De zwarte dag uit mijn leven (video).

(door Annette Evers)

AMSTERDAM-NOIR- Annette Evers bekend van de Wilnu partij en van De Stem van de Straat Annette EversAmsterdam-Noir ( video).
Wat de buitenwereld niet mag weten over detentie,is dat er zich dingen afspelen die de buitenwereld niet mag weten. Iets waar Menno Buch,van “Buch in de Bajes”,teveel van wist. Gezien hij opnames heeft gemaakt binnen de muren. Dat weet ik ook heden ten dagen,gezien mijn onterechte detentie van een jaar in Evertsoord Ter Peel te Limburg. Het was 24 november 2013 dat ik met een kennis naar mijn ex man ging,en bij de oudste zoon de handtekening van toen 12 jaar moest vragen, absoluut niet kindvriendelijk, maar daar is bureaujeugdzorg te Helmond noord Brabant, zo ook kinderbescherming te eindhoven nu eenmaal goed in. Kinderen gebruiken in een scheiding is echt top van ze,hoe sloop je kinderen zo dus. Echter nadat ik met mijn kennis aankwam bij de boerderij,naar binnen liepen het uit de hand liep kwam er een handgemeen,waardoor ik blauwe plekken opliep en haren uit mijn hoofd waren getrokken door hem. Echter werd alles verdraaid door mijn ex en was ik naar buiten gegaan met onze dochter toen 6 jaar, om haar in veiligheid te brengen, gezien het een boerenlandweg was, een hele onveilige omgeving dus met landbouwwerktuigen,campinavrachtwagens etcetera.

De andere kinderen waren boven n veiligheid gekomen door in een bergkast zich te verstoppen deden ze al vaker as hij boos was. Dan komen hun mijn ex en de kennis van mij naar buiten zijn bebloed en wel echter was ik bij de auto met dochter.Even later komen er van alle kanten politie en uiteindelijk ook ambulance,ik was uit de auto gestapt en wilde agent aanspreken maar werd vervolgens meegenomen naar het politiebureau te Eindhoven op de Mathildelaan,om gehoord te worden als verdachte.Ook moest ik mijn spullen,goederen die we bij ons hadden aan degene toevertrouwen waar ik samen mee was gekomen,zaten kostbare emotionele spullen bij waaronder foto kinderenreportage,400,00 euro,zo ook muntenverzameling,ketting met zilveren tientje van mijn moeder enz.Na 3 dagen politiebureau,werd ik voorgeleid en wel met een familierechtadvocaat door het parket aangewezen,wat niet mag officieel want het hoort een strafrechtadvocaat te zijn.Echter kwam ik daar pas achter in detentie bij navraag aan maatschappelijkwerkster,dit checkte zij voor me en gaf me dus.De omgeving kwam me bekend voor,echter gaf men niet aan waar je werd geplaatst in detentie welke gevangenis je zou komen,was afwachten dus.Bij binnenkomen moest je alles afgeven mobiel werd letterlijk leeggehaald alle gegevens eruit gegooid ook de contacten alles weg,kleding moest uitgedaan worden en je kreeg een joggingpak van hun en T-shirt van hun,zo ook lakens enz.Dan besef je dat je bent overgeleverd aan de corrupte bende van de politie en justitie.Wat er dan allemaal gebeurd is de ware onderwereld,je komt in de hel terecht.Wat zich daar binnen de muren afspeelt zal ik openbaren,daar waar Menno Buch gebleven was,gezien ik in Ter Peel gezeten heb daar waar Buch in de Bajes zich afspeelden,zo gaat het in velen gevangenissen,dus aan mij het boekje open te doen.

1-Iets wat hij ook wist,was dat er in de mannenbajes vrouwen werken en in de vrouwenbajes mannen werken,waarom?Op deze wijze werden de bewakers omgekocht door seks te hebben met gedetineerden,om drugs geld gsm wapens binnen te smokkelen,zo de bewaking het zwijgen op te leggen

-bij bezoek werd er veel in en uitgevoerd waar de bewakers van op de hoogte waren maar gewoon hun ogen dicht hielden voor zware criminelen.

