gereageerd. Wel nam ik inmiddels kennis van de aflevering van uw programma ‘De stem van de straat Amsterdam-Noir’ waarnaar u verwijst. 

Ik zal de inhoud van dat programma op enig moment bespreken met de heer Holleeder. Voor het overige moet ik u informeren dat de heer Holleeder hier niet met u over kan en zal communiceren, dit mede als gevolg van zijn positie in de Extra Beveiligde Inrichting in Vught waardoor geen van de door u genoemde communicatiemogelijkheden feitelijk inzetbaar zijn.

Ik dank u voor de aandacht vestiging op uw uitzending en hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Sander Janssen

3 reacties op “Breaking News:Holleeder wordt op de hoogte gebracht door zijn advocaten van: Bom onder Holleeder-proces.

  1. maar Peter R de Vries heeft een goede val gezet
    hem uitgedaagd zodat die achter de deur is
    en dan met zijn vieze spel hem levenslang willen bezorgen
    Justitie medewerkers die misschien een mazzel hebben
    gekregen van de familie Heineken
    want de spel is zo doorzichtig
    maar wie met een hond om ga krijg vlooien

Geef een reactie

