Steve Brown aangevallen door Knokploeg van jaloerse Presentators.

(door De Stem van de Straat redactie)

steven brownAMSTERDAM-NOIR-Sinds de ‘TOK-Show’ van de Stem van de Straat Amsterdam-Noir bij Salto 2 met als Presentator Steven Brown wordt uitgezonden zijn de bekende Pulp-media Presentators stinkend jaloers en voelen zij zich ontmaskerd als ordinaire Zakkenvullers die propaganda maken voor de Heersende klasse.

Brown is afgelopen week derhalve weer aangevallen door een Knokploeg net als toen door de Knokploeg van Politie informant Peter R. de Vries.

De laffe tuig van de richel Knokploeg met honkbalknuppels van de Presentors de subsidie Miljonair Pauw, Matthijs van Nieuwkerk en de ‘Zwarte Piet’ Humberto Tan van ‘Coca Boss John de Mol’ droegen deze keer zelfs allemaal maskers.

Brown liep bij deze laffe overval een gebroken elleboog, gekneusde rib en een gekneusde knie op.Omstanders hebben zich vrijwillig als getuigen gemeld en sprake er schande van.

 

A.s. maandag zal Brown de schokkende feiten vergezeld van schokkende beelden bij de Stem van de Straat.

 

33 reacties op “Steve Brown aangevallen door Knokploeg van jaloerse Presentators.

  1. Hey Steve,
    Allemaal leuke en ondersteunende berichten , maar wat een gelul , met muis B bij je was er niet veel gebeurt een pas karate passen en bewegingen van muis en zijn dolle geest hadden er aan andere zijde ook wat tikken gevallen .
    Maar Steve zoek uit welke laffe honden het waren , paar mannetjes bij elkaar en ff los gaan op die schapen .
    Zet mij er maar bij , ik wil wel even klappen ,, enig idee wie het waren , opknappen die strontzakken .
    Sterkte ! Maar laten weten als er represailles moeten komen ,
    Gr A ,
    Hou me maar op de hoogte.

  2. Ik verwacht repressailes Steve
    Peter de vlinder en RTL7 lachen zich nu al aantal dagen een deuk
    Beterschap pik
    Jij kan het wel hebben
    Maareuh met bivak en knuppels hebben ze je ergens opgewacht dan

  3. Beste Steve,
    Voor mij heb je bewezen dat je meer dan sterk genoeg bent om ze allemaal de nek te breken, figuurlijk dan. Pak onze Koning die onder zijn naam die rechters corrupte
    beslissingen laat nemen, hij weet het goed, ik heb met hem daarover gecorrespondeerd, vervolgens zegt hij “Ik ben koning en denk aan het welzijn van elke Nederlander”. Ik denk dat hij liegt en schijt heeft aan iedereen. Als zijn bankrekening maar goed bijgevuld wordt, door de hardwerkende sloeber, die zelf ook een beetje mag houden, dan vindt hij het wel goed.
    Steve heel veel sterkte, je kan niet gemist worden. Graag zou ik willen dat er meer mensen waren zoals jij.

    Veel groetjes. Henk Klomp

  4. het wordt allemaal met de dag gekker de agressie begint als het verstand ophoud. hup amterdam noir!! laat je niet kisten door een stelletje laffe perverts

  5. Laat je niet op je kop zitten, Steve,en blijf je positief inzetten voor een vrij Nederland, door jou inzichten hebben anderen geen kans dit te verderven,heel veel sterkte!

  6. Sterkte.je was weer t haasje.knap gouw op.volgende week moet ik naar t Z-h sinds vorige we heb ik gehoord at ik k heb.dus niet zo leuk.ben in onderz Erasmus mc.dan ben ik er even niet.hoop tot gouw op tweet.

  7. Pingback: Eindtijdsignalen en ander opvallend nieuws, verzameld door: Arie Goedhart | Silvia's Boinnk!!!

Geef een reactie

