Haagse Expats: Buurtbemiddeling & Haags Buurthuis De Vrije Minnerij.

( door Buurt Bemiddeling )

AMSTERDAM-NOIR-Hallo Volksnieuws,
Stem van de Straat Amsterdam-NoirWe kennen elkaar al een tijdje. En nu je weer terug bent op je werk na een hartverzakking wil je om hulp vragen. Ik mag al langer niet meer bij Thuis Wageningen komen omdat ik daar op mijn computer berichten verspreid via de email. De inhoud van de berichten staan op http://www.bijles.me (pdf 2, 4, 9, 13, 15, 16, 18 etc). Gemeente Thuis Wageningen: Omdat wethouder Lara de Brito (cc) een vriendin is van de coordinatoren Tutki Yuksel en Elsje van de Weg kunnen ze mijn mening die ik via die weg ventileer niet zo waarderen. Dit omdat het gaat om kritiek op een vriendin van hen. Zo gaat dat blijkbaar bij vrouwen onderling. Maar voor mij is het een kwestie van leven, dood, rechtvaardigheid en het mogen zien van mijn 3 kinderen. Laatst Elsje nog even aangesproken op straat. Maar toen ik er op doorvroeg bleek dat ik voor altijd ben verbannen. Dus kun je me helpen?

Ik kwam vandaag juist op dat idee omdat ik toevalligerwijs op de site van de Vrije Minnerij kwam.Het gaat hier om een Haagse Huiskamer die wordt gerund door de NVSH. Je weet wel die organisatie die ons vanuit de overheid vroeger sexuele voorlichting gaf. IS een kwestie van geloof :

Groetjen, Hidde Oenema

* Site: www.bijles.me 
* Telefoon Nummers: 06-12910009 06-59564005
* CV Hidde
* PK Paard Porseleinkast:

http://www.youtube.com/watch?v=uYFrjuE48J4

Email http://www.solidez.nl: D.deJong@Solidez.nl

Eén reactie op “Haagse Expats: Buurtbemiddeling & Haags Buurthuis De Vrije Minnerij.

Geef een reactie

