Steve Brown Veronica presentator “Zware Jongens” met grootste Hasjdealer Howard Marks

(Door Steve Brown met dank aan Quinty)

boek zware jongens steve brownAMSTERDAM-NOIR-(video)-Ooit in het verre verleden(1997) had ik een programma “Zware Jongens” bij Veronica. Ik kreeg per aflevering 15.000 gld (contant) en tot 75.000 gld declaratiekosten per aflevering. Ik ontmoet in deze aflevering in Veronica Programma “Zware Jongens” in London de grootste hasjdealer van de wereld Howard Marks, zit in een parenclub met Verbrande Herman, ontmoet ‘Zwarte Piet Huurmoordenaar’, kan in één dag van Nederlander tot Belg worden met vals paspoort en laat wapens zien van Bijen-Imker die afgepakt waren van Sam Klepper en John Mieremet.

Tegenwoordig ben ik presentator van De Stem van de Straat Amsterdam-Noir Salto TV2

3 reacties op “Steve Brown Veronica presentator “Zware Jongens” met grootste Hasjdealer Howard Marks

  1. Interessante mensen en programma!Hoi Steve,Leven deze mensen nog als ik vragen mag?En dat declareren van 75 rooitjes?Hoe doe je dat het beste om dat te declareren/onkosten te maken?Ik wil graag in de toekomst voor de vvd gaan werken:)

Geef een reactie

