(door DJ Mane I Am)

AMSTERDAM-NOIR-Beste BJZ kinder dieven ,Emile Zola publiceert zijn J’accuse:
Ik houdt jullie verantwoordelijk voor de gezondheid toestand van mij dochter Bobbie Lee, die nu gedwongen opgesloten outlookemoji-1475436813152_hlbehandeld wordt door jullie zeer hypocriete dominante brutale half hersendode kinder verkrachters, die zich hulp verleners noemen.Als haar nog meer overkomt, dan houdt ik jullie daar ook persoonlijk verantwoordelijk voor !!!Als er ooit een volkstribunaal komt, sleep ik jullie er allemaal voor Jullie gaan allemaal de lik in, en jullie kinderen zullen ook van jullie afgenomen worden van wegen jullie overtuiging, namelijk jullie UBERHEIDS nazi  ideologie en sympathie. . .Jullie zijn eigenlijk diegene geen kinderen mogen opvoeden, vanwege jullie absolute geloof in DWANG!Jullie dwingen mensen, en kinderen, jullie ontvoeren kinderen, dat deden de nazi’s ook bij de joden, die hadden ook niets te vertellen, die moesten ook gewoon hun bek houden en werken, en doen wat er gezegd word, … anders kregen ze een nekschot…

De kinderen van de Joden werden ook gesepareerd van hun geliefde ouders, we zijn weer net zo ver … blijkt !!!Heb jullie namen allemaal, jullie zijn medeplichtig aan haar lijden, en aam mijn lijden.Begrijp dat jullie legale criminelen dit verhaal niet leuk vinden om te lezen, … maar het is wel de waarheid!!!Bobbie Lee is en blijft kind van mij en mijn ex vrouw, wat jullie ook achter mijn rug om besloten hebben met jullie corrupte rechters, die ook medeplichtig zijn, … maakt mij NIETS uit, … zij is als een vrij soeverein mens geboren, en zou vrij moeten zijn!Het lijkt wel of Hitler de 2e Wereld Oorlog nooit verloren heeft, hij regeert vanuit zijn graf !

Totale ANARCHIE !!!

Een zeer verontruste vader voor alle kinderen in deze gekke NWO dictatuur.