-ook kregen zware criminelen voorrang om bijvoorbeeld te bellen naar de advocaat,naar familie

-ook werden er gewoon messen binnengelaten,door leiding voor gedetineerden,ze dekten elkaar gewoon

bewaker/ster had in een afgezonderde kamer/cel gewoon seks met gedetineerden,leiding kwam onder het mom de gedetineerde even gesproken moest worden,vul de rest maar in ,dit hadden ze door echter durfden ze niet te spreken voor de gevolgen

-hetzelfde spijkers in matten doen op de arbeid,zodat de ware criminelen gewoon met lange spijker in je nek trachten te steken zelf mogen ervaren door medegedetineerden,hulp ho maar.Was gewoon doelbewuste opzet in samenwerking met elkaar.

-medicatie i.v.m mijn epilepsie moet zeker 3 weken duren voor ik de eerste keer tabletten kreeg terwijl ik ze dagelijks nodig hoor te hebben,samenwerking kennen ze op dat vlak niet noch communicatie.

-klachtencommissie is zwaar corrupt aldaar,ze nemen deze nooit serieus keer op keer afgewezen vandaar dat ik dus alle wantoestanden aan de kaak ga stellen binnen de muren van detentie.

 

 

13 reacties op “De zwarte dag uit mijn leven (video).

  1. Pingback: Eindtijdsignalen en ander nieuws, verzameld door: Arie Goedhart | Silvia's Boinnk!!!

  2. Het ergste van alles lijkt mij nog steeds dat je jouw kinderen kwijt bent, maar ook heel onduidelijk of ze nou nog bij hun vader zijn. En zeker als ze nog steeds misbruikt worden volgens je hele verhaal. Want bij mij had deze man namelijk geen haren meer op zijn hoofd gehad gewoon lekker van kinderen afblijven
    En ook de regelingen in de bajes volgens mij doen de meeste heren en dames dit toch ook uit eigen beweging en neem aan dat ze daar niet tot gedwongen worden.Dit doen ze zelf toch in ruil voor spullen? Ik wil niet zeggen dat het klopt maar zwaar medelijden heb ik niet als je jouw zelf daar voor leent en er dan deze dingen gebeuren.

  3. Ik heb zelf twee jaar in de Geerhorst in Sittard vast gezeten en ik weet uit ervaring dat veel contrabande, drugs, alcohol, anabolen, maar ook eten van de Mac Donalds door bewaarders naar binnen werden gesmokkeld.

    Anderhalf liter flessen met sterke drank, plaaten hasj van honderd gram, spuiten en anabolen voor de “sporters” enz .

    En verder kan ik alleen bevestigen dat de politie en justitie een grote leugenachtige bende is.

  4. We zullen zélf al deze instanties aan moeten pakken; en wel, georganiseerd!

    “De stem van de straat” kan hier een uitstekende dienst bewijzen!

  5. LS…

    Veel (niet alle ) lieden die zich tot justitie, maatschappelijk werk en andere overheden voelden aangetrokken worden al snel vergiftig door de waan van de macht die zij menen te hebben over anderen… Daardoor komen de perverse psychopathische trekjes boven bij nauwelijks door enige moraal dan wel door adequate opleiding gevormde lieden. Kijk naar de kampbewakers in de tweede wereldoorlog en de nog ontelbare andere voorbeelden tot aan vandaag aan de dag…

  6. Instellingen van justitie, maatschappelijke, etc hebben eigenlijk een onterechte voorsprong doordat ze het voordeel van de twijfel hebben?
    Daardoor vallen er veel missers te vinden onder hen?
    Bewijzen tgenoeg geleverd!

Geef een reactie

